יום חמישי, 02.05.2024 שעה 01:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

ריירה: המטרה למנוע ממכבי ת"א פתיחה טובה

מאמן צלייה לקראת המשחק מחר ב-20:00: "מול ויטוריה הבאנו את הקהל לשרוק נגדם - זו המטרה", "מכיר את סבוריט ויכול להראות לשחקנים איך להעניש אותו"

|
אלברט ריירה (חגי מיכאלי)
אלברט ריירה (חגי מיכאלי)

שחקן העבר של ליברפול, אלברט ריירה, דיבר הערב (רביעי) במסיבת העיתונאים כמאמן צליה הסלובנית, לקראת המפגש מול מכבי תל אביב מחר ב-20:00 בפלייאוף הקונפרנס ליג

ריירה פתח את דבריו ואמר: “זה משחק חשוב לשתי הקבוצות, אבל אני לא רואה שום יתרון לאף קבוצה. זה קרב של 180 דקות. זה לא משנה מה תהיה התוצאה מחר, אנחנו נצטרך לשחק בשבוע הבא גם ככה. צריך להישאר בחיים ואנחנו נבוא לנצח. אנחנו רוצים לשחק כמו שאנחנו מתכננים, עם החשיבה שלנו והחוזקות שלנו. אנחנו ננסה למנוע פתיחת משחק טובה שלהם. מול ויטוריה גימראייש הרגענו אותם בתחילת המשחק והבאנו את הקהל שלהם לשרוק נגדם – זו המטרה, לשחק את המשחק שלנו”.

על סגנון המשחק של קבוצתו אמר מאמן היריבה: “אני לא מתרכז בהחזקת כדור, אלא באיך נוכל לפגוע ביריבה. אני חושב על משחק מעברים, יש לנו שחקנים מהירים. כשאתה מחזיק בכדור אתה צריך לדעת מה לעשות איתו. אנחנו צריכים לדעת להשתמש בשחקנים שלנו נכון, לתת להם לרוץ ולשחק בחוכמה. להחזיק בכדור זה חשוב, אבל הדבר הכי חשוב הוא לדעת מה לעשות עם הכדור”.

אלברט ריירה (חגי מיכאלי)אלברט ריירה (חגי מיכאלי)

על הבדלי הניסיון אמר ריירה: “כל השחקנים מרגישים אחרת, תלוי בניסיון שלהם. לקפטן שלנו היה ניסיון והוא שיחק הרבה משחקים חשובים, אבל שחקן בן 20 יכול להרגיש אחרת ממנו. בבית אני לא יודע איך נשחק, אני חושב רק על מחר. ננסה להשתמש בתוכנית שלנו מחר ולנצח ב-180 דקות. אנחנו בתקופה שבה אנחנו הכי קרובים שיש לשלב הבתים, אבל בכדורגל צריך לחשוב צעד אחר צעד. כרגע, הכי חשוב זה מחר. כל משחק קשה, במיוחד בשלב הזה וברמה הזו באירופה. מול ויטוריה לא נתנו לנו קרדיט והראנו שאנחנו טובים מהם. מכבי ו-ויטוריה קבוצות טובות, אנחנו נתמודד גם מולם”.

על פערי הניסיון בין המועדונים באירופה אמר מאמן צלייה: “למכבי ת”א יש יתרון כמועדון מבחינת ניסיון, אבל השחקנים שונים וחלק מהשחקנים שלנו שיחקו באירופה. זה חשוב עד נקודה מסוימת, מחר השחקנים שלי יודעים מה הם צריכים לעשות. אנחנו יודעים את התוכנית ומוכנים, אנחנו לא מפחדים כי יש לנו יותר מה להשיג מלהפסיד. אנחנו נבוא לנצח, אבל בסופו של דבר מה שאני רוצה לראות זה שאנחנו יכולים להתמודד מול מכבי”.

אלברט ריירה (חגי מיכאלי)אלברט ריירה (חגי מיכאלי)

על המפגש עם רובי קין אמר חברו לשעבר בליברפול: “אנחנו חברים כי אנחנו רואים אחד את השני לעיתים קרובות במשחקי איחוד של שחקני עבר. העברנו הרבה זמן ביחד, הוא בחור נהדר ואני מאחל לו את כל הטוב לפני המשחק, אבל במהלך המשחק אנחנו מתחרים. זה צלייה מול מכבי ת”א ולא אלברט מול רובי. שיחקתי עם אנריק סבוריט, ששיחק אז יותר כמגן ועכשיו משחק יותר כבלם. יש לי קצת יותר יתרון כי אני מכיר אותו ויכול להראות לשחקנים שלי איך להעניש אותו ולהתמודד מולו”.

ריירה התייחס גם למעברו הצפוי של דניאל פרץ לבאיירן מינכן: “כשאתה שחקן מקצועי אתה עם מוטיבציה ורוצה להוכיח – במיוחד לפני מעבר לבאיירן. כשאתה מגיע למשחק אתה רוצה לתת את הטוב ביותר שלך. אני מקווה שהוא ישחק רק מחר ולא במשחק הבא – אבל אני מאחל לו את הטוב ביותר”. 

שחקני צלייה באימון (חגי מיכאלי)שחקני צלייה באימון (חגי מיכאלי)

קפטן צלייה, דניס פופוביץ’, אמר: “אנחנו יודעים למה לצפות, זו הזדמנות לעשות היסטוריה. אנחנו באים לתת את סגנון המשחק שלנו שייצג את הכדורגל הסלובני בכבוד ונעשה את הכל כדי להעפיל. ראינו את שני המשחקים של מכבי ת”א מול א.א.ק ועשינו את הניתוח לפני המשחקים. אנחנו ידעים איך מכבי אוהבת ומעדיפה לשחק. זו קבוצה מאוד איכותית, אבל כמו שאמרתי – נשחק את הכדורגל שלנו ונכפה על מכבי את סגנון המשחק שאנחנו רוצים לשחק בו”.

על השלב אליו הגיעה צלייה במוקדמות אמר פופוביץ’: “הבנו באיזו הזדמנות גדולה מדובר, לא שיחקנו בתחרות אירופית לפני כן. זו הזדמנות גדולה לצלייה ואפשרות גדולה עבורנו לעשות משהו גדול. דניאל פרץ? אני רוצה לברך את השוער על מעבר כל כך גדול, אבל זאת הקבוצה שמשחקת והשוער רק בשער. ראיתי שהוא שוער גדול, אבל שחקן אחד לא משנה את הכל”.

דניס פופוביץ' (חגי מיכאלי)דניס פופוביץ' (חגי מיכאלי)

עוד הוסיף קפטן היריבה: “אני חושב שמכבי ת”א באותו רמה של ויטוריה גימראייש ואפילו יש לה יתרון של קהל גדול יותר שיכול לדחוף אותה במשחקים. הכדורגל הישראלי השתפר מאוד בשנים האחרונות, אבל מכבי ת”א צריכה להתמודד עם סגנון המשחק של צלייה אם היא רוצה לנצח מחר. בהתחשב בכך שהיה חם מאוד בימים האחרונים גם בסלובניה, זו אולי מתנה מאלוהים ונוכל להתמודד עם זה גם מחר. לקבוצה שתתאים את עצמה לכך מחר יהיה יתרון”.

שחקני צלייה באימון (חגי מיכאלי)שחקני צלייה באימון (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */