יום ראשון, 19.05.2024 שעה 06:44
לוח תוצאות

משחק אימון בין פ"ת לנתניה הדרדר לשיח אלים

קבוצות ילדים ב' של מכבי פתח תקווה ונתניה שיחקו במתחם של פ"ת, כאשר 10 דקות לסיום המפגש החלה מהומה ביציע, ויוסי בניון ניסה להפריד בין הצדדים

|
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)

טרם החלה עונת 2023/24 וכבר הרוחות מתלהטות? אתמול (שלישי) בערב הגיעו למחתם מכבי פתח תקווה שחקני קבוצות ילדים ב' (שנתון 2011) של מכבי פתח תקווה, המארחת, ומכבי נתניה, כשהתכנסו הקבוצות למשחק אימון בטרום העונה. המשחק החל בשעה 19:30 וכעשר דקות לפני סיום ההתמודדות, היציע סער.

החלה מהומה בין הורי מכבי פתח תקווה לבין הורי מכבי נתניה, כשבין הנוכחים היה שם יוסי בניון, שבנו משחק בקבוצת ילדים ב' של מכבי פתח תקווה. בניון ניסה להפריד ולגשר בין הצדדים, בזמן שהמאמנים והילדים על כר הדשא, היו המומים ממה שנגלה לעיניהם, תוך כדי שהם מפסיקים ההתמודדות ומתרחקים מהאירוע המביש והלא נעים שמתרחש לו דקות ארוכות ביציע.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

שופט המשחק, השייך לאיגוד השפוטים, לא הבין תחילה מה אירע באזור מחוץ לכר הדשא עד שהרגיש צורך להרים טלפון לאחראיים עליו ולדווח על כך. אין ספק שקללות, צעקות ואיומים אינם ספורטיביים ויש לעקור אותם מהשורש בכדורגל הישראלי. מאמן מכבי נתניה אף הודיע לילדים כי לא מעוניין לראות ההורים במשחק הבא שלהם שלא ייווצר אירוע נוסף שנוגד את כללי המועדון.

אופיר לוזון, ממועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה, מסר: " לא נכחתי באירוע ולא מכיר את חומרת האירועים. אירועים בין הורים ביציעים לצערי תופעה ידועה לשמצה בכדורגל שלנו שיש להוקיע מהשורש. יש לנו יחסים נהדרים עם מכבי נתניה וכך גם יישארו. יחד עם זאת לא נותר לנו אלא להתבייש שמכבי פתח תקווה בכלל מעורבת בכותרות כאלה ועצוב אם ישנם עדיין אנשים שהורסים את הענף שלנו ולא מבינים את תפקידם לבוא ולעודד ולתמוך בילדיהם, או שלא יבואו בכלל".

בדבריו, סיכם לוזון, "כדורגל הוא קודם כל חינוך וערכים ולא נסכים לסטות מהדרך שמובילה אותנו. נעשה בדק בית עם כל המעורבים וביניים כל מה שנותר לי הוא להתנצל בשם מכבי פתח תקווה בפני כל אוהדי הכדורגל והספורט בכלל ולעשות הכל כדי לוודא שלא נהיה בכלל בכותרות כאלה".

ממועדון הכדורגל מכבי נתניה נמסר: "אנחנו מגנים האירוע בכל תוקף. אין מקום לדברים מסוג זה במגרשי הכדורגל שלנו ולא כך מחנכים אנו את דור העתיד של הכדורגל הישראלי. שני המאמנים, מכל אחד מהצדדים, פעלו כנדרש ברגע שנודע להם שזו הסיטואציה ביציע, הפסיקו את ההתמודדות. אנחנו מגבים ב-100% את המאמן שלנו, בר ויצמן. חושב לנו לציין כי טיב היחסים בין המועדונים טוב מאוד וכי האירוע לא מייצג. נעשה בדק בית בקשר לאילו הורים היו מעורבים שם ונטפל בזה במלוא החומרה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */