יום ראשון, 19.05.2024 שעה 14:28
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

"לא היה קל, כולם יודעים מי אני ומה אני שווה"

צ'יבוטה לאחר ה-1:0 של הפועל ת"א לאשדוד: "רק יכול להשתפר". ולקאניס: "אוז'בולט הוא המספר 9 שלנו, איפה שהוא שיחק בעבר לא אומר שהוא מתאים לכך"

|
מאוויס צ'יבוטה (ראובן שוורץ)
מאוויס צ'יבוטה (ראובן שוורץ)

עוד לפני שהפועל תל אביב הפסידה הערב (שלישי) 1:0 למ.ס אשדוד, היה עומס על הקופות באצטדיון הי"א לאחר שמאות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לאשדוד ללא כרטיס. בזמן שהמשחק בין הפועל ת"א לקבוצה המקומית במסגרת גביע הטוטו יצא לדרך, אוהדי הקבוצה האורחת יצרו עומס בכניסה. 

חלק מאוהדי האדומים לא רכשו כרטיסים באינטרנט דרך אתר לאן בעקבות עמלה גבוהה לטענתם, בקופות באשדוד לא היו ערוכים לכל כך הרבה אוהדים שירכשו כרטיסים במקום ובעקבות כך נוצר עומס בכניסה. יש לציין כי כל הכרטיסים המודפסים נגמרו.

מאמן האדומים, מייקל ולקאניס, אמר בסיום: “לא אהבתי את ההופעה של הקבוצה כי לא הגענו לרמה שבה שיחקנו במשחקים הקודמים. שיחקנו שני משחקים בשלושה ימים ועבורנו זה קשה כי אין לנו את הסגל לכך. זה תמיד יהיה קשה במצב כזה. ידענו שיהיה לנו קשה מאוד היום, זה תמיד מאכזב להפסיד אבל אנחנו נצטרך להתקדם, להסתכל קדימה ולקחת את הדברים החיוביים מהמשחקים הקודמים ומהמחצית הראשונה. נמשיך לעבוד, זה הדבר היחיד שאפשר לעשות”.

מייקל ולקאניס (שחר גרוס)מייקל ולקאניס (שחר גרוס)

על ההופעה של השחקנים הצעירים אמר ולקאניס: “אתה לא יכול להיות מאוכזב מהצעירים. אפשר להתאכזב מכך שלא עשינו את התוצאה שרצינו, אבל צעירים יהיו צעירים. תמיד יהיו להם עליות וירידות, הם מקבלים הזדמנויות אבל לרוע מזלם זאת הפועל – זה מועדון גדול עם ציפיות. יש תחרות והם צריכים להרים את הרמה, אבל עם צעירים צריכים גם להיות סבלניים. צריך לתת להם את ההזדמנויות. הם צריכים לעשות טעויות שהם ילמדו מהן ובסופו של דבר נדע עם מי נמשיך ואיך נעבוד איתם”.

על החוסר בחלוץ ‘9’ אמר מאמן האדומים: “אנחנו מחכים לאוז’בולט, הוא מספר 9. אולי הוא שיחק באגף כי מישהו אחר שיחק בחלוץ, אבל זו לא עמדה חדשה עבורו. לפעמים צריך להבין – איפה שאלן שיחק לא אומר ששם הוא צריך לשחק, לפעמים צריך לעשות התאמה. הוא ‘מספר 9’ אמיתי ואני חושב שהוא ועומרי אלטמן ייתנו לנו עוד כוח בהתקפה.” 

אלי לוי ומייקל ולקאניס (שחר גרוס)אלי לוי ומייקל ולקאניס (שחר גרוס)

מאוויס צ’יבוטה הוסיף: “זה לא קשור אם מדובר בהרכב חסר או שלא, זה היה משחק פחות טוב שלנו. לומדים ומשתפרים. לא שיחקתי הרבה זמן, רק הגעתי ואני שמח שאני מקבל דקות. אני רק יכול להשתפר במשחקים. אין לי בעיה לשחק גם כחלוץ, אשחק באהבה בכל תפקיד שאני יכול. אני מרגיש קצת יותר טוב, אבל יש עדיין הרבה מה לשפר”.

על כך שלא היה בתוכניות של מכבי חיפה אמר צ’יבוטה: “אין ספק שזאת הייתה תקופה לא קלה, אבל כרגע אני לא מסתכל על זה. אני בהפועל תל אביב, צריך לכבד את המועדון הזה ולהגיד להם תודה שהם נתנו לי להיות פה. מה שהיה בעבר נמצא בעבר, אבל זה לא מעניין. הפוקוס כרגע הוא רק על איך אני יכול לעזור להפועל תל אביב. כולם יודעים מי אני ומה אני שווה, ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר. אני שואף לעזור לקבוצה כמה שיותר ולהשיג את המטרות שלה”. 

מאוויס צ'יבוטה מול זוהר זסנו (שחר גרוס)מאוויס צ'יבוטה מול זוהר זסנו (שחר גרוס)

מאמן מ.ס אשדוד, אלי לוי, שיתף בסיום: “אני לוקח מפה את מה שלקחתי משני המשחקים הקודמים – הגישה, המשמעת הטקטית ומחויבות השחקנים. לקחנו את הדברים הטובין ומינפנו אותם כמו הנעת הכדור, מינפנו גם את הדברים הפחות טובים כמו האגרסיביות ואני שמח שהיום הצלחנו לקדם את זה. זה לא משנה מי לא נמצא, אלא מי שנמצא. יש סגל רחב ואני סומך על מי שנמצא שעשה עבודה טובה מאוד”.

עוד הוסיף לוי: “זה לא סוד ואמרתי את זה גם במשחק הקודם, אנחנו רוצים להביא לפחות עוד שלושה שחקנים –שחקן כנף וחלוץ ואם יהיו עוד 2-3 ישראלים טובים שנוכל לצרף אז נשמח לעשות את זה עד שתתחיל הליגה. נועם מוצ’ה ומרטין אנדזי שיחקו היום ואם להפועל ת”א יש עומק אז בטח שגם לנו. מי שטוב הוא זה שישחק”.

אלי לוי (שחר גרוס)אלי לוי (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */