יום חמישי, 02.05.2024 שעה 13:58

"דיברנו על הכניסות לרחבה, שמח עבור דור פרץ"

מאמן מכבי ת"א, קין, דיבר אחרי ה-0:3 מול פטרוקוב: "היינו צריכים להרוג את המשחק יותר מוקדם". דור פרץ: "הצוות הגיע עם תשוקה, מלמדים אותנו הרבה"

|
רובי קין (רדאד ג'בארה)
רובי קין (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד חשוב בניסיון להעפיל לסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג כשגברה בבלומפילד 0:3 על פטרוקוב הינצ’סטי ותצא לגומלין כשהיא עם יתרון חשוב.

מאמן הקבוצה, רובי קין, שיתף את תחושותיו אחרי המשחק: “חלקים מהמשחק היו טובים וכמובן שתמיד נחמד לנצח 0:3. תמיד דיברנו על השחקנים בעמדות 8/10 שצריכים להיכנס לרחבה ואני שמח בשביל דור פרץ. הם הגיעו והגנו בצורה טובה, שמו את כולם מאחורי הכדור והיינו צריכים למצוא פתרונות והאמת שיכולנו להבקיע יותר שערים. יכולנו להרוג את המשחק יותר מוקדם, אבל בסוף ערן זהבי הגיע והבקיע את השער שלו”.

קיין: רצינו להרוג את המשחק מוקדם

על שפת הגוף שלו אחרי ההחמצות: “לא אהבתי את זה, היינו צריכים לסיים את הסיטואציות האלה, מה שכן אהבתי שהגענו למצבים האלה, זה דבר חשוב. לאילון אלמוג היו כמה הזדמנויות שהוא היה צריך להבקיע, אבל חשוב שהוא הגיע אליהן”.

אילון אלמוג, "הגיע למספר הזדמנויות" (רדאד ג'בארה)אילון אלמוג, "הגיע למספר הזדמנויות" (רדאד ג'בארה)

דור פרץ: “היכולת יכלה להיות טובה יותר, אין ספק. שלטנו במשחק לפרקים ארוכים, אבל היו לנו איבודי כדור וטעויות לא מחויבות שבמשחקים אחרים נשלם עליהם. בסופו של דבר זו התחלה טובה ואנחנו מרוצים”.

על הכניסה שלו לרחבה והשער: “בסופו של דבר כשכל הקבוצה משחקת ביכולת טובה כולם נהנים מזה וכולם יכולים לכבוש. זה משחק ראשון אחרי טרנר, צריך להירגע ולהסתכל להמשך.

“צוות האימון הגיע עם הרבה תשוקה, הם מלמדים אותנו הרבה דברים וזה יתבטא במשחקים הבאים. אנחנו חושבים כרגע על להוציא תוצאה טובה במולדובה ולהשתפר, לא מסתכלים להמשך”.

דור פרץ (רדאד ג'בארה)דור פרץ (רדאד ג'בארה)

עוזר המאמן של פטרוקוב, אלכסיי סאבינוב, אמר: ״בתוצאה של 2:0 היינו במשחק והחמצנו מצב אחד והכל היה יכול להיראות אחרת, מאוכזבים מהתוצאה. מכבי הראו את הכוח שלהם ואת האיכות שלהם, נדע היטב איך לעמוד מולם בגומלין.

“המשחק היה מאוד דינמי, היה שופט שהחליט מה שהחליט במקרה שם ליד הרחבה עם ניר ביטון ואני יכול רק לסמוך עליו שהוא קיבל החלטה נכונה. מכבי הראו הרבה איכות, שחקנים ששווים דרג אירופאי, ניסינו הכל ולא הצלחנו. מכבי ראויה לנצח פה 0:3 זאת האמת. היה חם במיוחד, אין ספק, אבל גם הם שיחקו באותם התנאים״, סיכם.

בתוך כך, הערב חילקו מתנדבי עמותת אחים לסמל מתוך ערבות הדדית לאוהדי הקבוצה 600 מארזי "יציאה" מצום תשעה באב כהוכחה שאפשר גם אחרת. אוהדי מכבי ת”א הצמים, שברו את הצום ביתר קלות בעזרת המארזים, אשר הכילו תרומות מבעלי עסקים אוהדי הקבוצה. אקט קהילתי זה אפשר לאותם אוהדים צמים לא לוותר על ההגעה לאצטדיון גם אחרי יום שרבי של צום.

ארגון אחים לסמל מחלק ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)ארגון אחים לסמל מחלק ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)

אחד המתנדבים בעמותה סיפר: ״5 דקות אחרי שהתחיל המשחק בדיוק סיימתי לחלק את השקיות האחרונות. שוטר שהיה במקום ניגש אליי וביקש לשוחח איתי. הוא לקח אותי הצידה ואמר לי ‘תודה שהחזרת לי את האמון בעם’. השבתי לו שאני לא לבד, ומתנדבים רבים נרתמו לעשייה המבורכת הזו. השוטר הודה לי, חיבק אותי ואמר לנו שהעשייה של העמותה שלנו מייצגת את ארץ ישראל היפה - זו ששווה לקום בשבילה לעבודה בבוקר".

אוהדי מכבי תל אביב מארגון אחים לסמל מחלקים ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)אוהדי מכבי תל אביב מארגון אחים לסמל מחלקים ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)
אנשי ארגון אחים לסמל מחלקים ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)אנשי ארגון אחים לסמל מחלקים ערכות יציאה מהצום (אחים לסמל)
אחים לסמל (אחים לסמל)אחים לסמל (אחים לסמל)
אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */