יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"באתי בלי דעה על אף שחקן, כולם יקבלו צ'אנס"

מאמן מכבי ת"א, קין, דיבר לקראת הפועל ב"ש ב-20:00: "היה מחנה אימון טוב, יונתן כהן? יודע שיש לו איכויות". דור פרץ: "האוהדים יראו קבוצה רעבה"

|
רובי קין (איציק בלניצקי)
רובי קין (איציק בלניצקי)

אחרי מחנה האימונים עם המאמן החדש רובי קין, מכבי תל אביב חזרה ארצה ותפגוש הערב (חמישי) ב-20:00 את הפועל באר שבע במסגרת “משחק האירופאיות” בגביע הטוטו באצטדיון טרנר. לקראת ההתמודדות, המאמן האירי דיבר במסיבת העיתונאים.

“מחנה האימונים היה טוב, זה תמיד חשוב כדי להכיר את השחקנים ואת הצוות. היו לנו הרבה דיונים מעבר למגרש האימונים אז זה היה טוב, אנחנו עדיין ממשיכים לעשות את זה” אמר רובי קין. “היו לנו שני משחקים טובים ותחרותיים, כשאתה משחק נגד קבוצות טובות אתה יכול לראות איפה הקבוצה שלך עומדת וכמה עבודה עוד יש לך. כמובן שזה תהליך, יש עוד הרבה עבודה, אני חושב שבסך הכל היה טוב”.

רובי קין (חגי מיכאלי)רובי קין (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי תל אביב באימון (חגי מיכאלי)שחקני מכבי תל אביב באימון (חגי מיכאלי)

על השינויים בסגל עד כה: “אני חושב ששני שינויים בסגל בשבועיים זה טוב מאוד. עבורי הדבר החשוב ביותר הוא לעבור תהליך עם הסגל, לראות איך אנחנו יכולים להיראות טוב יותר. אני צריך להסתכל קודם כל טוב על הסגל ולבחון אותו, יהיה לא הוגן מבחינת השחקנים לעשות יותר מדי שינויים בשלב הזה”.

רובי קין: "מחנה טוב, כולם יקבלו צ'אנס"

על מחנה האימונים הראשון שלו כמאמן ראשי והצוות שמקיף אותו: “כל מי שכאן אלה אנשים שרציתי שיהיו כאן, כמובן שדברים לוקחים זמן, אבל אני חושב שבחרנו את האנשים הנכונים מבחינת האיכות שלהם, אני מאוד מרוצה מהצוות. יש פה אנשים עם הרבה ניסיון והם מביאים את זה לקבוצה ולשחקנים. אנחנו צריכים לשפר הכל מבחינת הקבוצה”.

ערן זהבי (חגי מיכאלי)ערן זהבי (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי תל אביב באימון (חגי מיכאלי)שחקני מכבי תל אביב באימון (חגי מיכאלי)

על השאיפות לעונה הקרובה: “אני כאן כדי להתחרות, לא באתי כדי לסיים מקום אחרון. האוהדים רעבים להצלחה ואני יודע את זה, גם אנחנו בצוות המקצועי רעבים להצלחה ונעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח את זה שהקבוצה הזאת תהיה תחרותית יותר מבשלוש העונות האחרונות. העונה היא לא ספרינט, אלא מרתון. אנחנו לא רוצים לקחת החלטות בפזיזות, אלא מתוך מחשבה מה טוב עבור המועדון, אנחנו רוצים שהשחקנים שכבר פה, יהיו טובים יותר”.

רובי קין (איציק בלניצקי)רובי קין (איציק בלניצקי)

על האפשרות שדניאל פרץ יעזוב את הקבוצה: “יש לו חוזה, אז כרגע הוא נשאר כאן. אם אנחנו רוצים להשיג דברים, אנחנו צריכים את השחקנים הטובים ביותר ודניאל הוא אחד מהם. יש לו אישיות טובה, הוא היה אחד השחקנים הטובים ביורו, הוא בן אדם שאני רוצה בחדר ההלבשה. אנחנו צריכים לשמור על כל השחקנים הטובים שלנו”.

על הפריחה המחודשת של יוריס ואן אובריים תחתיו במחנה האימונים: “אני לא יכול לדבר על מה שמאמנים אחרים לא ראו, אלא רק על עצמי. יש לו איכויות טובות, הוא שחקן מאוד טכני, יש לו סגנון משחק הולנדי ואני מאוד התרשמתי ממה שראיתי ממנו ומעוד שחקנים. ועדיין, יש לנו עוד הרבה עבודה ואני שמח שמחנה האימונים נתן לו את ההזדמנות לראות את הדברים האלה”.

רובי קין ודור פרץ (איציק בלניצקי)רובי קין ודור פרץ (איציק בלניצקי)

על יובאנוביץ’ ופאפה גייאגון שעשויים לעזוב: “אני הרבה שנים בכדורגל, אני יודע איך הדברים האלה עובדים. אני רק יכול לעבוד עם השחקנים שיש לי כאן, כולם כאן באותו מעמד מבחינתי, אני מנסה להפוך אותם לשחקנים טובים יותר ממה שהם. יש לי דיון כל הזמן עם הבעלים (גולדהאר), עם בן מנספורד, אם אנחנו רוצים להשיג דברים, אנחנו צריכים לעבוד ביחד”.

על סעיד אבו פרחי בן ה-17: “אם אתה טוב מספיק, אתה בוגר מספיק. לא באתי עם דעות קדומות על אף שחקן, כולם מקבלים את ההזדמנות שלהם והם צריכים לקחת אותה. סעיד נכנס והיה טוב מאוד, הוא הראה דברים יפים”.

על יונתן כהן: “צפינו בכולם מקרוב, אני יודע שלפני שלוש שנים הוא כבש 10 שערים ובישל עוד 10, אז אני יודע שיש לו איכויות, אולי בשנה שעברה היה לו קצת חוסר מזל. הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שברגע שאתה מקבל את הצ’אנס, הכל תלוי בך, וזה נכון לכל שחקן. הוא מתאמן טוב, אני רוצה לראות אותו משתפר יותר ויותר כל הזמן”.

איזו קבוצה הוא מצפה לראות מול הפועל באר שבע: “אני רוצה לראות הרבה מהדברים שהראינו מול בורנמות’, זה לא משנה אם המשחק בבית או בחוץ. אני מקווה שהשחקנים יתנו הכל מעצמם ונשחק כדורגל טוב”.

אימון לקראת ב"ש (חגי מיכאלי)אימון לקראת ב"ש (חגי מיכאלי)

דור פרץ דיבר גם כן על הצוות החדש: “תחושות נהדרות להתחיל את העונה יחד עם כל השחקנים, אני חשוב שזכינו פה בצוות ברמה הכי גבוהה שיש, מקצועני ועם דרישה גבוהה מאוד, רעב ועם תשוקה גדולה מאוד למשחק, זה משהו שאנחנו יכולים ללמוד מהם המון. מאימון לאימון אנחנו ניקח את העקרונות ונדבוק בשיטת המשחק וככה נתגבש ונצעד קדימה”.

על העובדה שבשנתיים האחרונות מכבי ת”א לא במאבק האליפות ומה האחריות של השחקנים במה שקרה בשנים האחרונות: “לסיים שתי עונות במקום השלישי זה משהו שהוא מבחינתי לא ראוי למכבי ת”א, זה לא המקום הראוי שלנו. אני חושב שלי אישית יש אחריות בדברים שהיו, אם זה כשחקן בתוך המערכת, כמובן שלשחקנים נוספים, לאנשי ההנהלה ומקבלי ההחלטות, לכולם יש חלק, אבל אני חושב שכל אתגר הוא מקום לצמיחה, ואם נראה את זה ככה נעשה את שלנו ביג טיים. זה הזמן שלנו”.

דור פרץ (איציק בלניצקי)דור פרץ (איציק בלניצקי)

על העבודה מול רובי קין והצוות: “אני חושב שהעקרונות שרובי קין מנחיל לנו הם עקרונות ברמה מאוד גבוהה, הקבוצה תשחק כדורגל אמיץ ואגרסיבי וזה יכול להוביל אותנו קדימה. אני חושב שתחילת העונה שלי בעונה שעברה הייתה התאקלמות מסוימת, אבל אני מרוצה מהיכולת שהצגתי בחצי השני של העונה, אבל אין ספק שאני תמיד יכול יותר, יכול לקחת על עצמי יותר, אבל בסופו של דבר אני כן מרוצה מהיכולת שהצגתי בחצי השני של העונה”.

מה הקהל יכול לצפות מהקבוצה: “הקהל יכול לצפות לקבוצה שתבוא רעבה מאוד לכל משחק, שלא תוותר על שום דבר, שתילחם, שתהיה שם באמת כל רגע במשחק, יש משהו באישיות של רובי קין שהוא כל הזמן עם הרגל על הגז, וכשזה המצב אני לא חושב שמישהו יכול להוריד את הרגל מהגז, הלוואי שזה יוביל אותנו הכי רחוק שיש”.

איזה יונתן כהן נראה העונה לדעתו: “הוא נראה טוב מאוד במחנה, הוא עובד קשה, הוא משקיע. אני מאחל שנראה את יונתן היצירתי, הכובש, התשוקתי, ועד כה הוא נראה מצוין והלוואי שזה ימשיך”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */