יום ראשון, 12.05.2024 שעה 18:18

נשיא ובובריצקי עלו לגמר בתרגיל הדואט החופשי

ביצוע נקי ויפה של הצמד הישראלי קיבל ציון גבוה של 225.1625 נקודות באליפות העולם ביפן. הישג מצוין לאווה פביאן, שסיימה במקום ה-17 במשחה ל-5 ק"מ

|
שחייה האומנותית  (סימאונה קאסטרוילארי, איגוד השחייה)
שחייה האומנותית (סימאונה קאסטרוילארי, איגוד השחייה)

גמר רביעי לנבחרת השחייה האומנותית של ישראל באליפות העולם בפוקואוקה, יפן, לאחר שאריאל נשיא ושלי בובריצקי העפילו היום (שלישי) מהמקום הרביעי בתרגיל הדואט החופשי.

ביצוע נקי ויפה של הצמד הישראלי, העניק לו ציון גבוה של 225.1625 נקודות, בדרך למקום הרביעי המפתיע. האוסטריות עלו מהמקום הראשון, האוקראיניות מהמקום השני והאמריקניות מהמקום השלישי. 

הנבחרת שמרה על מאזן מושלם של העפלה לגמר רביעי מתוך ארבעה תרגילים במוקדמות וקרובה להשלמת המשימה שהוגדרה לה - חמישה גמרים. יותר מאוחר היום (שלישי) תתחרה הנבחרת בגמר הקבוצתי הטכני.

אווה פביאן סיימה במקום ה-17 במשחה לחמש ק"מ

אליפות העולם בפוקואוקה, יפן: הישראלית השוותה את הישגה מאשתקד. מקום 48 לאורין גבלן. גברים: זיו כהן סיים במקום ה-46. פביאן: "היה כיף היום". המאמן אמיר עופר: "משחה מצוין לאווה".
---------------------------
שחיינית נבחרת ישראל במים פתוחים, אווה פביאן, סיימה לפנות בוקר במקום ה-17 במשחה לחמש ק"מ לנשים באליפות העולם המתקיימת בפוקואוקה, יפן. אורין גבלן הצעירה סיימה במקום ה-48 ובמשחה המקביל לגברים סיים זיו כהן במקום ה-46. 

המשחה מהווה הישג מצוין לפביאן, שקבעה זמן של 1:01:11.40 שעות, והשוותה את הישג השיא של ישראלים במרחק זה באליפויות עולם. אשתקד היא קבעה הישג זהה באליפות העולם בבודפשט ויובל ספרא סיים אף הוא באותו מקום ב-2013. כזכור, במשחה הכפול בשבת, סיימה פביאן במקום ה-25.

אווה פביאן (סימאונה קאסטרוילארי, איגוד השחייה)אווה פביאן (סימאונה קאסטרוילארי, איגוד השחייה)

דבוקה גדולה של כ-40 שחייניות (מתוך 61 בסה"כ) הצליחה להחזיק במשך סיבוב אחד את הקצב המהיר שהכתיבו השחייניות החזקות, במהלכו שיפרה פביאן מיקום בהדרגה מהמקום ה-33 עד ה-17. בסיבוב השני התפצלה הדבוקה המובילה לשלוש: 13 הראשונות התנתקו מהשאר ו-12 נוספות כולל הישראלית התנתקו מהאחרות והיוו את הדבוקה השנייה. פביאן התמודדה בצמרת הדבוקה הזו ושמרה על המקום ה-17, כאשר היא השאירה מאחוריה שחייניות חזקות. גבלן, עבורה זו אליפות עולם ראשונה, זכתה לניסיון ברמות הגבוהות וקבעה זמן של 1:06:57.10 שעות. לאוני בק הגרמניה זכתה במדליית הזהב (59:31.70 דקות), שרון ואן רוונדאל ההולנדית בכסף ואניה קוניה הברזילאית בארד.

פביאן אמרה בסיום: "היה משחה כיף היום, היה קצת בלגן בסיבוב הראשון, אחרי זה הצלחתי להתקדם, נתתי את הכול ואני ממש שמחה ממה שעשיתי היום". ביום חמישי יתקיים משחה השליחים ל-6 ק"מ בהשתתפות פביאן, גבלן, מתן רודיטי ויונתן אחדות.

גם עבור זיו כהן הצעיר, במשחה הגברים, הייתה זו התנסות ראשונה באליפות עולם והוא סיים במקום ה-46 (מתוך 72 שחיינים) עם זמן של 1:00:10.60 שעות. פלוריאן וולברוק הגרמני זכה בזהב (53.58 דקות), ואחריו עלו על הפודיום שני איטלקים - גרגוריו פלטריניירי (כסף) ודומניקו אצ'רנצה (ארד).

המאמן אמיר עופר: “זה היה משחה והישג מצוין לאווה, אני גאה בה ושמח מאוד בשבילה. היא בכושר מצוין ואנחנו יוצאים מפה עם הרבה ביטחון לקראת המשימות הבאות. עבור אורין וזיו הצעירים זו הייתה טבילת אש ראשונה באליפות העולם ואני גאה בהם על ההתמודדות. במים פתוחים הניסיון בתחרויות גדולות הוא קריטי והם ילמדו מכך המון להמשך”.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */