יום ראשון, 28.04.2024 שעה 15:37

גרנט: נסחפתי לאווירה הזו, היא השפיעה גם עליי

אחרי שהעלה את זמביה לאליפות אפריקה, גרנט בראיון מיוחד ל-ONE על הקריירה, צ'לסי, אופיר חיים, סולומון ובכר: "יכול להצליח בסרביה ולהגיע לאנגליה"

|
אברהם גרנט בחדר ההלבשה אחרי ההעפלה (פרטי)
אברהם גרנט בחדר ההלבשה אחרי ההעפלה (פרטי)

קריירת האימון של אברהם גרנט ידעה לא מעט טלטלות ב-50 שנות אימון שעבר המאמן הישראלי, אך נראה שדווקא הבחירה באימון נבחרת זמביה עשתה לו טוב. יש לו חיבור מיוחד לאפריקה, הוא כבר הגיע עם נבחרת גאנה לגמר אליפות היבשת וכעת סחף את זמביה להעפלה לטורניר. ואז הגיעו החגיגות ומעולם לא ראיתי כך את גרנט בכל הקריירה שלו, כולל כאשר הגיע עם צ'לסי לגמר ליגת האלופות או עם פורטסמות' לגמר הגביע האנגלי.

זמביה הביסה 0:3 את חוף השנהב בדרך להבטחת הכרטיס לאליפות אפריקה, ובסיום גרנט לא הבין תחילה מה הקהל צועק לעברו, עד שהגיע אליו עוזר המאמן המקומי ואמר לו: 'הם שרים לך', ואז הישראלי הלך לחגוג עם אוהדי זמביה. אגב, אף אחד לא יכול לומר כמה קהל היה במדויק כי המקומיים הכניסו הרבה יותר קהל ממה שתוכנן, לכן יש אף כאלה שמעריכים כי היו כ-70 אלף אוהדים ואולי יותר.

לזמביה הגיע גרנט אחרי שלקח ארבע שנות חופש מאימון - מבחירה - ואחרי שסימן וי בדרך לאליפות אפריקה, החגיגות גרמו לנסיעה של עשר דקות להימשך הרבה יותר בגלל החגיגות הגדולות ברחובות זמביה.

אוהדי נבחרת זמביה מריעים בטירוף לגרנט

רגע אחרי, תפסנו את גרנט לראיון מיוחד ל-ONE. זה הצריך מהמאמן למצוא את הנקודה המתאימה במלון שבה יש קליטה והשיחה הופסקה גם כי גרנט רצה לראות כתבה ששודרה אמש (שבת) על בנו, דניאל, בתוכניתו של גיא פינס. אז במקום לדבר על ההישג עם זמביה, גרנט החל בסקירה על הקריירה של דניאל במשך דקות ארוכות וגם היה עסוק בלהחזיר תודות למעל כ-300 הודעות שהוא קיבל אחרי העלייה מחברים, אנשי כדורגל ואף פוליטיקאים בכירים בישראל.

אברהם, ראיתי אותך אחרי המשחק בטירוף שלא ראיתי אותך בכל שנותיך כמאמן.
”כן, האווירה משפיעה גם עליי. צריך היה להיות פה בשביל להבין. זו מדינה שמדורגת באמצע וכמו כל מדינות אפריקה מחפשים סיבה לשמוח. 70-80 אלף איש באצטדיון, זורקים מספרים שונים כי הכניסו עוד ועוד, ובדרך חזרה מהאצטדיון כולם היו על הכביש. אני לא נתקלתי בכזה דבר, הכל היה חסום, כולם התנפלו וגם אני נסחפתי לתוך האווירה הזאת”.

כשעלית לגמר ליגת האלופות לא ראיתי אותך ככה.
”הרבה אמרו לי את זה, האווירה משפיעה. כל הזמן כתבו בעיתונים שהם (חוף השנהב) שווים 360 מיליון אירו ואנחנו 35 מיליון אירו אז אין כמו שמחה של אנדרדוג. המשחק היה מצוין, הם כמעט לא הגיעו למצבים, יש להם שחקנים שמגיעים מברצלונה ומקומות כאלה ואנחנו עם שחקנים מקומיים ושחקנים שמגיעים מליגות לא כל כך טובות, אז הוכחנו שהלב מנצח”.

"הוכחנו שהלב מנצח". גרנט והצוות בעננים (פרטי)"הוכחנו שהלב מנצח". גרנט והצוות בעננים (פרטי)

חזרת לאמן אחרי הרבה שנים שלא אימנת. הוכחת שאתה יודע לאמן מצוין ועוד פעם הגעת לאליפות אפריקה.
”לאמן אני יודע, עשיתי את זה כל השנים, אבל תמיד אני מתייחס לזה שאני כל הזמן צריך להוכיח את עצמי, לנסות להצליח, אני אוהב את זה. מבחירה שלי לא רציתי לאמן, אבל פתאום כשהגיעה אליי ההצעה הזאת זה החמיא לי מאוד, רציתי איזה אתגר מסוים והשמחה של היום שווה את הכל. כדורגל לא שוכחים”.

מה מייחד את החיים שם?
”זו מדינה מאוד בטוחה, ובאפריקה לא כל המדינות בטוחות. יש להם שמחה בלתי רגילה, אנשים עניים שאין להם כסף, אבל בכל זאת שמחים וטוב להם. הייתה לי הצעה מנבחרת מאוד טובה במזרח הרחוק והצעות בסדר גודל כזה, אבל באפריקה יש שמחת חיים טבעית, אתה צריך לראות כמה הם שמחים, כמה הם רוקדים. חוץ מזה, יש בנבחרת הזאת התקדמות בלתי רגילה. מאז שקיבלתי אותה ניצחנו את כל המשחקים וספגנו שער אחד.

"הפעם היה לנו גם מחנה אימון בניגוד לפעם הקודמת, של שבוע ומשהו, התכנסנו 12 ימים לפני המשחק וזה עזר לנו מאוד לשפר את המשחק הקבוצתי וגם יש לי צוות נהדר שעושה עבודה נהדרת, ממרקו בלבול דרך האנליסטים וכולם. כיף לראות שמתקדמים ומשחקים כמו קבוצה. בניגוד למה שאומרים על האפריקאים, קל מאוד להנחיל להם שיטת משחק וכל מיני דברים כאלה”.

"יש לי צוות שעושה עבודה נהדרת" (פרטי)"יש לי צוות שעושה עבודה נהדרת" (פרטי)

הבנתי שכל השרים הגיעו לברך אותך, נהיית כמו ראש ממשלה שם?
”מאוד מעריכים את העבודה ונכנס שר הספורט לחדר ההלבשה ואמר כל מיני דברים, אחרי זה באו עוד שרים שאני לא מכיר, כל פעם הם מכריזים על מישהו. הכי מרגש לקבל את הברכות מהחברים שלי בישראל או משחקני עבר שלי בחו”ל. צריך להבין מול מי התמודדנו כדי להבין את גודל הניצחון. להבטיח את המקום באליפות אפריקה מחזור לסיום בשביל נבחרת כמו זמביה זה הישג בלתי רגיל. שר הספורט אפילו בירך את רומי הבת שלי ליום הולדתה ה-27”.

זה אחד מחמשת הניצחונות הגדולות שלך בקריירה?
”אני לא יודע, זה טרי. אתה מלווה אותי הרבה שנים, כשאתה נמצא במחלקת הנוער ולוקח גביע אתה חושב שזה הכי גדול, כל פעם יש עוד שיא ועוד שיא, אז אני מקווה שיהיו עוד שיאים, כמה שאני אוכל לעשות בגיל שלי”.

בגיל 68, אפשר לומר שהקריירה שלך ממריאה מחדש?
”אני לא מחפש שהקריירה תמריא מחדש, אלא ליהנות ממה שאני עושה ולנסות לקדם בכל מקום שאני נמצא. דיברתי על זה עם ארסן ונגר, הוא אומר לי ‘תראה את זה מאמן וזה מאמן’, לפעמים בהנהלות היום צריך ניסיון. כשהייתי צעיר נלחמתי בגלל הגיל הצעיר שלי והיום מזכירים את הגיל כל הזמן. גיל זה ניסיון וכל עוד יש לי עדיין תשוקה, אני מאמן. ברגע שהייתה לי 90% תשוקה, לא אימנתי, עשיתי דברים אחרים. עכשיו חזרה לי התשוקה. מייקל ג’ורדן אחרי שלוש אליפויות פרש לבייסבול ואז חזר. לי לא היה קל, אבל עשיתי את זה ברגע שהרעב חזר לי. אני אוהב כדורגל מאוד, אבל הייתה תקופה שלא רציתי לאמן”.

"מחפש ליהנות ממה שאני עושה". גרנט (פרטי)"מחפש ליהנות ממה שאני עושה". גרנט (פרטי)

אני יודע שהיית בקשר עם אופיר חיים לאורך כל המונדיאליטו, איך אתה רואה את ההישג של נבחרת הנוער ואיך הוא ישפיע לדעתך על הכדורגל הישראלי?
”אני חושב שבנבחרות עובר תהליך מאוד טוב שהתחיל עם מינוי של מנהל מקצועי, המשיך עם עוד מנהל מקצועי ועכשיו צוות ישראלי עם בוני גינצבורג ומשה סיני. הרבה נבחרות עלו לאליפויות שונות, זה חלק מהתהליך, אבל אופיר חיים פשוט עשה עבודה מדהימה. אני יודע שכולם התייחסו לשיחות מוטיבציה שלו, אבל הנבחרת שלו עמדה מצוין על המגרש, הגיבה יפה מאוד, הוא השתמש מצוין בסגל. הוא התנהל נכון גם עם שחקנים שלא התנהלו כמו שצריך ופתר את זה נכון בחדרי חדרים. אני אוהב את אופיר חיים כבן אדם ואת אופיר חיים כמאמן, הוא עשה הישג בלתי רגיל פשוט. אין ספק שמגיע לו קצת יותר מכל הכבוד”.

הוא יגיע רחוק בקריירה שלו לדעתך?
”אני חושב שכן, הוא בהחלט יכול. זה גם נתן לו אינדיקציה לראות איפה הוא עומד. הוא תמיד היה מאמן טוב, אני זוכר אפילו כשהפסיקו לו את העבודה בהפועל ת”א, דיברתי עם מישהו משם והוא אמר לי ‘אתה יודע מה, הוא היה מאמן טוב’. אבל עכשיו הוא התבגר יותר, לא מבחינת הגיל, מי שייקח אותו יקבל שילוב של כדורגל ומנטליות, ואתה יודע מה מוצא חן בעיניי? לקחו לו את השחקנים הכי טובים כמו אוסקר גלוך והוא לא התלונן. אפילו שלקחו לו חמישה שחקנים בהחלטה מאוד בעייתית, הוא גם לא התלונן וניצח. זה מראה גם על חוסן של מאמן”.

הוא צריך להישאר בנבחרות או ללכת לאמן קבוצה?
”אני חושב שהוא צריך לעשות מה שהוא מרגיש, כולם יודעים שהוא יכול לאמן גם בקבוצה, אבל הוא צריך לדעת. אתה זוכר שהציעו לי לאמן בגיל 28 קבוצת בוגרים ולא הסכמתי, כי לא הרגשתי שזה הזמן שלי. אם הוא מרגיש שהוא רוצה להישאר, שיישאר, יש לו מה לתרום, ואם הוא מרגיש שהוא רוצה ללכת למקומות אחרים שיעשה את זה”.

"מגיע לו קצת יותר מכל הכבוד". אופיר חיים (תומר חבז)"מגיע לו קצת יותר מכל הכבוד". אופיר חיים (תומר חבז)

מה דעתך על הנבחרת הבוגרת?
”ראיתי את כל המשחק מול בלארוס ואני רואה את כל המשחקים של הנבחרת. יוסי בניון ואלון חזן עושים עבודה מצוינת והמחצית השנייה הייתה ממש טובה. לא קל אחרי מחצית ראשונה כזאת ועוד בפיגור להיראות ככה ואני חושב שבסופו של דבר הגיע לנבחרת לנצח”.

לא היית פותח עם אוסקר גלוך בהרכב?
”צריך לקבל את ההחלטות שלהם, לתת להם ללמוד, יוסי הוא מנהל מקצועי מעולה, הוא היה בליברפול, בצ’לסי, בארסנל ואין לי שום ספק שההחתמה שלו מצוינת. אני גם מאוד אוהב את ההחתמה של אלון חזן, כי הרבה מאמנים התקדמו מזה שהייתה להם שושלת כזאת, מההמשכיות הזאת. הנבחרת הזאת היא נבחרת צעירה עם שחקנים שיש להם הרבה לאן להתקדם והם יתקדמו יחד איתם. אני כן רואה התקדמות בנבחרת, אני רואה דברים טובים. בוודאי שפה ושם יש בעיות, אבל זה חלק מהכדורגל.

"אני אומר לך שהם גם יודעים ללמוד מהשגיאות שלהם, זה הכי חשוב. לגבי גלוך, אני קצת משוחד לגביו, אני חושב שהשחקן הזה יכול להגיע רחוק מאוד מאוד. אבל אסור לשכוח שהוא שיחק פחות במשחקים האחרונים בקבוצה שלו וכנראה שהוא היה בכושר קצת פחות טוב. בסוף הוא נכנס ושינה את המשחק, אז כנראה שזה היה חילוף טוב”.

"הכי חשוב שהם יודעים ללמוד מהשגיאות שלהם". אלון חזן ויוסי בניון (עמרי שטיין)"הכי חשוב שהם יודעים ללמוד מהשגיאות שלהם". אלון חזן ויוסי בניון (עמרי שטיין)

טוטנהאם זו קבוצה טובה בשביל מנור סולומון?
“סולומון עשה עונה מדהימה באנגליה, הוא שחקן יוצא דופן, אין הרבה כמוהו באנגליה, יכולת הכדרור שלו מדהימה, יש לו אינטליגנציית משחק. כיום טוטנהאם קבוצה רקובה קצת ואם יבנו שם משהו טוב, אז ברור שזו החלטה נכונה בשבילו כי זה מועדון גדול. הוא יכול לשחק שם, הוא הוכיח השנה שהוא יכול לשחק בליגה האנגלית בלי שום ספק”.

מה המשך התוכניות מבחינתך?
”יש שאלה אחת שתמיד שואלים אותי ‘איפה תהיה?’, אני לא יודע איפה אני אהיה בעוד שעה. אני יודע שאני רוצה להיות באליפות אפריקה, זו האליפות השלישית שלי, פעם הפסדנו בפנדלים, כנראה שבפנדלים אני לא כל כך מוצלח (צוחק). כיף להבטיח את ההעפלה מחזור לסיום כי בכל זאת זו זמביה”.

אגב, בגול הראשון אנשים חשבו שזה מכור.
”האמת היא שהוא (סרג’ אורייה מחוף השנהב שהבקיע שער עצמי) נתן גול של ואן באסטן (צוחק). שיחקנו ממש טוב, הם היו עצבניים נורא אחרי המשחק, האשימו את הדשא”.

"לא יודע איפה אהיה בעוד שעה". גרנט (ההתאחדות הזמבית)"לא יודע איפה אהיה בעוד שעה". גרנט (ההתאחדות הזמבית)

מה אמרת לשחקנים לפני המשחק?
”הכנו להם מין סרטון מוטיבציה עם שיחה קצרה, אני תמיד אוהב לשלב בין המוח, הלב והטקטיקה. צריך לתת לשחקנים קצת משהו שיחדור לכולם, שיידעו להתמודד גם עם רגעים פחות טובים, זה היה סרטון שנגע בהם מאוד”.

“חבל שלא נשארתי בצ’לסי”

גרנט עבר לפני כשנה וקצת תקופה לא קלה בעקבות תוכנית בערוץ 12 עם האשמות ותחקיר על הטרדות כביכול. בראיון  שעשיתי איתו בחודש אפריל הוא אמר על כך: "הפרסום בתוכנית פגע בי מאוד, בעיקר בגלל שזה לא שיקף את מי שאני. תמיד הקפדתי לנהוג בכבוד כלפי כל אדם באשר הוא וכלפי כל אישה עימה הייתי בקשר. המשפחה שלי היא הדבר היקר לי בעולם וילדיי נפגעו מאוד, כך גם צופית שהיא החברה הכי קרובה והכי טובה שלי. כואב לי מאוד שעלתה בתוכנית תמונה מעוותת לגביי, זה לא אני".

אברהם, אנגליה זה מעגל שתרצה להשלים עדיין?
”אני יודע שכולם אומרים ‘זקן’ וכל הדברים האלה, אני לא כל כך מאמין בזה למרות שאתה יודע שאני מרצה בכל העולם על הדברים האלה. מה שיקרה יקרה. כל מקום שהגעתי אליו, לא תמיד ידעתי שזה יקרה, אז לא חושבים קדימה יותר מדי”.

עוד סיבוב באנגליה? גרנט (רויטרס)עוד סיבוב באנגליה? גרנט (רויטרס)

שינית טקטיקה, פעם אחרונה אמרת שאין הזדמנות שנייה לזרים באנגליה.
”אם הייתי שומע לעצמי אז לא הייתי מגיע, אבל אני לא מתייחס לזה. יש מציאות, באנגליה לא נותנים הזדמנות שנייה לזרים. שנה ראשונה שלי באנגליה הייתה הצלחה מעבר למצופה, חבל שלא נשארתי בצ'לסי כי היינו מגיעים להישגים, גם רומן אברמוביץ’ יודע את זה. בנינו קבוצה לתפארת. אני מרוצה מהקריירה שלי בכל מקרה”.

אגב, מי יותר מפורסם עכשיו במשפחה - אתה, צופית או דניאל?
”מי שיהיה הכי גדול, ואני מקווה שצופית לא תכעס עליי, אלה דניאל ורומי, כי במקצוע שלהם הם תותחים. אני ממליץ לכולם לשמוע את השירים של דניאל, הוא התחיל קריירה כל כך יפה. לקחנו כבר שתי שורות מהשיר הראשון שלו לפרזנטציה לנבחרת. הוא כותב מילים מדהימות, הוא שר יפה, אין לי שום ספק שהוא יצליח. הילדים הלכו על האמא”.

דניאל גרנט מפרגן לאבא (אינסטגרם)דניאל גרנט מפרגן לאבא (אינסטגרם)

התחלת להבין במוזיקה? כדי להצליח בהתחלה צריך להשקיע לא מעט כסף.
”אני לא ממש מבין, אבל מה זו מוזיקה. או שנהנים, או שלא נהנים. דניאל אומר שאין לי מושג, אבל זה לא נכון. באמת שאני נהנה לשמוע את השירים שלו בלי קשר לזה שהוא הבן שלי. קשה בעידן של היום להצליח ולהיות זמר, זה מקצוע מאוד קשה. תראה מה קורה עם הבן של מיקי זוהר שהוא מאוד מצליח, עם הבת של שינו זוארץ שהיא מעולה בעיניי. קשה היום, החיים האלה מאוד תובעניים. אני שמח שבחיים שלי האהבה שלי הפכה למקצוע והכי חשוב לי שגם לילדים שלי זה יקרה”.

הכדורגל הישראלי הולך למקום טוב?
”אני חושב שכן, זה הולך למקום טוב. אני רואה את העבודה מלמטה, הרצון לבנות דרך. צריך להיות מחוץ לארץ בשביל להבין מה היא דרך נכונה. לא רק הנבחרת הזו, המון נבחרות שלנו באירופה, ההישגים של אופיר חיים. בסך הכל אני מרוצה, פה ושם חשבתי שאפשר לעשות דברים קצת אחרת”.

"שמח שהאהבה שלי הפכה למקצוע". גרנט עם ילדיו (פרטי)"שמח שהאהבה שלי הפכה למקצוע". גרנט עם ילדיו (פרטי)

חשבת ואורן חסון לא נתן לך לאמן את הנבחרת הבוגרת.
”ראיתי את ההגרלה וחשבתי שזו הגרלה בלתי חוזרת, אמנם היא חזרה עוד פעמיים, אבל חשבתי אז שזו הזדמנות שלא תחזור. כשאתה מגיע למשחק מכריע מול נבחרת שהיא שווה לך זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכדורגל הישראלי. לשים מנהל מקצועי (וילי רוטנשטיינר, ג.ל.) כמאמן זה לא דבר חיובי. מאמן צריך ניסיון, אלא אם כן הוא צומח מלמטה”.

נראה שאתה אוהב את החיים החדשים שלך בחו”ל. לייעץ, לגשר, לאמן את זמביה.
”אני עושה את מה שאני אוהב, לא אעשה מה שאני לא אוהב. אני רק אומר תודה שאני מתעסק במה שאני אוהב. עכשיו אני רק מנסה לתרום מהניסיון שלי למי שצריך. אני נהנה בהחלט, זה עושה לי טוב”.

אתה מסתובב לא מעט במדינות השכנות מהמזרח התיכון, לדעתך עם סעודיה יהיה שלום?
”לדעתי יהיה שלום. מי שהיה בסעודיה מרגיש את האווירה. מאמין שבסופו של דבר זה הולך לכיוון הנכון. מקווה שלא נעשה שטויות, כי אנחנו מומחים בזה לצערי”.

ביקרת שם?
”יש לי דרכון זר אז אתה יודע שאני יכול לבקש, והייתי שם. זה שעה מדובאי והיה על הכיפאק, מדינה טובה”.

"עושה את מה שאני אוהב". גרנט (האתר הרשמי של ההתאחדות הזמבית בכדורגל)"עושה את מה שאני אוהב". גרנט (האתר הרשמי של ההתאחדות הזמבית בכדורגל)

הם יארחו את המונדיאל ממה שאתה שומע בפיפ"א, שם אתה חבר בוועדה על השינויים בכדורגל העולמי?
”הם עושים מאמצים אדירים, אבל אני לא יודע. הם עשו מונדיאל טוב”.

מה המטרה הבאה שלך? להעלות את זמביה למונדיאל? אתה רואה את עצמך פוגש עם זמביה את ישראל במונדיאל?
”וואו, אני מקווה. אני כל כך אוהב את נבחרת ישראל שזה משהו שאי אפשר לתאר. עוד מהימים של שפיגלר והשער שלו במקסיקו. אני זוכר שהייתי בבית ספר וכולם קפצו. אני חושב שזה קרוב להגיע, קודם כל צריך לזכור שיש יותר נבחרות במונדיאל, אז יש סיכוי גדול יותר להיות שם. מאמין שישראל תעשה את זה, ואני מקווה שהיא תעשה את זה”.

תן לנו סיפור על מרקו בלבול.
”קודם כל, מרקו עושה פה עבודה אדירה, כפי שלדעתי הוא עשה בכל מקום. הוא החזיר את מכבי חיפה למקום בו היא יכולה להתמודד בצמרת. מרקו איש מקצוע ברמה גבוהה מאוד. גם הישראלים האחרים שפה עושים עבודה טובה. סיפור? יש לי רק טובים”.

אימנת בסרביה, נתת טיפים לברק בכר?
”התכתבנו קצת, אבל לא יצא לנו לעומק. אני מאוד מחזיק מברק, ממש. הוא גם בן אדם וגם איש מקצוע ברמה גבוהה, לדעתי הוא יכול מאוד להצליח שם. זו מדינה של ספורט, בכל ענפי הכדור היא מצליחה. מכבי חיפה מועדון ענק והוא הלך למקום שממנו קצת יותר קל להגיע לאירופה”.

"מאוד מחזיק מברק". גרנט בימי פרטיזן בלגרד (רויטרס)"מאוד מחזיק מברק". גרנט בימי פרטיזן בלגרד (רויטרס)

הוא יגיע לאנגליה כמוך?
”אני חושב שהוא מסוגל, בהחלט. אם לא הייתי עושה קמפיין כזה עם נבחרת ישראל אז לא הייתי מגיע, הכל עובר דרך תוצאות. ניהלתי משא ומתן ומלא לא רצו אותי כי באתי ממדינה קטנה, חייבים תוצאות”.

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */