יום שני, 06.05.2024 שעה 18:42

"ביורו אמרו שזה מקרי ואז הגענו למקום 3 בעולם"

נבחרת הנוער וחיים נחתו: "אין פה יהודים וערבים, יש פה משפחה". מדמון: "מתרגש". פיינגולד: "רוצה להאמין שאקבל צ'אנס בחיפה". זוארץ: "הכל אפשרי"

|
שחקני נבחרת הנוער אחרי הנחיתה (שחר גרוס)
שחקני נבחרת הנוער אחרי הנחיתה (שחר גרוס)

אחרי ההישג ההיסטורי, נבחרת ישראל עד גיל 20 חזרה ארצה. אופיר חיים והשחקנים שהגיעו עד למקום השלישי במונדיאליטו הראשון אי פעם של הכחולים לבנים, נחתו לפנות בוקר (רביעי) ביחד עם בוני גינצבורג ויו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, שהתייחסו למדליה בארגנטינה, וזכו לקבלת פנים בטרמינל פתאל בנתב”ג.

"אני מאוד מתרגש, זה יותר קל לי לעשות את האסיפות והדברים מול השחקנים, אבל אני רוצה להגיד תודה - קודם כל לשינו (זוארץ) ולבוני (גינצבורג), אין לי מילים ותודה רבה על החופש שנתתם לנו", אמר אופיר חיים, "זה התחיל מזמן באליפות אירופה ואמרו שזה היה מקרי ואז הגענו למקום השלישי בעולם. גם עכשיו יש תחושת החמצה, אבל זה לא משנה.

"תודה לשחקנים המדהימים לצוות הרפואי וכל שאר הצוות. לא אתחיל להגיד שמות, אבל אני באמת מודה לכולם, בעיקר לשחקנים האלו שכל אחד מהם זה נשמה גדולה. אין פה יהודים וערבים, יש לנו משפחה אחת והלוואי שבמדינה נדע ללמוד מזה לחיות ככה באחווה ושלום, ותודה לכל מדינת ישראל על כל התמיכה והאהבה. אנחנו אוהבים אתכם".

צפו בקבלת הפנים לנבחרת הנוער

הקפטן איליי מדמון אמר: "אני מאוד מתרגש להיות כאן ולראות את כל המשפחות והאנשים שבאו לראות אותנו. קודם כל אני רוצה להגיד תודה לבורא עולם שהכל בזכותו, להגיד תודה לכולכם שבאתם לקבל את פנינו. זה לא פשוט, חווינו שם הכל - מאכזבות לניצחונות ורגעים מתוקים שלא נשכח כל החיים. אני זוכר שאמרתי שנה שעברה שאני גאה להיות הקפטן של סגנית אלופת אירופה, אז אני רוצה להגיד שאני גאה גם להיות קפטן של נבחרת ישראל שהיא מקום שלישי בעולם וזה כיף גדול. אני שמח שבאתם ותודה רבה לכולכם".

חיים והשחקנים מתקבלים בנתב"ג (שחר גרוס)חיים והשחקנים מתקבלים בנתב"ג (שחר גרוס)
השחקנים וחיים עם המדליות (שחר גרוס)השחקנים וחיים עם המדליות (שחר גרוס)

עילי פיינגולד אמר: "יש תחושת אופוריה מטורפת, אנחנו מתחילים להבין את הטירוף שהיה פה, זה נורא משמח לראות את כמות האהבה שאנחנו מקבלים פה. אני נורא שמח ממה שעשינו שם ואני מקווה שזה יעזור לנו בעתיד, לכולנו. אני רוצה להאמין שתהיה לי המשכיות עם מסאי דגו (בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה), יש לנו יחסים טובים, עברנו עונה טובה ביחד והזמן ידבר בעד עצמו. אני רוצה להאמין שאקבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת, אבל אין לדעת ונצטרך לחכות".

פיינגולד יקבל צ'אנס בחיפה? (שחר גרוס)פיינגולד יקבל צ'אנס בחיפה? (שחר גרוס)

בוני גינצבורג אמר: "הדבר שהכי חיזק אותנו זה גל האהדה שקיבלנו מכל רחבי ישראל ואני לא מדבר רק על מעגל הכדורגל, זה משהו ששימח אותנו. בשורה התחתונה התחושה שלנו היא שאנחנו תוך כדי מסע ויש עתיד לכדורגל הישראלי, אנחנו לא מתבלבלים, אנחנו יודעים שבסופו של דבר הפרטנרים הכי חשובים שלנו אלו המועדונים. בסוף החזון והרצון של כולנו זו נבחרת בוגרים חזקה שתהיה דיירת קבועה בטורנירים בין לאומיים ואנחנו נהיה שם".

"יש עתיד לכדורגל הישראלי". גינצבורג (שחר גרוס)"יש עתיד לכדורגל הישראלי". גינצבורג (שחר גרוס)

שינו זוארץ אמר: "אומרים על החבורה הזו שפה מאחוריי שהיא יוצאת דופן, נדירה וחד פעמית אז הרגשתי שאין לי ברירה ואני חייב להגיע לארגנטינה לראות האם השמועה נכונה. ובכן זה לא נכון, כולם פה עם שתי רגליים, שתי ידיים - בני אנוש בשר ודם וזה חשוב כי אם היה מדובר בחוצנים או בתוצרי מעבדה, מצבנו היה רע מאוד שכן ההישג היה חד פעמי ולא ניתן לשחזור. מזלנו שהבחורים האלו יהיו איתנו לעוד הרבה שנים קדימה כדי להמשיך לאתגר כל רף שיוצב להם וכדי להמשיך לדחוף את עצמם קדימה ולהוות השראה ולגרום לנו להגשים חלומות שפחדנו להגיד בקול.

"כולם פה בני אנוש". זוארץ (שחר גרוס)"כולם פה בני אנוש". זוארץ (שחר גרוס)

"אני אומר בקול חד וברור: נבחרת הנוער של ישראל סגנית אלופת אירופה וזוכת מדליית הארד באליפות העולם. תם עידן החלומות וברוכים הבאים למציאות. תספרו את הסיפור שלכם לכל ילד וילדה, ותספרו להם שהכל אפשרי, אפשר להגשים כל חלום. אשרינו שזכינו לראות אתכם מציגים את הפנים הכי יפות של ישראל, מקרינים אחדות בימים שהכל מאיים להישבר".

שחקני נבחרת הנוער זוכים לקבלת פנים (שחר גרוס)שחקני נבחרת הנוער זוכים לקבלת פנים (שחר גרוס)
רוי נאווי עם המדליה (שחר גרוס)רוי נאווי עם המדליה (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */