יום ראשון, 12.05.2024 שעה 11:44

נבו מדינה ישחק בעונה הבאה בדיז'ון הצרפתית

מקשרה של הפועל קרית אונו ונבחרת ישראל ישחק בעונה הבאה בקבוצה שהעפילה לסטארליג. בכך, יהיה רענון במצבת הישראלים בצרפת כשלומברוזו עובר לקיילצ'ה

|
נבו מדינה אמש יחד עם דן טפר ודניאל מוסינדי בפיינל פור שנערך בדיז'ון (באדיבות איגוד הכדוריד)
נבו מדינה אמש יחד עם דן טפר ודניאל מוסינדי בפיינל פור שנערך בדיז'ון (באדיבות איגוד הכדוריד)

נבו מדינה, מקשרה של הפועל קרית אונו ונבחרת ישראל, ישחק בעונה הבאה במדי דיז'ון הצרפתית - שהעפילה אמש (שבת) לסטארליג. מדינה, שעוד לא מלאו לו 20, היה מתוכנן לצאת לפני שנה ולהצטרף לקבוצת המשנה של מועדון הפאר הקטלוני ברצלונה – דבר שנמנע ברגע האחרון בגלל פציעה וניתוח שנאלץ לעבור. הוא היה מחוזר מאז החלמתו על ידי מספר קבוצות, והוא הגיע בסוף לדיז'ון - שאירחה אמש את פיינל פור האליפות והעלייה מהפרוליג לסטארליג.

סראן, קבוצתם של דן טפר ודניאל מוסינדי, כבר הבטיחה את עלייתה לסטארליג בתום הליגה הסדירה, כאשר סיימה במקום הראשון, אבל היא השתתפה בפיינל פור וגברה בחצי הגמר על פונטאו 34:38 (דניאל מוסינדי 4 שערים, דן טפר 5 עצירות ב-22.7 אחוזים).

התוצאה הזו קבעה, כי המנצחת בחצי הגמר השני בין דיז'ון לבין טרמבלי של אדיר כהן תהיה העולה השנייה לגמר - והמשמעות היא שגם העולה השנייה לסטארליג אחרי ניצחון 30:34 (אדיר כהן כבש שער, והתחנה הבאה שלו בעונה הבאה תהיה נקסה הקרואטית). היום סראן ודיז'ון ישחקו - והמנצחת תוכתר כאלופה.

דיז'ון עקבה אחר מדינה, ואחרי פגישה לילית אמש הושג סיכום - והמקשר ישחק בעונה הבאה בליגה הבכירה בצרפת. בכך, יהיה רענון במצבת הישראלים בצרפת: יואב לומברוזו מסיים את דרכו בלימוז' מהסטארליג - והוא חתום על הסכם עם סגנית אלופת אירופה, קיילצ'ה מפולין (על אף הפרסומים על מעבר אפשרי לבנפיקה ליסבון מפורטוגל).

דניאל מוסינדי ישחק בסטארליג, אבל במדי ססון-ראן שבשורותיה חתם לשנתיים. רותם סגל יעשה את המעבר מהכוכב האדום בלגרד לבילאר מהפרוליג הצרפתית. נדב כהן צפוי להיות מוצג בימים הקרובים ולהצטרף לליגה הצרפתית השנייה, במעבר מקבוצת לובק הגרמנית לקבוצת קאן (סיימה במקום השישי).

דן טפר טרם חתם על חוזה חדש, אבל עשוי להמשיך בצרפת. שניר נציה ייפרד מהפרוליג וישוב לשחק בארץ, וסיכום עקרוני הושג עם מכבי ת"א. טל פלד מתוכנן להמשיך במדי מאסי מהפרוליג. אלון אוברמן צפוי לעשות מעבר בתוך גרמניה, ויונתן דיין והשוער יהב שמיר, ששיחקו בבונדסליגה וירדו עם קבוצותיהם האם ומינדן לליגת המשנה - מתוכננים להמשיך עונה נוספת במסגרת החוזה.

בתוך כך, אחרי ניצחון החוץ של הפועל אשדוד ביום שישי על מכבי ראשל"צ 35:33, שהקטין את התוצאה בסדרה ל-2:1 ומנע את הנפת הצלחת ב'בית מכבי' - ביום שלישי הסדרה תימשך במשחק הרביעי שייערך באשדוד (19:40, מקיף ט'). האלופה המכהנת מאשדוד תנסה להשוות את הסדרה ל-2:2, ולגרור אותה למשחק חמישי ומכריע ביום שישי - דבר שאף קבוצה לא הצליחה לבצע (חזרה מפיגור 2:0) עד כה בסדרת גמר.

מכבי ראשל"צ עם אופציה להניף את צלחת האליפות ה-17 בתולדותיה ביום שלישי בלילה באשדוד, ואם זה יקרה זו תהיה פעם שנייה ברציפות שהצהובים יניפו צלחת במגרש חוץ (אחרי הזכייה ב-2021 - והנפת הצלחת באולמה הביתי של הפועל ראשל"צ בנחלת יהודה). 

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */