יום שישי, 17.05.2024 שעה 06:02

"בכר מחקה את פפ": ההשוואה שערכו בסרביה

בתקשורת טענו: "הישראלי מתנהג כמו האליל שלו בסיטי עם ג'ו הארט, ורוצה לבצע מהפכה". וגם: המשחק הראשון של המאמן על הקווים והרכש ה-1 בכוכב האדום

|
ברק בכר ופפ גווארדיולה  (עמרי שטיין, רויטרס)
ברק בכר ופפ גווארדיולה (עמרי שטיין, רויטרס)

“הכל מוכן לבכורה”. בסרביה כבר מתרגשים לקראת הפעם הראשונה שבה ברק בכר יעמוד על הקווים כמאמן הכוכב האדום, שתקרה כבר ב-26 ביוני במשחק ידידות מול סלובודה הבוסנית באוז’יצה שבסרביה. הקבוצה של המאמן הישראלי תקיים משחק הכנה נוסף כעבור מספר ימים, מול בוראץ באניה לוקה הבוסנית.

בחלק הראשון של ההכנה לעונה לא מעט שחקנים ייעדרו בגלל זימונים לנבחרות. לאחר מכן, תקיים הכוכב האדום שלושה משחקים ברוסיה מול זניט סנט פטרסבורג, פנרבחצ’ה, נפטצ’י באקו/קרבאח וגם אולימפיאקוס אלא אם יהיו לה מחויבויות אחרות: “האם כל זה יספיק לכוכב האדום כדי להספיק בליגת האלופות? נצטרך לראות”, נכתב ב’רפובליקה’ בסרביה.

ב’מונדו’ הסרבי דיווחו שהקבוצה של בכר כבר ביצעה רכש מפתיע והחתימה את שאדרק שארלס, חלוץ ניגרי צעיר בן 20 שלא מזמן האריך חוזה בנובי באוגרד עד 2026. שארלס נחשב לסקורר הבכיר בליגה הצעירה במדינה כשכבש 20 שערים, ומשחק כחלוץ וב-2 הכנפיים. בסרביה צופים שהשחקן קודם כל יושאל בחזרה למועדון שלו ורק בהמשך יוכל להשתלב אצל בכר. כמו כן, נמשכים החיפושים אחרי שוער, כאשר בסרביה מאמינים שמילוש דגנק עשוי לחזור לקדנציה שלישית בקבוצה.

בכוכב האדום עדיין מחפשים מחליף. ברק בכר ומילאן בוריאן (האתר של הכוכב האדום, רויטרס)בכוכב האדום עדיין מחפשים מחליף. ברק בכר ומילאן בוריאן (האתר של הכוכב האדום, רויטרס)

ב’פוליטיקה’ בסרביה התייחסו לפעולות של בכר מהרגע שהגיע וטענו: “בכר מחקה את פפ גווארדיולה. הוא מתחיל מהפכה בקבוצה מאפס, כמו שהמומחה הספרדי עשה כשהגיע למנצ’סטר סיטי. לא עבר יום מהרגע שקיבל את המושכות ואת היד החופשית מהקבוצה ועד ההודעה שהוא לא סומך על השוער והקפטן, במה שהיכה בו כרעם ביום בהיר”.

בסרביה ניתחו: “רבים בוודאי שואלים מה גרם לבכר לקבל החלטה שכזו, ונראה שהוא פשוט פועל לפי הטרנד המודרני כפי שעשה האליל שלו גווארדיולה, שגם הוא החליף את השוער ג’ו הארט כשהגיע, בזמן שהאנגלי נחשב לשחקן נבחרת. כולם הופתעו מההחלטה של פפ, אבל בסוף הוא צדק כשסיטי החתימה את אדרסון. בכר קיבל את ההחלטה בצורה בלתי מעורערת ונותר לראות איך בוריאן יגיב”.

ב-19 ביוני יתחילו הבדיקות הרפואיות של שחקני האלופה הסרבית, ויום לאחר מכן יחל כאמור מחנה האימונים הקצר בזלטיבור. מי שמוגדר בתקשורת המקומית כשחקן שהכי קרוב להיפרד מהקבוצה הוא החלוץ אלכסנדר פשיץ’, ש”אמור להמשיך את הקריירה ביעד אקזוטי אחר”.

בהצלחה בכר! סרטון ההצגה בכוכב האדום
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */