יום ראשון, 19.05.2024 שעה 09:05
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • 87 - 77
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • 70 - 85
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • 65 - 68
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ירושלים
  • רביעי, 22/05, 18:45
  • הפועל חולון
  • עירוני רמת גן
  • שישי, 24/05, 14:00
  • מכבי ת"א

דז'יקיץ': הם בעטו לנו בתחת, תסתכלו במראה

מאמן הפועל ירושלים המאוכזב אמר אחרי התבוסה מול הפועל ת"א: "יש אנשים ששמחים שזה קרה". פרנקו: "הבעיה - אף נקודה שקלענו לא תעזור לנו במשחק הבא"

|
אלכסנדר דז'יקיץ' (אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ' (אורן בן חקון)

הפועל תל אביב דרסה הערב (רביעי) 55:86 את הפועל ירושלים בארנה ורחוקה משחק אחד בלבד מגמר ליגת וונר בכדורסל. ג’ורדן מקריי ואקסבייר מנפורד בלטו.

דני פרנקו אמר בסיום: "כמובן שאנחנו מאוד מרוצים מהניצחון, באנו לפה לשחק נגד הקבוצות מהטובות שירושלים ידעה, והייתי פה לא מעט שנים, קבוצה שאנחנו מאוד מעריכים ומכבדים. ניצחנו משחק אחד, מחצית אחת, אנחנו עם הפנים קדימה. שתי הקבוצות הוכיחו השנה שהביתיות ביניהן זה לא דבר משמעותי, קהל גדול בשני הצדדים דוחף ותומך”.

“שחקנים בוגרים וזה כדורסל, אני שמח שעשינו את זה דרך הגנה, עשינו סוויץ' במחצית של המשחק הראשון נגד נס ציונה, שם כל אחד דרש יותר מעצמו ברמה האגרסיבית והמשכנו את הקו הזה הלאה. הדבר היחיד הבעייתי מבחינתנו, אף לא חצי נקודה מהמשחק היום תעזור לנו במשחק הבא”. 

הפועל ת"א מביסה את הפועל ירושלים 55:86

“ירושלים וגם אנחנו קבוצות שעשו עונה טובה, אנחנו שמחים שאנחנו נמצאים פה, זה לא דבר שקרה יותר מדי במועדון הזה. להיות פה זה יפה מאוד מבחינתנו. נבוא למשחק הבא לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, בידיעה שהכל מתחיל מההתחלה, מיותר לציין שההפרש הזה לא באמת ההפרש בין הקבוצות. לפעמים תוך כדי משחק יש דינמיקה מסוימת, נצטרך להשתמש בבגרות ובניסיון שלנו מה שקרה פה היום נגמר, נשמח הלילה”, הוסיף.

“בעבר חשבתי שכל הפסד לירושלים יוביל למשחק הבא נגדם לגישה שונה, זה לא באמת קרה. הם ניצחו אותנו שלוש פעמים ברצף, לפעמים קבוצות טובות שהדברים הולכים לך הפוך לגמרי, פתאום המשחק הופך להיות להתפתח כמו היום. נתכונן, יש דברים שאנחנו עוד לא הספקנו לעשות, נצטרך להשתמש בעוד מעט כלים”, הוסיף.

דני פרנקו (אורן בן חקון)דני פרנקו (אורן בן חקון)

פרנקו הוסיף: “היה משחק מצוין שלנו, המשחק הזה הוא שווה בדיוק מחצית אחת. המשחק הבא הוא מנטלי בוודאי, טבע האדם הוא שכולם יעופו על עצמם, אם העולם היה מלא בשחקנים שיודעים להתמודד עם זה, הוא היה מלא בשחקנים ברמה גבוהה, נקווה שנשתמש בניסיון שלנו וננסה לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, אין בזה תעודת ביטחון להעביר את המסר לשחקנים שזה רק משחק אחד וזהו ועוד לא עשינו כלום עדיין”.

“אצל ג'ורדן זה מאוד פשוט. הוא שיחק באירופה שלושת רבעי עונה בפאריס, לפני כן הוא היה בסין שזה לא קשור לכדורסל, הסגנון שהוא רגיל אליו שונה מהסגנון האירופי. העבודה שלי איתו זה להרגיע אותו שהוא לא צריך לעשות הכל לבד, הוא מאוד תחרותי. הראיתי לו כשהוא בא למשחק ומתמודד בכל החבילה שהוא יכול להביא לכדורסל, גם לשמור, גם לייצר אסיסטים ולהביא ריבאונדים, אז הוא מעורב במשחק הרבה יותר והוא יכול להיכנס למשחק", סיכם.

ג'ורדן מקריי זורק לשלוש (אורן בן חקון)ג'ורדן מקריי זורק לשלוש (אורן בן חקון)

אלכסנדר דז'יקיץ' אמר מנגד: "ברכות להפועל תל אביב, הם שיחקו טוב מאוד הערב, בעטו בתחת שלנו. אנחנו צריכים להתכונן מחדש, לנסות להבין מה צריך לעשות טוב יותר, ולנסות לשחק שונה במשחק הבא. זה הכל, זה סדרת פלייאוף, אין יותר מדי זמן לחשוב על זה”.

“יש משחקים שהתחלנו יותר טוב מהאחרים, אני לא בטוח שהסדרה נגד הרצליה יכולה להיות מושווה למשחק הזה. זה לא קשור לחיבור או לא, יש דרך מסוימת שאנחנו צריכים לשחק בה כדי לנצח, זה קל שאם משחקים בגמר ליגת האלופות אנחנו משהו שאנחנו לא באמת. להאמין שאנחנו נהיה טובים עדיין ולא לעשות את זה בדרך שהביאה אותנו עד לכאן. זה טבע האדם, זה בא עם האיכות של השחקנים, עם הרבה נסיבות. אם נשים את זה בצד, שיחקנו כל העונה בשביל יתרון הביתיות, איבדנו את זה, נצטרך להרוויח את זה לשם, אם נפסיד עוד משחק ייגמר העונה”, הוסיף.

אלכסנדר דז'יקיץ' (אורן בן חקון)אלכסנדר דז'יקיץ' (אורן בן חקון)

“אני האדם שלא נותן לשחקנים קרדיט שהם לא הרוויחו אותו, ברגע שאני מאמין בהם, משחק אחד לא טוב או כמה משחקים, לא ישנה את זה. הם לא קלעו טוב היום, יש משחקים כאלה גם. זה בטיימינג רע במיוחד, אין ספק, אבל נצטרך לשבת ולדבר על זה ולצאת אחרת במשחק הבא. יש הרבה אנשים שקצת שמחים שזה קרה, עוד נראה”, הוסיף.

“זה משהו שאנחנו חייבים לשנות, הדרך שנשנה את זה לא חשובה, נצטרך לשנות את זה. יש אחריות קבוצתית ואחריות אישית, תסתכלו במראה, תבינו מה עשיתם לא טוב, אם אתם לא עושים את זה, אתם לא אמיתיים. אני בטוח שהיו שחקנים שחשבו שזה יהיה קל כי ניצחנו אותם שלוש פעמים העונה, ליצור אווירה כזאת זה פשוט לא טוב", סיכם.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */