יום שבת, 18.05.2024 שעה 14:00

"אני שמח שמצפים, זה אומר הרבה על הנבחרת"

מאמן ישראל (עד 20), אופיר חיים, דרוך לאוזבקיסטן בחצות. נאווי: "בגול חשבתי שאני בנבדל". 8 שחקנים בסכנת הרחקה. תומר חבז, שליח ONE לארגנטינה

|
אופיר חיים  (תומר חבז)
אופיר חיים (תומר חבז)

בנוף הפסטורלי במתחם האימונים של קבוצת גודוי קרוז המכיל לא פחות משמונה מגרשי אימונים, נבחרת ישראל השלימה את ההכנות לקראת המשחק הקריטי הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-00:00 בשמינית גמר המונדאליטו מול אוזבקיסטן. 

שווה להתעכב על המתחם היפהפה בפרברי מנדוסה, כאשר קשה להתעלם מהנוף המרהיב אשר ניתן להשקיף עליו מהמגרשים, עם הרי האנדים שנמצאים ברקע. לצד זאת ובצל הממטרות שנפתחו ממש לפני תחילת האימון והרטיבו לא מעט אנשים, הייתה אווירה טובה באימון.

לפחות מבחינה מקצועית, נראה שרוי נאווי ועומר סניור, השניים שביצעו את המפנה בניצחון הדרמטי על יפן, נמצאים חזק בתמונת ההרכב, אך טרם ברור במקום מי יפתחו. ההערכה היא שלפחות אחד מהם ייכנס להרכב, כאשר כזכור רן בנימין המורחק ייעדר.

עומר סניור, בתמונת ההרכב (ההתאחדות לכדורגל)עומר סניור, בתמונת ההרכב (ההתאחדות לכדורגל)

במהלך האימון, שוחח המאמן אופיר חיים, עם הקפטן איליי מדמון במשך מספר דקות ותדרך אותו לקראת המשחק, כאשר בנוגע לחוליית ההגנה, לא צפויים שינויים כלל.

הנבחרת תזכה לחיזוק מיוחד ביציע מחר, כשנציגי בית חב"ד המרכזי בארגנטינה ובית חב"ד בברילוצ’ה יגיעו לתמוך ואף צפויים לחלק תשורה מיוחדת לשחקני הנבחרת ולחברי המשלחת להצלחה במשחק.

“כבר ירדנו לקרקע. אני כאילו מרגיש שאתמול היה משחק מרוב שזה קרוב. אמרתי לשחקנים שאני סומך עליהם שנדע לעשות את הסוויץ’ הזה", התייחס המאמן אופיר חיים למשחק.

“עכשיו מצפים מאיתנו, אני שמח שמצפים. זה אומר הרבה על הנבחרת ונצטרך לעמוד בציפיות. היא נבחרת שונה משאר הנבחרות ששיחקנו נגדן כי ככל הנראה הם משחקים עם חמישה שחקני הגנה ונצטרך להיערך לכך טקטית. נבחרת מאוד חזקה ואינטנסיבית, זה משחק באופי שונה ויהיה לנו מאוד קשה".

אופיר חיים, "שמח שמצפים מאיתנו" (רויטרס)אופיר חיים, "שמח שמצפים מאיתנו" (רויטרס)

המחליפים מול יפן: “שחקני הספסל תמיד צריכים להשפיע לטובה על המשחק. אני חושב שיהיו כמה שינויים בהרכב, אבל אני עדיין לא יודע. מי שיפתח בהרכב יהיה צריך להיות טוב ומי שייכנס כמחליף יצטרך להוכיח שהמקום שלו בהרכב. יש מחליפים טובים, יש סגל מצוין ואנחנו עם הפנים קדימה".

הטירוף בישראל: “זו אחריות ומשקל על הכתפיים, אבל גם בוסט. זה הרגע אליו רצינו להגיע, שכולם יצפו בנו ויחזיקו לנו אצבעות. זה כיף גדול, זה המאני טיים ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו. נעשה את זה".

הקשר רוי נאווי אמר: “שההורים פה זה משהו שהוא כיף ומחמם את הלב. התמיכה שלהם היא בלתי רגילה ושהם באו לפה ושמעו שכבשתי, אמא שלי הייתה בעננים. אחרי הגול שלי לא האמנתי כי חשבתי שאני בנבדל. התאוששתי והבנתי שהגשמתי חלום, היו לי צמרמורות בכל הגוף".

רוי נאווי: "היו לי צמרמורות בכל הגוף" (ההתאחדות לכדורגל)רוי נאווי: "היו לי צמרמורות בכל הגוף" (ההתאחדות לכדורגל)

לקראת המשחק מול אוזבקיסטן הוסיף: “מצפה לנו משחק לא קל, כי הם קבוצה קשה. אבל אנחנו גם קבוצה שמאומנת טוב ועובדת קשה באימונים כדי להשיג את המטרה".

למרות החשיבות הגדולה של ההתמודדות, בנבחרת יצטרכו להיזהר מאחר ולא פחות משמונה שחקנים בסכנת הרחקה מרבע הגמר אם יקבלו כרטיס צהוב. השמות – אחמד סלמן, איליי מדמון, תומר צרפתי, דור תורג’מן, אל-ים קנצפולסקי, אור ישראלוב, תאי עבד ורוי רביבו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */