יום ראשון, 19.05.2024 שעה 12:53
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

אבוקסיס: הכרטיסים? הזכיר לי את ימי בבית"ר

רגע לפני גמר המדינה הערב ב-20:30, מאמן הירושלמים התייחס לטירוף האוהדים: "אם היו 80,000 מקומות, הכול היה נמכר". קוז'וק: "נעשה הכול כדי לנצח"

|
אביב אברהם, רן קוז'וק, יוסי אבוקסיס ואופיר קריאף (רדאד ג'בארה)
אביב אברהם, רן קוז'וק, יוסי אבוקסיס ואופיר קריאף (רדאד ג'בארה)

בית”ר ירושלים ומכבי נתניה נמצאות לקראת רגע השיא של העונה שלהן, כשהערב (שלישי) ב-20:30 הן ייפגשו בגמר גביע המדינה בסמי עופר. מאמני הקבוצות, יוסי אבוקסיס ורן קוז’וק, דיברו במסיבת העיתונאים המסורתית שהועברה בשידור חי כאן באתר.

מאמן בית”ר ירושלים, אבוקסיס, פתח: “אני חושב שבמשחק אחד אין יתרון, זה גמר גביע. מי שיהיה חכם יותר וינצל את החולשות של הקבוצה השנייה ינצח. ב-90 דקות או 120 הכל אפשרי”. 

“חשבתי על שני המשחקים נגד מכבי נתניה העונה. הם היו מטורפים עם הרבה שערים, אבל לקראת הגמר נצטרך למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה כי הם הגיעו להמון מצבים וכבשו. יש לנתניה כלים מאוד חזקים בקישור ובהתקפה כך שנצטרך להיות במיטבנו בהגנה”.

מסע"ת לקראת גמר גביע המדינה בכדורגל
רן קוז'וק ויוסי אבוקסיס ליד הגביע (רדאד ג'בארה)רן קוז'וק ויוסי אבוקסיס ליד הגביע (רדאד ג'בארה)

על טירוף הכרטיסים: “אני שמח שהצלחנו להחזיר את הקהל בעונה שהתחילה מאוד קשה, האוהדים מאמינים בכדורגל שהקבוצה מציגה. זה הזכיר לי את הימים כשהייתי שחקן בבית”ר ולא דמיינתי שיגיעו מספרים כאלה. מאז שאני בכדורגל הישראלי אני לא זוכר טירוף מוחלט כזה. אם היו 80,000 כרטיסים הכל היה נמכר. קיבלתי עשרות בקשות לכרטיסים, עברתי משחקים גדולים ולא היה דבר כזה”.

“אנחנו רוצים לתת לקהל שלנו את גביע המדינה על התמיכה לאורך כל העונה גם ברגעים הקשים ונקווה להחזיר להם בגמר. האמת שהשבוע דיברנו על איך התחלנו, בלי בעלים ועם מפרק הקבוצה עד שברק אברמוב הצטרף. מגיע כל הכבוד למערכת הזו ולברק וכפיר שייצבו את המערכת. לצרף אחרי מספר מחזורים שחקנים ששיפרו אותנו עזר לנו מאוד ואנחנו מאוד שמחים שהגענו למעמד הזה”.

על ההיעדרות של תמיר עדי אמר: “כואב לי בשביל תמיר שלא ישחק, הוא הרגיש דקירה קטנה באימון וחבל לי. כל אחד שישחק יצטרך לתת את המקסימום שלו ולהילחם. יש לנו כלים בספסל שיעזרו לנו מאוד”.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

“אני לא רוצה להתעסק בעניין שקרה עם דנילו אספרייה, הבנתי שהוא הסביר איזה משהו, אבל אני רוצה לדבר רק על מה שקשור לגמר עצמו. נגמור את המשחק ונדבר עם מי שצריך ונראה מי ימשיך בבית”ר ירושלים”.

אופיר קריאף, קפטן הקבוצה דיבר גם כן: “זה הגמר השלישי שלי, אבל הכי מרגש כי אני עונד את סרט הקפטן. יש לנו הזדמנות להיכנס לדפי ההיסטוריה. כולנו מרוכזים, מפוקסים ומקווים לעשות את העבודה שלנו”.

“כולם יגיעו במלוא העוצמה והריכוז. זה לא רק הקישור וההגנה מחר, כולנו צריכים להיות מגובשים, מאוחדים ולהגיע מחר בשיא הכוח. חובת ההוכחה היא עלינו ונקווה שלא נאכזב אף אחד. הכרטיסים? כמו שאמרתי בעבר, שקלתי להחליף את המספר טלפון. לקחת תואר עם בית”ר זה מה שמעסיק אותי. יש המון שחקנים בלי חוזה לעונה הבאה ולמרות זאת הגמר זה הדבר היחיד שמעניין אותנו”.

אופיר קריאף (רדאד ג'בארה)אופיר קריאף (רדאד ג'בארה)

מאמן מכבי נתניה, רן קוז’וק, אמר: “האחריות היא קודם כל בשביל עצמי, בבסיס שלי אני אוהד מכבי נתניה ולא סתם בגמר הקודם הייתי מאחורי השער של דני עמוס וחזרתי הביתה עם תחושה לא טובה. יש הרבה אנשים בעיר שמצפים לזה המון זמן ואני מקווה לזה. נחכה למחר בערב”.

בנוגע לכשירות השחקנים שיתף: “היחיד שמבחינה בריאותית לא יכול להיות בסגל זה רוי קורין שעם הפציעה שלו למעשה סיים את העונה. כל השאר יהיה זמינים”.

“היה מישהו שאני לא מכיר שפגשתי בשש בבוקר במאפיה שאמר לי שנכח בגמר שזכינו ומאז התחתן ונולדו לו ילדים ונכדים. אני מבין כמה זה חשוב לכולם ובהתאם לכך גם לנו, נעשה הכול כדי לצאת מנצחים”.

רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)

“יש לנו תכנית ברורה למשחק ונצטרך להוציא אותה לפועל מחר. אני מקווה, בטוח ומאמין בשחקנים שלי שיצליחו לעשות את זה. ההפסדים האחרונים סידרו לנו את הראש מבחינת הגישה וגרמו לנו להבין מה חשוב באמת. עשינו רוטציות במשחקים האלו לפני הגמר, אבל זה כמובן לא תירוץ”.

על ההתרגשות שיתף: “כרגע לא, אני מניח ומקווה שבעזרת השם ביום רביעי אתרגש. אני מאוד גאה בשחקנים שלי עם כל הכבוד לצוות. הם עובדים קשה מאוד ונלחמים בשבתות וצריך להתרכז בהם”.

קפטן היהלומים, אביב אברהם שיתף בתור מי ששיחק בהפסד בגמר האחרון: “אני אשקר אם אני אגיד שזה לא יושב לי בראש. כל פעם שאנחנו מגיעים לשלבים האלה בגביע בשנים האחרונות זה בא בעיקר בגלל התמונות שצצות לי בזיכרון. יש רצון גדול להחזיר”.

אביב אברהם (רדאד ג'בארה)אביב אברהם (רדאד ג'בארה)

“אני רוצה לקחת את הלחץ למקום חיובי, יש שחקנים שמשחקים קריירה שלמה ולא מגיעים לזה, כך שאקח את זה בצורה טובה. אני לא לבד על המגרש ויש אחריות לכולנו”.

“התחלנו את העונה כקבוצה לא מספיק טוב. הגיעו שחקנים חדשים וכשאתה בונה קבוצה חדשה זה לא תמיד מתחבר ולא מצאתי את המקום שלי בהרכב. בכללי הייתה תקופה פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית. אני שמח שזה הסתדר ושחזרתי להרכב יחד עם הזכייה בגביע הטוטו, הפלייאוף העליון והגעה לגמר גביע המדינה”.

ההיסטוריה שיכולה להשפיע: “מכבי נתניה זה מועדון מאוד גדול שלא זכה המון שנים בתואר. יש הרבה אנרגיות בעיר, אבל כמו שאמרתי אנחנו מנסים לקחת את זה למקום טוב ולא להסתכל על מה יקרה אם לא ניקח. תצא מהנקודה הזו דברים חיוביים”.

אביב אברהם ואופיר קריאף ליד הגביע (רדאד ג'בארה)אביב אברהם ואופיר קריאף ליד הגביע (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */