יום שלישי, 21.05.2024 שעה 01:04

טירוף בבירה: נמכרו כל הכרטיסים לקראת א.א.ק

אוהדי ירושלים יגיעו בהמוניהם אל היכל הפיס ארנה על מנת לתמוך בקבוצתם מול א.א.ק אתונה הערב ב-19:00. דז'יקיץ': "ננסה לחזור ליכולת במשחק הראשון"

|
אוהדי הפועל ירושלים (רדאד ג'בארה)
אוהדי הפועל ירושלים (רדאד ג'בארה)

אלכסנדר דז’יקיץ’ פנה לא פעם לאוהדי קבוצתו בבקשה לראות את היכל הפיס ארנה מלא, והערב (רביעי) בשעה 19:00, בקשתו תיענה כשהיציעים בבירה יתמלאו עד אפס מקום בקהל לקראת המשחק השלישי והמכריע מול א.א.ק אתונה במסגרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב”א.

כזכור, במשחק החוץ ביוון אוהדי ירושלים היו בסכנה ממשית לאור התנהגותם האלימה והקיצונית של אוהדי א.א.ק אתונה, שהשליכו חפצים, ירו זיקוקים, קיללו ואף ניסו להגיע פיזית אל אוהדי הקבוצה הישראלית, כשהמשחק נעצר מספר פעמים וכמעט פוצץ בגלל התנהגות הקהל המקומי. 

מאז אותו משחק הקבוצה הירושלמית דחפה את אוהדיה להגיע בהמוניהם אל הארנה על מנת לעזור בהשלמת המשימה ולעלות לפיינל פור בליגת האלופות של פיב”א, כאשר אם תעלה הקבוצה של דז’יקיץ’ לא מן הנמנע כי משחקי חצי הגמר וגמר המפעל ייערכו בעיר הבירה של ישראל, באולם אשר מכיל כ-11 אלף מקומות.

המאמן אלכסנדר דז’יקיץ’ אמר לקראת המשחק: “שיחקנו שונה במשחק הראשון ובמשחק השני, אנחנו צריכים לחזור למשחק הראשון ולהיות בפוקוס מן הסוג הזה. השחקנים מבינים מה הם צריכים לעשות, לא עשינו את זה במשחק השני, אבל היה לנו זמן להבין למה לא עשינו את זה”.

על האווירה המתוכננת אמר המאמן: “אנחנו אף פעם לא יודעים איך זה יכול להשפיע עלינו, לפעמים זה יכול להרים אותך ולפעמים לא, נראה מחר. עדיף שהם יהיו מאשר שלא. יש שחקנים שמשחקים טוב יותר גם מול קהל חוץ טוב, זה מניסיון. נראה איך זה יעבוד במשחק. אני רק ביקשתי מהשחקנים להיות מרוכזים במה שיקרה על הפרקט”.

עוז בלייזר אמר לקראת המשחק: “מרגישים טוב, כולם באנרגיות טובות, מחכים כבר להתחיל את המשחק. יודעים שיהיה אולם מלא, זה כיף גדול, אנחנו כשחקנים מחכים למשחקים האלה, כולם מבינים את המשמעות של המשחק, הכל או כלום על פיינל פור. צריך לבוא מוכנים מבחינת פוקוס, בסופו של דבר זה קבוצה מול קבוצה ואנחנו צריכים לעשות את הדברים הקטנים שהביאו אותנו לפה ואני מאוד מקווה שהאנרגיות של הקהל יובילו אותנו לשלב הבא. לא חושב שהלחץ עלינו, היינו השנה בכמה משחקים של הכל או כלום והראינו שאנחנו בנויים לזה, אנחנו מוכנים להגיע לפיינל פור”.

איתי שגב: “אנחנו מאוד ממוקדים, ניסינו לדמות את מה שנפגוש מחר מבחינת אגרסיביות. שמעתי שהרבה קהל הולך לבוא אז תהיה פה אווירה מדהימה, אני בטוח שיהיה בסדר. האנרגיה שתהיה פה תרים אותנו ותעזור לנו והתפקיד שלנו הוא לשמור על פוקוס ואם נצליח לעשות את זה אני בטוח שהתוצאה תהיה לטובתנו”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */