יום שבת, 18.05.2024 שעה 16:57
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

תסכול בהפועל: השער שספגנו גמר את המשחק

האדומים מתקשים לקבל את ה-1:0 להפועל חיפה: "מאכזב מאוד לראות שלא מצליחים להרים את היכולת, כולם רוצים שהעונה תסתיים". תסכול עקב פלונטר הגירעון

|
קייס גאנם מאוכזב (עמרי שטיין)
קייס גאנם מאוכזב (עמרי שטיין)

אחרי הניצחון החשוב על סקציה נס ציונה שנתן הרבה שקט למועדון הסוער, בהפועל תל אביב חזרו שוב לטעום את טעם ההפסד. החבורה של חיים סילבס רשמה אתמול (שבת) הפסד 1:0 בסמי עופר להפועל חיפה והפער מהקו האדום בו נמצאת קריית שמונה הצטמצם לשש נקודות כשנותרו עוד 12 נקודות בקופה.

"פתחנו את המשחק נינוחים מדי ושילמנו על ההתחלה", אמרו בהפועל תל אביב, "חבל מאוד כי השער שספגנו אחרי ארבע דקות גמר לנו את המשחק. הפועל חיפה קבוצה שלא סופגת בקלות והיינו צריכים לרדוף אחריהם משחק שלם. במחצית השנייה השער היה קרוב יותר, אבל זה לא הספיק כדי לצאת לפחות עם נקודה. כולם צריכים להבין ששום דבר לא גמור".

הקשר הצעיר אל ים קצנפולסקי שנכנס במחצית השנייה נפצע לקראת הסיום במפשעה, כאשר החשש הוא לקרע. במידה והצילום יאשר שמדובר בקרע, קצנפולסקי סיים את העונה. מאמן הקבוצה חיים סילבס ערך שינוי אחד לעומת ההרכב שניצח את נס ציונה. הרוויה איליץ’, שנכנס מהספסל במשחק הקודם ורשם שער נהדר, קיבל את חולצת ההרכב על חשבונו של קייס גאנם. סילבס המשיך עם חוליית ההגנה הכוללת את סתיו למקין, יהב גורפינקל בן ביטון ואדי גוטליב.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (עמרי שטיין)

יחד עם זאת, אור ישראלוב, שחתם בסוף השבוע על הארכת חוזה עד 2025, דווקא נשאר על הספסל. דוד קלטינס פתח לצד דן אייבינדר בקישור, כשאלכסנדר בולייביץ המשיך בהתקפה לצד הישאם לאיוס ואלן אוזבולט, אבל השלושה לא היו מספיק טובים בדגש על המחצית הראשונה, כשבולייביץ שילם את המחיר ויצא בהפסקה.

במועדון ביקרו את היכולת של הקבוצה ובעיקר במחצית הראשונה, בכך שלא הצליחו לנצל את איבודי הכדור של שחקני הפועל חיפה ולא היו מספיק מרוכזים במספר המצבים אליהם הגיעו במחצית השנייה בעיקר. "מאכזב מאוד לראות שהקבוצה לא מצליחה להרים את היכולת, אבל זאת הרמה. כולם רוצים שהעונה הזאת תסתיים, בטח כשיש אווירה שרוב השחקנים לא יודעים אם ימשיכו בעונה הבאה", אמרו במועדון.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים בסיום (עמרי שטיין)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים בסיום (עמרי שטיין)

השינויים של סילבס בנוסף לכך שהפועל חיפה רצתה לשמור על הניצחון, הובילו להרבה יותר מצבים במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק בשביל לצאת עם נקודות. כמות המצבים לא עזרו כדי להכניס את הכדור לרשת של אוהד לויטה בדגש על החמצות של אלן אוזבולט וקייס גאנם.

בקבוצה ביקרו את היכולת של חוליית ההגנה בכלל ובשער המוקדם של המארחים, כאשר הטעות החלה מאיבוד כדור במרכז המגרש ורכות גדולה בהגנה, בדגש על בן ביטון וסתיו למקין שרשמו משחק פחות טוב שלהם. בין נקודות האור של האדומים היו דן אייבינדר שחילץ לא מעט כדורים בקישור והישאם לאיוס. הקשר הצעיר היה הכי קרוב לפרוץ את הגנת הפועל חיפה, אבל זה לא הספיק. "לאיוס ואלן (אוז’בולט) היחידים שמנסים לעשות דברים מחוץ לקופסה, אי אפשר להפיל על שני שחקנים את הכל".

דן איינבינדר (עמרי שטיין)דן איינבינדר (עמרי שטיין)

בעניין אחר, עניין תשלום המשכורות של חודשים אפריל ומאי ממשיכים להטריד את הנהלת ועובדי המועדון. "מדברים על זה בחדר הלבשה, זה לגיטימי", אמר אחד השחקנים, "כולם קוראים את הדיבורים סביב הגרעון, אבל עד עכשיו לא היה איחור. אנחנו סומכים על המערכת, אבל להגיד שזה לא מעסיק חלק מהשחקנים זה לא נכון".

קבוצת מינצברג תהפוך בחודש יוני באופן רשמי לקבוצת הבעלים החדשה, אבל עד אז יקוו שהנושא המורכב ייפתר. נכון לרגע זה יש דבר אחד ברור - קבוצת ניסנוב, תושב וגרינברג לא יזרימו עוד כסף. הבקרה התקציבית שמחזיקה בערבויות, לא צפויה להתערב, מה שאומר שהאחריות הסמלית בעיקר נופלת על קבוצת מינצברג.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (עמרי שטיין)

נכון להיום, הכסף לצורך תפעול המועדון ומשכורות אפריל ומאי אינו נמצא בקופת המועדון. מלחמת המכתבים בין עורכי הדין מצד כל קבוצת בעלים נמשכת, אבל הציפייה מצד גורמים המקורבים למועדון היא שהכסף יבוא מהצד של האמריקאים כדי לא לפתוח את הקדנציה שלהם עם רעשי רקע וסימני שאלה. יחד עם זאת, קבוצת מינצברג מצפה שהבקרה התקציבית תחלט את הכספים מהערבויות של קבוצת הבעלים הנוכחית, אבל הסיכוי לכך קלוש עד אפסי.

קבוצת הבעלים הנכנסת הפקידה בחשבון נאמנות 7 מיליון ש"ח לקראת תפעול ושדרוג הקבוצה בעונה הבאה ודי ברור שבקצב הזה רוב הסכום יילך על הגרעון שנוצר. אם זה לא מספיק, למעלה מארבעה מיליון שקלים אמורים להיכנס לקופת המועדון בקיץ הקרוב ממכירת שחקנים בעונת 2022/23, אבל רוב הסכום יוחזר לקבוצת הבעלים היוצאת כהלוואת בעלים. 

לוי: "אני מרוצה,עשינו צעד משמעותי"
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */