יום ראשון, 19.05.2024 שעה 18:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"הגעתי להישאר, אני ראוי לאמן את הפועל ת"א"

סילבס, מאמן הפועל ת"א, לפני הפועל חיפה בשבת ב-16:00: "מי שחושב שזה גארבג' טיים לא מבין כדורגל, זו הזדמנות טובה לשפר את ההרגשה ולקחת עוד צעד"

|
חיים סילבס (איציק בלניצקי)
חיים סילבס (איציק בלניצקי)

לאחר שגברה 1:2 על סקציה נס ציונה והיא במרחק של שבע נקודות מהקו האדום, הפועל תל אביב מתכוננת למפגש עם הפועל חיפה בשבת ב-16:00, כשהאדומים רוצים להמשיך להתקדם במעלה טבלת הפלייאוף התחתון. לקראת המשחק, מאמן הקבוצה חיים סילבס ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר ONE.

חיים סילבס אמר: “ברמה האישית, אולי אחרים יכולים לחשוב אחרת, אבל אני לא חושב במושגים של הישארות בליגה עבור מועדון כמו הפועל ת”א. מה שמעניין כרגע זה לנצל את ההזדמנות ולשפר עמדות, לשפר את ההרגשה מול הקהל, לסיים את העונה הזו בצורה הטובה ביותר. כל משחק הוא משימה נפרדת, נכון שסופרים את הנקודות, אבל אני רואה את זה כהזדמנות גדולה, מי שחושב שזה גארבג’ טיים לא מבין מה זה כדורגל”.

המאמן המשיך: “לשמח את הקהל זה חלק מהמטרות, לשפר עמדות למועדון ברמה המקצועית, ברמה האישית שלי, ברמה האישית של השחקנים. המעמד תמיד משתנה בכל משחק, בהתאם למה שאתה עושה וזו הזדמנות לכולם לתקן רושם וכשיש הזדמנות כזו צריך לקפוץ עליה. הישארות? לא רוצה להישמע לא צנוע מספיק, אבל לא יכול לחשוב ככה על הפועל ת”א.

סילבס מדבר לקראת הפועל חיפה

“הביאו אותי להשאיר את הקבוצה, אבל גם לשפר ולהפוך אותה לתחרותית. אני די מרוצה ממה שקרה מאז לעומת הרגעים שקיבלתי אותה, מקווה לקחת צעד קדימה מעתה. התוכנית הייתה עד הפלייאוף לייצב את הקבוצה ובפלייאוף ללכת עוד מדרגה קדימה, מה אפשר להוציא עוד ואני מקווה שנעשה דברים יפים, אם כבר לתכנן לעונה הבאה, שיוכלו להשתמש בכמה שיותר שחקנים”.

על עתידו במועדון אמר סילבס: “קודם כל הגעתי כדי להישאר, לקחתי את הפועל בסיטואציה קשה כי ידעתי שזו הזדמנות להראות שיש על מי לסמוך ובכל סגל אפשר לעשות ולהתמודד, אני רואה את עצמי ראוי לאמן כל קבוצה ומועדון בליגת העל, כמובן שאם נשחק טוב ונביא תוצאות טובות, על אחת כמה וכמה. הוכחתי שאני יכול להישאר, ברור שאפשר לעשות טוב יותר. 

“קיבלתי את הקבוצה בסיטואציה שהייתי מודע אליה והייתי מודע מה אני יכול לעשות, אני שמח שהצלחתי לייצב אותה, גם ההפסדים היו מינוריים ובקלות יכלו ללכת לכיוון שלנו. היום הקהל יכול לסמוך על הקבוצה, לא קל לנצח אותנו וזה מה שרציתי ויכולתי לייצר. אני חושב שהקבוצה מסודרת, מאורגנת, חדר ההלבשה בריא, יש חיבור טוב והדרך מהנקודה שהתחלנו היא סבבה”.

חיים סילבס (איציק בלניצקי)חיים סילבס (איציק בלניצקי)

על המטרות עד סיום העונה הוסיף: “הנרטיב בתוך חדר ההלבשה הוא לא להתכונן לשנה הבאה, מי שעושה את זה פוגע בעצמו, בכל העולם התקופה הזו נקראת ‘מאני טיים’ וגם אם פספסת את המטרה הראשונית של המועדון כל אחד יכול לשפר את המעמד שלו. מה שיפה בכדורגל שההווה מאוד קובע ונוטים לשכוח את העבר, אפשר לנצל את זה לטובה כמאמן, אני רוצה להביא את הקבוצה עד סוף העונה לצורה הטובה ביותר קבוצתית ואישית”.

לגבי עניין המשכורות אמר: “לא מרגיש את זה באופן אישי, לא מרגיש את זה בחדר ההלבשה, כולם סומכים על המועדון ומי ששולט בו כרגע, כולם יודעים שלמרות קשיים כאלה ואחרים תהיה התנהלות נהדרת, לא חסר כלום, הכול מתנהל על שביעות רצוני. לא כל הדברים מגיעים אלינו, כל הדיווחים על עניינים כאלה ואחרים קראתי על זה כמו כל יתר הקהל”.

לקראת המשחק אמר: “תמיד נעים לצאת לפגרה אחרי ניצחון. הייתה אווירה כיפית, ניצלנו אותה להתאוששות, חיבור חברתי ואני מקווה שנהיה בסגל מלא ומאמין שעד מחר כל הפציעות הקטנות יעברו. הפועל חיפה עם תקציב גבוה ושחקנים טובים שגם לה העונה התפספסה, היא יכולה להתפוצץ עם כל הכישרון. נגיע הכי מוכנים ונקווה שנצא עם הנקודות”.

אמיליוס זובאס וחיים סילבס (איציק בלניצקי)אמיליוס זובאס וחיים סילבס (איציק בלניצקי)

השוער אמיליוס זובאס הוסיף: “עדיין לא דיברנו איתי לגבי העונה הבאה. אני מרגיש טוב בהפועל ת"א ואשמח להישאר, אבל קודם כל אני חושב על הפועל חיפה ורק אחרי העונה נדבר על חוזה חדש. הישארות בליגה? כל עוד לא הבטחנו את ההישרדות אנחנו לא יכולים להישאר רגועים. המצב הביטחוני בישראל? נשארים יותר בבית בימים האחרונים, מרגישים יותר בטוח”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */