יום שישי, 03.05.2024 שעה 10:55
לוח תוצאות
לוח משחקים
  • אזרבייג'ן
  • 1 - 1
  • בולגריה
  • מונטנגרו
  • 0 - 1
  • צפון מקדוניה
  • קפריסין
  • 1 - 0
  • סרביה
  • שבדיה
  • 0 - 1
  • אלבניה

מסירה חלודה: הצעירה סיימה ב-0:0 עם קרואטיה

למרות יכולת משכנעת בחלק גדול מהמשחק, החבורה של לוזון לא הצליחה להכניע את הנבחרת מהבלקן במשחק ההכנה הראשון לקראת היורו. בשלישי: שווייץ מחכה

|
כארם ג'אבר (חגי מיכאלי)
כארם ג'אבר (חגי מיכאלי)

מתחממים לקראת היורו. אמנם הנבחרת הצעירה סיימה הערב (חמישי) ב-0:0 מול קרואטיה במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת יורו הצעירות שיתקיים ביוני הקרוב בגאורגיה, אך גיא לוזון יכול להיות מעודד מיכולת טוב של חניכיו לאורך חלקים גדולים מההתמודדות, אך חוסר דיוק בחלק הקדמי מנע ניצחון מרשים על הנבחרת מהבלקן.

המחצית הראשונה הייתה שקולה למדי, אך כאשר מלבד הזדמנויות גדולות של עילאי חג’ג’ וארד בר, הדבר הזכור ביותר הוא ההצלה הכפולה של סתיו למקין, שתוך שתי דקות הרחיק פעמיים את הכדור מקו השער ומנע יתרון ודאי מהחבורה של איגור בישצ’אן.

במחצית השנייה קיבלנו פתיחה חזקה של הנבחרת המארחת, אך ההגנה בכחול לבן עמדה בלחץ וגם הצליחה לתקוף באמצעות משחק מעבר מהיר, עד שהשתלטה על המשחק ב-25 הדקות האחרונות. למרות זאת, מלבד הזדמנות גדולה של הישאם לאיוס בדקה ה-88, הצעירה לא הצליחה לאיים על השער של הקרואטים וההתמודדות נגמרה ה-0:0 אטרקטיבי ורב מצבים.

דוידה: "באנו מוכנים"

לאחר ניסוי הכלים הראשון, סתיו למקין וחבריו יפגשו כבר בשלישי הקרוב את נבחרת שווייץ למשחק הכנה אחרון עד עתה עד היורו שכאמור ייערך בקיץ בגאורגיה. הקרואטים מנגד, יקוו להפתיע את הנבחרת הצעירה של אנגליה, אותה יפגשו במשחקם הבא.

בסיום ההתמודדות מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, נשמע מרוצה מהיכולת של חניכיו: “היה משחק מצוין מול נבחרת קרואטית חזקה מאוד, כי מדובר פה גם במעצמת כדורגל. בהתחשב בעובדה שההרכב הזה משחק פעם ראשונה יחד והתאמן פעם ראשונה יחד, אז החבר'ה עשו עבודה יוצאת מהכלל גם התקפית וגם הגנתית. מבחינה הגנתית המצבים שלהם הגיעו בגלל התחכמויות שלנו בשליש האחרון, ומבחינה התקפית הגענו למצבי כיבוש לאורך כל המשחק”.

לוזון הוסיף: “מה שחשוב במשחק כזה הוא לא התוצאה אלא ההתמודדות של השחקנים שלנו מול הרמות הכי גבוהות. ביחס לזמן העבודה שהיה לנו וביחס לזמן המועט שהיה לנו כדי לעבוד על תיאום, השחקנים עשו עבודה טובה מאוד ונשב וננתח את מה שהיה. הפנים לשווייץ”.

אושר דוידה בועט (שחר גרוס)אושר דוידה בועט (שחר גרוס)

גם חלוצה של סטנדרט ליאז’, אושר דוידה, דיבר בסיום ההתמודדות ואמר: “באנו מוכנים למשחק למרות הזמן המועט. רוב השחקנים שיחקו פעם ראשונה ביחד ואני חושב שעשינו עבודה טובה. יכלנו גם לנצח את המשחק אבל זה בסדר, כי גם שמרנו על שער נקי ואני מקווה שלמשחק נגד שווייץ נבוא הרבה יותר מוכנים כי יש לנו הרבה זמן להתכונן. שיחקנו פה נגד נבחרת מצוינת עם הרבה כלים ואני חושב שבסוף הצלחנו לעשות עבודה טובה”.

מגן הפועל ירושלים רוי רביבו, אמר בסיום המשחק: “קרואטיה נבחרת חזקה מאוד ורואים את הקצב ואת האיכות שלהם, ואני חושב שעמדנו ברמה ושיחקנו די טוב. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה, במיוחד על שיטת המשחק ועל התיאום של כל השחקנים, מקווה שננצח בשווייץ”.

מחצית ראשונה:

גיא לוזון (חגי מיכאלי)גיא לוזון (חגי מיכאלי)

דקה 4, מצב ראשון לישראל: עילאי חג’ג’ פרץ באגף שמאל והעביר כדור נהדר לארד בר שהתמקם טוב לרחבה, אך הבעיטה של החלוץ הצעיר חמקה ליד הקורה השמאלית.

דקה 18, החמצה גדולה לכחולים לבנים: עילאי חג’ג’ קיבל כדור נהדר בקצה הרחבה והוציא פצצה מרגל שמאל, אך הבעיטה של הקשר הלכה למשקוף והריבאונד נבעט גבוה מעל המסגרת.

דקה 25, מצב ענק לקרואטים: דיאון בליו כבר היה מול הרשת החשופה, אך סתיו למקין שלח רגל והציל את הנבחרת משער מוקדם.

עידו שחר (שחר גרוס)עידו שחר (שחר גרוס)

דקה 26, שוב מצב גדול לקרואטים:  גבריאל וידוביץ’ כבר הכניע את עומר ניראון, אך שוב סתיו למקין היה שם עבור חבריו והציל את הכדור מקו השער.

מחצית שנייה:

דקה 68, מצב טוב לכחולים לבנים: אל-ים קנצפולסקי בעט טוב, אך הכדור של הקשר הצעיר חמק ליד הקורה.

דקה 78, מצב גדול לקרואטיה: רוקו שימיץ’ המתמקם נהדר במרכז הרחבה ובעט לכיוון החיבור הימני, אך הבעיטה של הקרואטי הצעיר פגעה ברגל ישראלית וחמקה ליד הקורה.

דקה 88, מצב גדול לאורחת: הישאם לאיוס התמקם במרכז הרחבה ובעט מהאוויר בחוזקה לעבר השער, אך הבעיטה של שחקן הפועל תל אביב הלכה לידיים של השוער הקרואטי.

הרכב נבחרת ישראל: עומר ניראון (תומר צרפתי, 63), רוי רביבו, גיל כהן, סתיו למקין (אור בלוריאן, 45), כארם ג’אבר (רועי הרמן, 45), עילאי חג’ג’ (יובל שדה, 45), יואב הופמייסטר (אל-ים קנצפולסקי, 63), עידו שחר (עוז בילו, 71), ארד בר (איתי בוגאנים, 71), דור ת’ורגמן (איתן אזולאי, 71) ואושר דוידה (הישאם לאיוס, 62).

הרכב נבחרת קרואטיה: איבור פאנדור, יאן יורצ’ק, דויד צ’ולינה, ניקולה סולדו, הרוויה סמולצ’יץ’, אנטוניו מארין, יוריצה פרשיר, גבריאל וידוביץ’, מתיאה פריגן, דיאון בליו ו-ואלדין הודג’זה.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */