יום שבת, 27.04.2024 שעה 22:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

שיא חדש בקריאות גזעניות ואירועי אלימות בליגה

עצוב: פורסם דו"ח אירועי האלימות והגזענות בליגת העל, בית"ר בראש הרשימה, מכבי ת"א שנייה. מספר שיא בזריקת חפצים למגרשים, הדלקת אבוקות וזיקוקים

|
אוהדי כדורגל בישראל  (איציק בלניצקי, עמרי שטיין ורדאד ג'בארה)
אוהדי כדורגל בישראל (איציק בלניצקי, עמרי שטיין ורדאד ג'בארה)

דו"ח הגזענות והאלימות לסיכום הסיבוב השני לעונת 2022/23 של התוכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" של הקרן החדשה לישראל, דיווח על שיא חדש במקרי גזענות ואלימות ביציעי קבוצות ליגת העל. בסיבוב השני הוכפלו כמות קריאות הגזענות והגיעו ל-83 עדויות על קריאות גזעניות, וכיום אנו עומדים על 123 מקרים גזענות ואלימות – והעונה עוד רחוקה מסיומה.

קריאות אלו נשמעו ב-22 משחקים לאורך הסיבוב השני. כמו כן, נרשמו מספר שיא של זריקות חפצים במהלך המשחקים בליגה, כשעל פי משקיפי התוכנית נרשמו 99 זריקות חפצים במגרשים. זריקות חפצים אלו נרשמו במהלך 33 משחקים בסיבוב השני. מתוך 99 זריקות החפצים, 36 הינם אמצעים פירוטכניים הכוללים זיקוקים, אבוקות ורימוני עשן.

בנוסף, יש עלייה עקבית בזילות זיכרון השואה וכ-50 שירים המוזלים את זכר השואה נשמעו בסיבוב השני ב-20 משחקים כאשר מכבי חיפה (35) והפועל תל אביב (15) הן הקבוצות בהן נשמעו קהלי הקבוצות שרים אותם. הקריאות הגזעניות נשמעו בקרב תשע קבוצות בליגה. בית"ר ירושלים הקבוצה עם הכי הרבה אירועי גזענות (37, לעומת 12 בסיבוב הראשון). מכבי תל אביב במקום השני עם 19 מקרים (בסיבוב הראשון 20).

חזן ובניון במסע"ת לקראת מוקדמות היורו

מתוך 83 קריאות גזעניות במגרשים, נשמעו 17 נהמות לעבר שחקנים (בסיבוב הראשון נשמעו 5 מקרי נהמות). הנהמות נשמעו ביציעי מכבי חיפה, בני ריינה, הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי נתניה. מספר שיא גם בזריקת חפצים למגרשים, הדלקת אבוקות וזיקוקים. כ-5 קריאות הומופוביות נשמעו ביציעי הכדורגל לאורך הסיבוב השני. נציין כי רובם המוחלט של הקריאות בוצעו על ידי בודדים ולא על ידי מובילי העידוד בקהל.

כמו כן, במהלך שיתוף פעולה של מנהל הליגות עם ארגון הנוער הגאה "איגי", ב-6 קבוצות, מספר שחקנים סירבו ללבוש את החולצה המביעה סולידריות עם הקהילה הלהטבקי"ת. כמו כן, שני זיקוקים נורו בכינון ישיר לעבר אוהדי קבוצה יריבה. אוהדי מכבי תל אביב ירו זיקוק לעבר אוהדי בית"ר ירושלים, ואוהדי בית"ר ירושלים ירו זיקוק לעבר אוהדי בני סכנין.

אירוע אלימות קשה במיוחד בין המשטרה לבין אוהדי מכבי חיפה התרחש במפגש הקבוצה מול מכבי נתניה באירוע זה השתמשו השוטרים בסוסים, וירו לעבר האוהדים רימוני הלם. בעקבות העלייה הדרסטית במקרי גזענות ואלימות החליטה התכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים לפתוח קו וואטסאפ לתיעוד מקרי אלימות וגזענות מכלל האוהדים.

אוהדי הכדורגל בישראל (צלמי ONE)אוהדי הכדורגל בישראל (צלמי ONE)

הדו”ח מורכב באמצעות דיווחים של משקיפים בכל משחקי ליגת העל, שעל סמך עדותם מאוגדים כל אירועי הגזענות והאלימות, תוך הצלבת המידע עם פעולות בית הדין ודו"חות השיפוט ולצד סיקור תקשורתי. הדו"ח שואף לכלול בתוכו את כל האירועים שהאוהד הסביר עלול היה להיתקל בהם במגרשי הכדורגל.

בעקבות העלייה המשמעותית בקריאות גזעניות, אירועי האלימות והקריאות ההומופוביות, תוכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" פתחה קו וואטסאפ לאוהדים המזהים אירועים שמקומם אינו במגרשי הכדורגל. אוהדים המזהים אירועים אלו מוזמנים לשלוח הודעת וואטסאפ למספר 052-2820054. בהודעה יש למסור את תוכן האירוע, הקהל הקשור לאירוע ודקת המשחק. כל האירועים יבחנו וישוו למשקיפי התוכנית, ובמידה וימצאו אמינים, יכנסו לדוחות התוכנית.

מתן סגל, רכז תכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים, אמר בעקבות הדוח: "הכדורגל הישראלי הוא מראה לחברה הישראלית וכפי שאנו עדים עלייה במקרים אלימות וגזענות מחוץ למגרשים, אנחנו חווים אותם בצורה מוגברת ביציעים. הדוח הזה הוא קריאת חירום לכל מי שהכדורגל והחברה הישראלית חשובה לו".

אוהדי הכדורגל בארץ (מערכת ONE)אוהדי הכדורגל בארץ (מערכת ONE)

להלן מספר דוגמאות לקריאות גזעניות שנשמעו במהלך הסיבוב השני 

# לפחות ב-7 משחקים אוהדי בית"ר ירושלים עם עליית השחקנים לכר הדשא, החלו לשיר "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה".

# במחזור ה-14 אוהדי בני ריינה נשמעו נוהמים לעבר שחקן מכבי תל אביב, פארפה גייאגון.

# במחזור ה-16, אוהדי בני סכנין נהמו לעבר שחקן הפועל חיפה, מוחמד קמארה.

# במחזור ה-17 נשמעו נהמות מצד אוהדי מכבי נתניה לשחקני בני סכנין. עוד באותו המשחק, דקות לפני סיום המשחק, החלו אוהדי נתניה לשיר נגד יו"ר בני סכנין אבו יונס: "אבו יונס בן ז***" ו"אבו יונס מת". כמו כן נזרקה לכיוונו של אבו יונס כוס מהיציע. נציין שבעקבות אירועים אלו, אייל סגל, בעלי קבוצת מכבי נתניה פרסם מכתב המגנה התנהגות זו כלפי אבו יונס.

מוחמד אבו יונס (עמרי שטיין)מוחמד אבו יונס (עמרי שטיין)

# במחזור ה-19 אוהדי באר שבע נשמעו נוהמים לעבר שחקן מכבי נתניה, אביב אברהם.

# עוד במחזור ה-19 אוהדי בני ריינה נשמעו נוהמים לעבר שחקן בית"ר ירושלים, אספרייה. 

# עוד במחזור ה-19, מאות אוהדי מכבי תל אביב החלו לשיר "טועמה מחבל".

# במחזור ה-20, החלו אוהדי בית"ר בשירת: "שישרף לכם הכפר" ו-"שועפט עולה באש".

# עוד במחזור ה-20, רגע לפני פתיחת הדרבי התל אביבי, אוהדי מכבי תל אביב נשמעו שרים "תנו לצה"ל לנצח, לז*** את הערבים".

אוהדי מכבי תל אביב (ראובן שוורץ)אוהדי מכבי תל אביב (ראובן שוורץ)

# במחזור ה-21, אוהדי מכבי תל אביב החלו לשיר "מוחמד מת".

# במחזור ה-22 אוהדי באר שבע נהמו לעבר שוער הפועל ירושלים, אדבאיו אדליי.

# במחזור ה-23 אוהדי מכבי חיפה נהמו לכיוונו של שחקן מ.ס אשדוד, יעקב בריהון.

# במחזור ה-26, במשחקה מול בני ריינה, בעקבות קריאת כרוז המשחק של הפועל ירושלים בשפה הערבית לצד השפה העברית, נשמעו קריאות בוז מיציעי הפועל ירושלים.

אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

כמעט בכל מחזור נרשמו זריקות חפצים, אבוקות וזיקוקים מהיציעים למגרש. להלן מספר דוגמאות מרכזיות:

# במחזור ה-15 במשחק בין הפועל חיפה לבני ריינה, אוהד הפועל חיפה זרק כדור לתחומי המגרש במטרה להפריע למהלכו.

# במחזור ה-16, מפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, אוהדי באר שבע החלו לזרוק אבוקות לדשא וליציע.

# במחזור ה-17, בדרבי הירושלמי, אוהדי בית"ר החלו לזרוק חפצים לדשא לכיוון שוער הפועל ירושלים. כמו כן, מהיציע המערבי, אשר אכלס את אוהדי בית"ר הושלכו חפצים לכיוון ספסל אוהדי הפועל ירושלים.

# במחזור ה-18 במפגש מול בית"ר ירושלים, אוהדי מכבי תל אביב החלו לזרוק מצתים לכיוונו של ירדן שועה בעקבות כיבוש הפנדל.

ירדן שועה (עמרי שטיין)ירדן שועה (עמרי שטיין)

# במחזור ה-19 במשחק בין בני ריינה לבית"ר ירושלים, אוהדי ריינה זרקו מקלות לעבר צוות ושחקני בית"ר שמתחממים על הדשא.

# עוד במחזור ה-19 במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, נזרקו מספר חפצים למגרש מצד אוהדי מכבי תל אביב.

# במחזור ה-20 בדרבי בין מכבי להפועל תל אביב נורו ונזרקו עשרות אבוקות, רימוני עשן וזיקוקים. חלק מרימוני העשן חוררו את הרשת והגיעו לתחומי המגרש. בעקבות זריקת רימוני העשן, האבוקות והזיקוקים, פתיחת המשחק התעכבה ב-12 דקות. נציין שגם בתחילת המחצית השנייה אוהדי מכבי תל אביב זרקו שוב מספר אבוקות לתחומי המגרש.

# עוד באותו הדרבי אוהדי הפועל החלו להשליך חפצים לכיוונו של שוער מכבי תל אביב. דבר שגרר לעצירת המשחק עד שהפסיקו זאת.

# במחזור ה-21 במשחק בין בני ריינה להפועל תל אביב במהלך החימום לקראת המשחק, נזרקה מצית מיציעי הפועל תל אביב לכיוון השופטים.

# במחזור ה-22 במשחק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב מספר חפצים נזרקו לכר הדשא מיציעי מכבי תל אביב.

# במחזור ה-23 במשחק בין בני ריינה למכבי נתניה, נזרקה כוס פלסטיק מלאה משקה לעבר עוזר השופט עידן צולר מכיוון היציע שאכלס את אוהדי ריינה. הכוס פגעה בגבו של השופט.

אוהדי בני ריינה (חג'אג' רחאל)אוהדי בני ריינה (חג'אג' רחאל)

# במחזור ה-24 במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים נזרקו כוסות מיציעי חיפה לעבר שחקני בית"ר ירושלים לאחר כיבוש שער היתרון של הקבוצה.

# עוד במחזור ה-24 במשחק בין הפועל תל אביב למועדון ספורט אשדוד, נזרקו חפצים מכיוון שער 4/5 של אוהדי הפועל תל אביב לעבר שחקן אשדוד שהוציא כדור הקרן.

# במחזור ה-25, עשרות אבוקות נזרקו על ידי אוהדי הפועל תל אביב, במשחקם מול בית"ר ירושלים.

# עוד במחזור ה-25, בדרבי החיפאי, שתי הקבוצות הדליקו אבוקות, כאשר אוהדי הפועל חיפה גם השליכו אותם לעבר הדשא.

# גם במחזור ה-25, אוהדי ריינה השליכו אבוקות בסיום המשחק ובעקבות הניצחון מול סקציה נס ציונה.

# במחזור ה-26 אוהדי בית"ר ובני סכנין פתחו את המשחק עם זריקת עשרות אבוקות. כמו כן, עשרות חפצים נזרקו משני מחנות האוהדים בדקות הסיום של המשחק.

אוהדי סכנין (עמרי שטיין)אוהדי סכנין (עמרי שטיין)

במהלך הסיבוב השני, אוהדי בית"ר ירושלים קראו כ-37 פעמים קריאות גזעניות. בין הקריאות שהיה ניתן לשמוע ביציעי הקבוצה היו הקריאות "שיישרף לכם הכפר", "מוחמד מת" ו"הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה". כמו כן, פעמים רבות אוהדי בית"ר ירושלים שרו "אחמד טיבי מת".

בתוך כך, בעשרה יציעים שונים הודלקו אבוקות או זיקוקים במהלך הסיבוב שני. אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו במהלך הסיבוב 17 פעמים אמצעים פירוטכניים. לאחר מכן ניתן למצוא את אוהדי באר שבע, שהדליקו אבוקות או ירו זיקוקים כ-8 פעמים במהלך הסיבוב השני. עוד קבוצות שהשתמשו בפירוטכניקה הם מכבי חיפה (3), מכבי תל אביב והפועל תל אביב (2) בני ריינה, הפועל חיפה, בני סכנין והפועל חדרה (1).

בנוסף, אוהדי מכבי נתניה הדליקו אבוקה, אך יש לציין כי היא הודלקה מחוץ לתחומי המגרש, בסיום משחקם מול מכבי תל אביב ולא בתחומי המגרש. תופעת זריקת הכדורים כמעט ולא נצפתה במהלך הסיבוב השני. למעט זריקת כדור אחת במחזור ה-15, במשחק בין הפועל חיפה לבני ריינה, כאשר אוהד הפועל חיפה זרק כדור למגרש.

אוהדי מכבי נתניה (לילך וויס-רוזנברג)אוהדי מכבי נתניה (לילך וויס-רוזנברג)

קריאות הומופוביות נשמעו בחמישה משחקים במהלך הסיבוב השני (לעומת 3 קריאות בסיבוב הראשון). הקריאות נשמעו ביציעי מכבי תל אביב (2) ריינה, מ.ס אשדוד וסכנין (פעם 1 בכל מועדון). במסגרת המחזור ה-21, נרשם אירוע חיובי שהפך למאכזב כאשר מנהלת הליגות בשיתוף "איגי – ארגון נוער גאה", ביקשה משחקני הקבוצות לעלות עם חולצות עליהם מצויר לב עם צבעי דגל הגאווה. במהלך המחזור, שחקנים משש קבוצות בחרו לא ללבוש את החולצה, או להסתירה. הקבוצות בהם שחקנים לא עלו עם החולצות הם: מכבי חיפה, בני ריינה, הפועל באר שבע, הפועל חדרה, הפועל תל אביב ובני סכנין.

עוד מספר אירועים חמורים במהלך הסיבוב השני: 

# במחזור ה-15 במשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה התרחשו אירועי אלימות חריפים בין אוהדי מכבי חיפה למשטרה בנתניה שכללו ירי של השוטרים לעבר האוהדים ושימוש בפרשים במהלך המחצית. זהו אירוע קשה במיוחד לאור עוצמתו והמאבק בין קהל האוהדים החיפאי לשוטרי נתניה.

# במחזור ה-18, בסיום המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, כשיצאו אוהדי הקבוצה מת”א מהאצטדיון, נוצר דוחק עקב פתיחת שער אחד בלבד. הדבר הוביל להתלהטות הרוחות ובעקבות כך החלו עימותים בין המשטרה לבין אוהדי מכבי תל אביב. עדויות רבות הצטברו ברשתות החברתיות אודות אירועים אלו.

# שני זיקוקים נורו לעבר אוהדים. זוהי עליית מדרגה בשימוש בפירוטכניקה על מנת לפגוע באוהדי הקבוצה היריבה. ירי זיקוקים אלו התרחש במחזור ה-18 כשאוהדי מכבי תל אביב ירו את הזיקוק לכיוון אוהדי בית"ר ירושלים, ובמחזור ה-26 במשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, מספר אוהדי בית"ר ירו את הזיקוק לעבר אוהדי סכנין. במקרה השני הדבר הוביל לפציעת אוהד סכנין שנדרש לטיפול רפואי.

# במחזור ה-24, כ-3.5 שעות לפני פתיחת המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים החלה קטטה מחוץ לאצטדיון. הדבר הוביל למספר פצועים שנדרשו לטיפול רפואי כאשר אחד האוהדים נדרס ואוהד נוסף נדקר.

אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)

# במחזור ב-20, לפני שריקת הפתיחה בדרבי התל אביבי, עשרות אוהדי מכבי תל אביב, עברו בין יציע 8 ליציע 11 תוך כדי סיכון חייהם על מנת להגיע ליציע המאכלס את אוהדי קבוצתם.

# במחזור ה-17, לאחר ההפסד של הפועל תל אביב מול הפועל באר שבע, אוהדי הפועל תל אביב הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה והחלו לקלל את השחקנים. באחד הסרטונים נשמע אוהד הפועל תל אביב מקלל את עידן ורד וצועק לו "אתה בן של היטלר", "אבא שלך זה היטלר ינאצי". ניתן לשמוע בסרטון כי שחקנים נוספים חטפו קללות דומות כולל נהמות כלפיהם.

במחזור ה-20, עם שריקת הפתיחה בדרבי התל אביבי, ולמרות הרשתות שהוקמו לפני יציעי העידוד של הקבוצות, נורו ונזרקו עשרות אבוקות, רימוני עשן וזיקוקים. חלק מרימוני העשן חוררו את הרשת והגיעו לתחומי המגרש. בעקבות זריקת רימוני העשן, האבוקות והזיקוקים, פתיחת המשחק התעכבה ב-12 דקות.
ערב המחזור ה-25, משרדי מועדון הפועל תל אביב הוצתו, כאשר נמצאו כתובות של ארגון לה פמיליה. טרם פורסם על עצורים או חשודים.

# עוד במחזור 25, מיד עם פתיחת המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, עשרות אבוקות נזרקו מיציעי הפועל תל אביב לכר הדשא.

אוהדי הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)

# במחזור ה-17, לקראת סיום המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין, החלו אוהדי נתניה לשיר ולגדף את יו"ר בני סכנין אבו יונס: "אבו יונס בן ז**ה" ו"אבו יונס מת". כמו כן נזרקה לכיוונו של אבו יונס כוס מהיציע. נציין שבעקבות אירועים אלו, אייל סגל, בעלי קבוצת מכבי נתניה פרסם מכתב המגנה התנהגות זו כלפי אבו יונס.

מספר אירועים חיוביים שהתרחשו במהלך הסיבוב השני

# הפועל חיפה, סקציה נס ציונה, הפועל חדרה, הפועל תל אביב ומועדון ספורט אשדוד הן הקבוצות בהן לא נשמעו אירועי גזענות לכל אורך הסיבוב.

# במחזור ה-19 ביציעי הפועל ירושלים הניפו אוהדי הפועל ירושלים שלט לזכר 72 הרוגי תאונות העבודה ב-2022. בשלט נכתב "עבודה בטוחה לכולם". השלט הונף בדקה ה-72.

# במשחקה של בני סכנין מול הפועל ירושלים באצטדיון דוחא, הזמינו אנשי סכנין את כרוז הפועל ירושלים לכרוז בפתיחת המשחק. הזמנה זו נעשתה בעקבות החלטת המועדון הירושלמי לכרוז בכל משחקי הבית שלו בשפה העברית והערבית.

# במחזור ה-18 לפני פתיחת המשחק, הפועל תל אביב ערכה טקס לזכרו של יצחק קלפטר ז"ל.

# ארגון "אחים לסמל" של מכבי תל אביב הוציא מספר פעמים הודעות הקוראות לאוהדי הקבוצה לנהוג באיפוק ולא לשיר ביציע שירים גזעניים.

# לפני המחזור ה-26, הנהלת מכבי תל אביב הוציאה הודעה רשמית לפיה היא קוראת לאוהדי הקבוצה לעסוק אך ורק בעידוד השחקנים ולא לשיר שירים בעלי תוכן גזעני.

אירועי הגזענות וההתפרעויות בסיבוב השני (צילום מסך)אירועי הגזענות וההתפרעויות בסיבוב השני (צילום מסך)
אירועי הגזענות וההתפרעויות בסיבוב השני (צילום מסך)אירועי הגזענות וההתפרעויות בסיבוב השני (צילום מסך)
ההעמדות לדין (צילום מסך)ההעמדות לדין (צילום מסך)
ההעמדות לדין (צילום מסך)ההעמדות לדין (צילום מסך)
אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */