יום שלישי, 07.05.2024 שעה 13:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

המועמדים לחזק את הפועל ת"א: גורדנה ובדש

קשרי הפועל ב"ש וירושלים הוצעו. אכזבה אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה: "לא בעטנו לשער, זה היה מביך". אנשי המועדון יחזרו לפעילות בחודורוב אחרי בית"ר

|
אדי גוטליב מתוסכל (רדאד ג'בארה)
אדי גוטליב מתוסכל (רדאד ג'בארה)

אחרי שניצחה בטדי את בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב רצתה ליצור מומנטום שיחלץ אותה סופית מהסתבכות אפשרית בתחתית, אך רצונות לחוד ומעשים לחוד. החבורה של חיים סילבס שבה לאצטדיון בלומפילד ורשמה אמש (שני) הפסד 1:0 למכבי חיפה ביכולת חלשה מאוד, כמעט ללא ניסיונות הבקעה. בכך, בסיום העונה הסדירה הפער מהקו האדום נותר על 6 נקודות ובמחזור הקרוב יצאו לשוב למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים בטדי.

"לא בעטנו לשער, זה היה מביך. הפערים היו גדולים מדי, הסגל הזה לא מספיק טוב כדי להפתיע את מכבי חיפה", אמרו במועדון, "באנו עם תוכנית משחק מסוימת שלא הייתה נעימה לעין וזה ברור למה יש אכזבה גדולה. רצינו לעשות את הדברים יותר טוב, אבל זה הסגל שיש ואם היינו קופצים מעל הפופיק זה גם היה יכול להיגמר אחרת. אנחנו כבר עם הפנים למשחק נגד בית"ר".

למרות פערי הרמות הברורים, במועדון לא אהבו לראות את הקבוצה אמש מתקשה לצאת להתקפות ולהגיע למצבים. "היה עצוב לראות את המועדון הזה במשחק ביתי בבלומפילד בלי שום יכולת לסכן את מכבי חיפה. גם כשהרווחנו את הכדור, אף שחקן לא הצליח לעשות איתו משהו מסוכן. זה שילוב של כמה דברים ביחד, אבל אולי היה צריך להעז יותר", אמר גורם בקבוצה.

בכר: נצטרך לדעת לנצל את היתרון שיש לנו

מאמן הקבוצה חיים סילבס הסביר בסיום: "אני נאמן במאה אחוז למשרה שלי והמטרה שלי בהפועל ת"א היא להשאיר את הקבוצה בליגה ולדאוג להיות תחרותי בהתאם לכלים. לא אדאג ליחסי הציבור שלי דרך מועדון הפועל תל אביב. זאת הייתה הדרך לצאת עם נקודות מול מכבי חיפה, לא היינו רחוקים משם. משחק מחוף לחוף לא היה משרת אותנו".

סילבס, שהיה טעון לביקורות שנשמעו נגד המשחק הנסוג של הקבוצה המשיך ואמר: "מה שהביא להרבה התרסקויות של הפועל תל אביב הוא שבמקום לדאוג לתחרותיות ולתוצאה, ניסו להראות מה שהכלים הקיימים לא מאפשרים. מכבי חיפה רצתה שטחים, אם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי לוקח את מכבי חיפה לאותו טיול. בפלייאוף התחתון נשנה את האסטרטגיות בהתאם".

ברק בכר וחיים סילבס (שחר גרוס)ברק בכר וחיים סילבס (שחר גרוס)

למעט אל ים קצנפולסקי המורחק, סילבס נהנה מסגל מלא, כאשר ערך כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים. כצפוי, דוד קלטינס עלה לקישור במקום אל ים קצנפולסקי ואילו קייס גאנם חזר להתקפה במקום אלכסנדר בולייביץ'. הרוויה איליץ שכבש נגד בית"ר את שער הבכורה שלו, קיבל את הקרדיט פעם נוספת, אבל לא הצליח לגלות יכול טובה כמו רוב חבריו לקבוצה.

אם יש משהו שכמעט עבד בצורה טובה היה משחק ההגנה. אם יש נקודת אור במשחק אותה ייקחו בקבוצה לקראת הפלייאוף התחתון, היא היציבות בהגנה. בקבוצה היו מרוצים מהלחימה והנחישות, אבל בכל מה שקשור ליכולת בחלק ההתקפי, די ברור שלמעט הישאם לאיוס שנכנס רק במחצית השנייה, אין לחיים סילבס עוד שחקנים יצירתיים ומסוכנים שיכולים לפרוץ את ההגנה של קבוצה ברמה של מכבי חיפה.

ניק האמונד (שחר גרוס)ניק האמונד (שחר גרוס)

כפי שפורסם בשבוע שעבר, היועץ המקצועי ניק האמונד שנחת בישראל ביום שלישי שעבר, נשאר לצפות במשחק אמש והיום יחזור למולדתו עד הביקור הבא. לטענת גורמים במועדון, האמונד התאכזב מהמשחק הנסוג של הקבוצה, אבל הבין שזה המקסימום שהסגל החלש שנבנה יכול להפיק. יחד עם זאת, האנגלי התרשם מאוד מהאווירה בבלומפילד וקיבל טעימה לפוטנציאל השילוב של קבוצה איכותית בעתיד עם המתקן המפואר.

האמונד הספיק לערוך סבב פגישות עם המאמן חיים סילבס, אנשי הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער, בצמוד לראש מחלקת הכדורגל הנכנס חן סול. "יש לניק הרבה תוכניות לקיץ הקרוב", אמרו בהפועל תל אביב, "הוא יצטרך עוד זמן כדי להכיר הכדורגל הישראלי, אבל יש פה מספיק אנשים שיעזרו לו להבין הכל כמה שיותר מהר. התרשמנו ממנו מאוד וצריך לתת לו סבלנות כדי שיכין ביחד עם חן סול את הקבוצה לעונה הבאה".

רועי גורדנה מול גיא בדש (ראובן שוורץ)רועי גורדנה מול גיא בדש (ראובן שוורץ)

בין שמות השחקנים שהומלצו לניק האמונד - רועי גורדנה מהפועל באר שבע וגיא בדש מהפועל ירושלים. השניים מסיימים חוזה בסוף העונה ומהווים אופציה מעניינת לחיזוק בגזרת הישראלים. בגזרת הזרים, האמונד מעוניין לחולל מהפכה גדולה ורוב הזרים למעט אמיליוס זובאס שמגלה יכולת טובה בין הקורות ואלן אוז’בולט שנרכש בקיץ, צפויים לפנות את מקומם.

שיפוץ מתחם חודורוב ממשיך להתקדם, כאשר הציפייה על פי קבלן חברת הביטוח היא לאכלס חלק מהמתחם כבר ביום ראשון הקרוב אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים. בסוף השבוע חברת הביטוח דאגה לספק קראוונים שישמשו את עובדי מחלקת הבוגרים והנוער. עד אז, הקבוצה תמשיך להתכונן באצטדיון רמת גן ושכונת התקווה.

חוקר הצתות בחודורוב (האתר הרשמי של הפועל ת"א)חוקר הצתות בחודורוב (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

בעניין אחר, במועדון ממשיכים להביע כעס גדול על המשטרה, שעדיין לא הצליחה לפתור את פרשת שריפת מתחם חודורוב. נכון לרגע זה לא ידוע על התקדמות מהותית בחקירה או עצירת חשודים, או האם מדובר בהצתה מכוונת. "לא יכול להיות שמתחם שלם יישרף ואף אחד לא ידע איך זה קרה", אמרו במועדון.


אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */