יום ראשון, 19.05.2024 שעה 01:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת 2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בית"ר הודיעה: אזלו כל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה

לאחר שהמנהלת הודיעה כי המשחק מול הפועל יתקיים כמתוכנן למרות אירוע שריפת מתחם האימונים של האדומים, הקבוצה מהבירה הודיעה כי הקופות לא ייפתחו

|
אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

מתחם חודורוב נשרף בצורה קשה הלילה (בין שבת לראשון), כשהחשד הוא להצתה מכוונת. הפועל תל אביב תפגוש הערב ב-20:15 את בית”ר ירושלים באצטדיון טדי, כאשר לפי הודעת מנהלת הליגות, המשחק יתקיים כרגיל. יחד עם זאת, גורמים בכירים במועדון הבהירו לגורמים בכירים במנהלת ובהתאחדות לכדורגל שאין טעם לקיים את המשחק כי יש חשש לחיי אדם. הדברים הועברו למשטרה שתבחן את הדברים. 

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה להפועל ת”א: “נסייע לכם כלכלית ברכישת ציוד ובכל מה שצריך”. בבדיקה שערכו עובדי הלוגיסטיקה של המועדון, נמצא כי הציוד הנדרש למשחק, אשר מוכן מבעוד מועד (לאחר האימון המסכם) בארגזי ברזל, תקין. בתוך כך, בית”ר ירושלים הודיעה כי כל כרטיסים לאוהדי הקבוצה נמכרו, והקופות לא ייפתחו. 

המנהלת מסרה בהמשך בהודעה רשמית: “לאחר שיחות עם מנכ״ל הפועל תל אביב ולאחר שווידאנו כי לקבוצה יש את הציוד הנדרש לקיום המשחק, נבקש להבהיר כי המשחק המתוכנן בין בית״ר ירושלים להפועל תל אביב יתקיים הערב במועד המתוכנן. אנו עומדים בקשר רציף עם הנהלת הקבוצה ומשטרת ישראל ונמתין לתוצאות חקירת המקרה הקשה והמצער. אנו קוראים לאוהדי שתי הקבוצות לכבד את אוהדי ושחקני הקבוצה היריבה ולהתנהג בהתאם”.

תיעוד השריפה בחודורוב

כמו כן, כתוצאה מהשריפה - הנהלת הפועל תל אביב תצטרך להעתיק את מקומה לתקופה הקרובה. כר הדשא נותר אפשרי לשימוש, אבל בכל הקשור למשרדי המועדון המשרתים את ההנהלה והצוות המקצועי - האדומים יצטרכו למצוא אכסניה אחרת לחודשים הקרובים כתוצאה מליקויי בטיחות נוכח השריפה.

שחקנים בהפועל תל אביב אמרו: "חירבו לנו את החלקה הקטנה שלנו, זה נזק אדיר לפעילות של הקבוצה, כל החדר כושר נשרף. באיזה תחושה נגיע למשחק הערב? צריך למצוא את החוליגנים כמה שיותר מהר". הבעלים החדש דייויד מינצברג עודכן בלילה על המצב.

שחקני הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)שחקני הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)

שחקניות בהפועל ת”א, בהן אשרת עיני, מעיין פלורסהיים ויובל שלום, צייצו בטוויטר: “שרפו לנו את הבית. מזועזעות ועצובות מההצתה של מתחם חודרוב ודורשות למצות את הדין עם העבריינים. היום יותר מתמיד - אני הפועל! לא תשברו אותנו!”.

עוד הוסיפו גורמים במועדון שכאבו את השריפה: "התחושות קשות, מרגישים שנשרף לנו הבית. זה מקום שיש בו הרבה דברים מעבר, זה לא 'מקום עבודה', זה הלב של המועדון והרוח החיה שלו. אין אוהד הפועל או אוהד כדורגל שפוי שלא כואב לו לראות את זה".

לאחר השריפה הקשה במתחם חודורוב, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ שוחח עם ראשי הפועל תל אביב והציע כי ההתאחדות תעמיד לרשות הקבוצה כל עזרה שיש בה צורך לנוכח הנזק הגדול אשר נגרם.

שינו זוארץ (שחר גרוס)שינו זוארץ (שחר גרוס)

זוארץ אמר: "הלב נחמץ למראה מתחם אימונים שרוף, בית שבשעריו באים עשרות עובדים ומאות שחקנים, צעירים, בוגרים, נשים. אני משוכנע כי משטרת ישראל תדע לומר אם מדובר בתקלה שהובילה לשריפה או הצתה בזדון. אבוי לכולנו אם היו חלילה מי שחצו קו אדום״.

כמו כן, בעקבות החשד להצתת מתחם הפועל ת"א ולקראת המשחק הערב, שוחח שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ועם ממ״ז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן על חקירת ההצתה ועל אבטחת המשחק הערב בעקבות המתיחות בין הקבוצות.

שר הספורט יגיע הערב למשחק באצטדיון טדי יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, כדי לעקוב מקרוב אחרי השמירה על סדר המשחק וביטחון האוהדים והשחקנים.

מתחם חודורוב (חגי מיכאלי)מתחם חודורוב (חגי מיכאלי)

מיקי זוהר אמר: "לא נסבול אלימות בשום פנים ואופן ובכל צורה שהיא. אם אכן יתברר שמדובר בהצתה זהו מקרה חמור מאוד, ואני בטוח כי ידה הארוכה של המשטרה תגיע לעבריינים שביצעו את זה במהרה. משרד הספורט בראשותי חרט על דגלו להיאבק ולמגר את תופעת האלימות במגרשים ומחוצה להם ובימים אלה אנו מגבשים את התוכנית הלאומית למיגור האלימות בספורט". 

השר זוהר קורא לאוהדים משני הצדדים במשחק הערב "לנהוג באיפוק ולקיים משחק הוגן, בטוח, מגשר ומאחד". קודם לכן, שוחח שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ועם ממ״ז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן.

מיקי זוהר (חגי מיכאלי)מיקי זוהר (חגי מיכאלי)

                                                                                             
"על רקע שריפת מתחם האימונים חודורוב, מתחם האימונים של הפועל תל אביב והחשד להצתה בזדון, אני פונה אליך בשל החשש כי המשחק היום בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב באצטדיון טדי עלול להידרדר לאירוע אלים ומסוכן בין מחנות האוהדים", פנה השר זוהר למפכ"ל.

"אבקש מכבודו להיכנס לעובי הקורה ולוודא כי מגיעים הערב כוחות בהלימה לגודל האירוע שימנעו אירועים אלימים ויאכפו את החוק בהתאם לצורך", הוסיף שר התרבות והספורט מיקי זוהר בפנייתו למפכ"ל. כאמור, זוהר יגיע הערב למשחק באיצטדיון טדי יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, כדי לעקוב מקרוב אחרי השמירה על סדר המשחק וביטחון האוהדים והשחקנים.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */