יום שישי, 17.05.2024 שעה 02:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ברדה: חשבתי להסתפק ב-0:1 מול קבוצה קשה

מאמן הפועל ב"ש לאחר ה-0:3 על חדרה: "לשמחתי השתלטנו באמצע ועם שתי התקפות מעבר ניצחנו בצורה משכנעת". קורצקי: "חייב להרים את המועדון והשחקנים"

|
אליניב ברדה (ראובן שוורץ)
אליניב ברדה (ראובן שוורץ)

לאחר הניצחון 0:2 על בני ריינה במחזור הקודם, הפועל באר שבע השכילה לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה, ולצאת עם 0:3 ושלוש נקודות חשובות ביותר מול הפועל חדרה.

מאמן האדומים, אליניב ברדה, סיכם את הניצחון: “החצי ראשון היה בשליטתנו. ייצרנו מצבים, אבל אולי היינו מעט חסרי סבלנות בפס האחרון. מחצית השנייה התחלנו לא טוב בכלל, וחשבתי אולי להסתפק ב-0:1 מול קבוצה קשה ומאורגנת מאוד, ולשמחתי דווקא בדקות האלה השתלטנו על האמצע, ועם שתי התקפות מעבר טובות ניצחנו בצורה משכנעת”.

עוד המשיך על הביטחון שהעניק הניצחון לשחקנים: “חשוב לנו ולשחקנים, לביטחון העצמי שלהם ולמה שהם מביאים. מעבר לשערים, חלוץ זה כל משחק ההתקפה. כולם עובדים בשביל החלוצים שלנו, וגם החלוצים עובדים בשביל השחקנים. כולם עובדים בשביל כולם. תומר חמד? מאוד חד, עובד קשה. גם בתקופה שהוא לא שיחק ועבר תקופה לא קלה בפן האישי, תמיד מגיע ראשון והולך אחרון. כשאתה מתנהל כמו מקצוען אתה יכול לשמור על המשכיות”.

תומר חמד כובש (ראובן שוורץ)תומר חמד כובש (ראובן שוורץ)

על הפער ממכבי חיפה, הוסיף: “אנחנו מתעסקים בעצמנו, לפני המשחק הזה וגם עכשיו. היינו צריכים לנצח כדי לשפר עמדות בטבלה. אם הפועל חיפה תנצח בדרבי אז הצלחנו לצמצם את הפער. אם לא, אנחנו מבחינתנו צריכים לעשות את העבודה שלנו”.

מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, סיכם את ההפסד: “הפסד שלישי ברציפות, אתה משחק נגד באר שבע אתה רואה כדורגל טוב. ניסינו לייצר מצבי הבקעה, מצד אחד אתה לא כובש, מצד שני סופג גול מקרן. אני חייב להרים את השחקנים והמועדון. היום הרגשתי שהקבוצה עובדת ויש יכולות, פשוט צריך לייצר מומנטום חדש”.

מנחם קורצקי (ראובן שוורץ)מנחם קורצקי (ראובן שוורץ)

עוד המשיך: “אני לא חושב ש’אפקט החלפת המאמן’ דעך, אבל עובדתית אנחנו סופרים שלושה הפסדים ופשוט צריך להרים את השחקנים. צריך לתת להם מורל ולהיות איתם. אני לוקח דברים טובים מהמשחק הזה להמשך. לא הייתה שום אווירה של הפסד. ידענו שאנחנו בתחתית ומסובכים, צריך פשוט לעשות את העבודה. לא יהיה לנו משחק קל בשבוע הבא מול נס ציונה, הכל צפוף וצמוד, ונצטרך לבוא מוכנים למשחק. מקווה מאוד שנציג את הכדורגל שלנו”.

כובש השער הראשון, תומר חמד, אמר בסיום: “לא יודע אם זה קאמבק, נכון שהייתי מחוץ לעניינים, תקופה שלא שיחקתי, החלטה של מאמן – שקיבלתי, עבדתי קשה כל יום וחיכיתי להזדמנות. קרה לי הרבה פעמים בקריירה שלא שיחקתי וחזרתי שוב, אבל ידעתי להיות מוכן. שמח לעזור לקבוצה עם הבישול בשבוע שעבר והיום עם השער, זה מבחינתי התפקיד שלי – לדאוג שהקבוצה תנצח”.

תומר חמד חוגג עם החברים (ראובן שוורץ)תומר חמד חוגג עם החברים (ראובן שוורץ)

עוד המשיך: ”לא הבטיחו לי להיות חלוץ ראשון. באתי כמו שאני בא לכל מקום להוכיח את עצמי ואת המקום שלי בהרכב. התחלתי את העונה מצוין עם אירופה ועם תואר במשחק הראשון שלי, כולם ראו שבאתי להיות דומיננטי ולעזור. עברתי תקופה לא פשוטה באופן אישי, בלי קשר לכדורגל, וידעתי גם לצאת מזה חזק ולבוא לישורת האחרונה מוכן. מבחינתי ומבחינת הקבוצה זה רק ההמשכיות. אחרי היום צריך לחשוב על המשחק הבא כי אין זמן למעידות”.

על הפער ממכבי חיפה, הוסיף: “חשבנו על זה בחדר הלבשה, על להלחיץ את חיפה. במחזור האחרון אנחנו אלה שהיינו בלחץ כי שיחקנו אחרונים, עכשיו שיחקנו לפני שתי הגדולות, אולי זה ישפיע. מבחינתנו אנחנו עושים את העבודה שלנו ולהמשיך לקוות למעידה של האחרות”.

מנשה זלקה מוסר (חגי מיכאלי)מנשה זלקה מוסר (חגי מיכאלי)

מנשה זלקה מהפועל חדרה אמר בסיום: “תקופה לא טובה בכלל. יש תקופות שאנחנו, השחקנים הוותיקים, צריכים לקחת על עצמנו יותר, אחרת אנחנו נסתבך עוד יותר. שבוע הבא יש לנו פה משחק סופר חשוב וקריטי נגד נס ציונה ואנחנו צריכים לנצח ולצאת לדרך חדשה. אנחנו צריכים להרים את עצמנו עם אנרגיות טובות ושמחת חיים במשחק, זה מה שיביא תוצאות. זה לא מגיע לבד. צריכים לתת את עצמנו גם באימונים בשביל לתת את התוצאה הזו במשחק. אני מבטיח שאם ננצח את נס ציונה תראו קבוצה אחרת. זה לא משחק של 3:0, הגענו לחצאי המצבים שלנו, אבל אין ’אם’ בכדורגל. שבוע הבא נצטרך להביא את הניצחון”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */