יום שבת, 27.07.2024 שעה 05:15

"הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח גם כפייבוריטים"

בהפועל י-ם שמחו אחרי הניצחון 73:91 על חולון: "השלשות נכנסו והכול היה יותר חלק". בראון, שהצטיין, אמר: "מנסה לתרום לקבוצה בכל דרך שאני יכול"

|
ספידי סמית' וברנדון בראון חוגגים (אורן בן חקון)
ספידי סמית' וברנדון בראון חוגגים (אורן בן חקון)

שמחה בהפועל ירושלים לאחר הניצחון אמש (ראשון) 73:91 על הפועל חולון. חניכיו של אלכסנדר דז’יקיץ’ סיפקו תצוגת תכלית בשני צידי המגרש בדרך לניצחון ה-10 שלהם העונה ובמועדון שמחו מהדרך בה הופיעו למשחק אחרי הזכייה בגביע המדינה. הקבוצה מהבירה היא אמנם קבוצת ההגנה הטובה בליגה, רק שמול קבוצתו של גיא גודס היא סיפקה תצוגת תכלית בשני צידי המגרש והשטף ההתקפי לא היה שגרתי.

“השלשות נכנסו והכול היה יותר חלק”, אמרו במועדון על ערב התקפי שכלל לא פחות מ-19 שלשות. שבעה מתוכן נקלעו על ידי ברנדון בראון, שהיה בערב קליעה פנטסטי מעבר לקשת, עם 88 אחוזים. במועדון דיברו על כך שהשלשות נכנסו, אפשר לומר שבמידה רבה זה היה סיפור המשחק בהתקפה, היות ורק 22 נקודות נקלעו מסלים ל-2, 12 נקודות מהקו ו-57 הגיעו מעבר לקשת וזאת כששחקניו של דז’יקיץ’ העמידו 63 אחוזים קבוצתיים.

“הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח גם כשאנחנו פייבוריטים”, הוסיפו אצל האדומים. למעשה, לאורך כל העונה הודו במועדון כי זו אולי הייתה הבעיה הכי גדולה שלהם, משחקים אליהם הם מגיעים מעמדת הפייבוריטים ואמש, בתור מחזיקת הגביע ואחרי שהורם הבאנר המיוחד בטקס לפני פתיחת המשחק, היא שלחה מסר כבר מהפתיחה. מרבית המחמאות הלכו כמובן לבראון, אך גם אור קורנליוס, שסיים את המשחק עם 12 נק’ ב-80 אחוזים מעבר לקשת, זכה למילות שבח מאנשי המועדון.

ליוואי רנדולף (אורן בן חקון)ליוואי רנדולף (אורן בן חקון)

הניצחון היה כפול מבחינת  הפועל ירושלים, היות והיא מחזיקה בשובר שוויון מול הפועל חולון מבחינת ההפרשים. הקבוצה מהבירה נמצאת אמנם במרחק שני ניצחונות מהמקום השלישי, אך יש לה גם שני משחקים חסרים. קבוצתו של דז’יקיץ’ תפגוש ב-4.3 את הפועל ת”א בהיכל קבוצת שלמה, כאשר שלושה ימים לאחר מכן היא תארח את חולוניה במסגרת ליגת האלופות של פיב”א.

ברנדון בראון אמר לאחר המשחק: “בשיא הכנות, זה לא סגנון המשחק שלנו. אנחנו קבוצה הגנתית וזה היה משחק עם סקור גבוה עבורנו, אבל אני גאה בשחקנים ובקבוצה שלנו. היו לנו את כל הסיבות לבוא לכאן לאחר משחק הגביע ופשוט ‘להופיע’ ואנחנו כאן נוכחים ומוכנים לשחק. זה משחק של ריצות וחולון היא קבוצה טובה, אבל כמו שאמרתי אני גאה בשחקנים שלנו ובקבוצה שלנו פשוט נתנו עוד הצהרה ויצאנו עם הניצחון.

אור קורנליוס (אורן בן חקון)אור קורנליוס (אורן בן חקון)

“הכדורסל הוא משחק של ריצות כך שבערב שבו אתה חם כך ואתה מצליח להמשיך ולקלוע ונשאר עקבי ויש ערבים שבהם לא הדברים לא הולכים כל כך טוב, כך שלא אומר שחיכיתי לשחק ככה, אבל אין ספק שזה הרגיש טוב לקלוע כמה זריקות ולעזור להשיג את הניצחון”.

האם זה משחקה הטוב ביותר של הפועל ירושלים עד כה?
”ברור שמבחינה סטטיסטית אפשר לומר שזה אחד מהמשחקים הכי טובים מבחינת הקליעה. אני מעט מבוגר יותר ואני פשוט מנסה לתרום לקבוצה בכל דרך שאני רק יכול. אם זו קליעה בערב אחד אז בקליעה ואם זה בהגנה, והמאמן בטח יצחק, אבל אם זה בהגנה אז אני יכול לנסות ולשחק בהגנה, לא משנה במה אני מנסה לתרום, אז הערב זה היה בקליעה. אני חייב לתת קרדיט לזאק (הנקינס, מ.ב) שמשך כל כך הרבה תשומת לב ולמסירות של ספידי סמית’ ולכולם, לכל הקבוצה. אני לא מקבל את הזריקות האלה אם הם לא מושכים כל כך הרבה תשומת לב, כך שאני גאה בשחקנים שלנו והקרדיט להם”.

ברנדון בראון חוגג (אורן בן חקון)ברנדון בראון חוגג (אורן בן חקון)

על כך שהוא לא נרשם לכל משחק אמר: “ידעתי כשהגעתי לכאן שבדרך שבה הסגל הזה נבנה שני שחקנים צריכים לשבת בחוץ. ניסיתי לגשת לעבודה שלי בדרך הכי מקצועית שרק אפשר ואם אני לא בסגל ערב אחד, אז זה לא ישרת אותי או את הקבוצה שלי ולהוציא את עצמי מכך. כך שכ”ד כמה שרציתי לשחק, לא הייתי בסגל. אז איך אני יכול לתרום? על ידי כך שאני עוזר לשחקנים להתכונן באימונים שלפני וביום המשחק ובסופו של דבר אני אומר לבן שלי ולילדים שלי שזכינו בגביע ואני הייתי בקבוצה הזו כך שזה לא סיפור גדול מבחינתי”.

אסור לפספס
נגןהילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
הילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
נגןשחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
שחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
נגןפפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
פפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
נגןהם ממש לא ציפו לקבל את סטף קרי בחנות
סטף קרי לוחץ מעריצה לרכוש את הגופיה שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */