יום שישי, 17.05.2024 שעה 06:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

פרץ: זה לא הגיוני, האיגוד צריך לספוג ביקורת

קשר מכבי: "במשחק שלנו באשדוד בדקו את זה כמו שצריך. חיפה? העונה לא מורכבת ממשחקים מולה". קראנקה: "משחק במערך הזה כי יש לי 2 חלוצים גדולים"

|
אייטור קראנקה ודור פרץ במסע
אייטור קראנקה ודור פרץ במסע"ת (שחר גרוס)

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מחר (שני) ב-20:30 כשתפגוש למשחק קריטי את הפועל באר שבע לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון. הבוקר הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר, בה דיברו דור פרץ ואייטור קראנקה.

פרץ התייחס לפארסת השיפוט של אישור שערו של דיא סבע במשחק של מכבי חיפה באשדוד: "הודעת איגוד השופטים שיש בעיה באצטדיון הי"א? בסופו של דבר אנחנו משחקים במכבי ת"א שזה המועדון הכי גדול בארץ, אנחנו לא רוצים להתעסק בזה. התנהלות האיגוד בתקופה האחרונה צריכה לקבל איזשהי ביקורת כללית ולהתייצב ולהשמיע את קולה. זה לא הגיוני מה שהיה אתמול - צריך לבדוק את זה כמו שצריך. במשחק שלנו מול אשדוד בדקו את זה כמו שצריך לטענתם".

פרץ גם ניסה להסביר מה קרה למכבי ת"א מאז הניצחון על חיפה: "עמדנו אז בצורה נפלאה, נראינו טוב במגרש עם הדגשים של המאמן, אבל דרך של מאמן לוקחת זמן. לאט לאט אנחנו מגבשים את הייחודיות והקבוצתיות שלנו. העונה לא מורכבת רק ממשחקים מול חיפה, יש 4 משחקים מולם וזה לא מספיק כדי להיות אלופים".

פרץ: "יש לנו צ'אנס להקטין את הפער"

על התקופה האחרונה הוסיף הקשר: "התאוששנו מהר מהמשחק מול נתניה ולמדנו מהטעויות. יום אחרי כבר חשבנו על ב"ש. אני מקבל את זה שהיה לי משחק לא טוב מול נתניה, אם אני לא משחק טוב כמובן שזה משפיע על הקבוצה וככה עם כל שחקן. אנחנו יחידה אחת ואנחנו צריכים אחד את השני במערכה הזו. אני פשוט רוצה שנהיה שם עד סוף העונה, אנחנו לא מוותרים על המטרות שלנו.

"כל המשחקים של נתניה מול קבוצות אחרות מאוד מבולגנים. ברגע שהיינו בפיגור, זה התבלגן עוד יותר, נתניה קבוצה אינטליגנטית וזה התפתח לרעתנו. לא היינו מספיק מרוכזים, לכן היכולת שלנו הייתה פחות טובה, אבל אין מה לעשות, אנחנו מתקדמים וכבר חושבים על המשחק הבא".

"יש 4 משחקים מול חיפה בעונה וזה לא מספיק כדי להיות אלופים" (שחר גרוס)"יש 4 משחקים מול חיפה בעונה וזה לא מספיק כדי להיות אלופים" (שחר גרוס)

על הניצחון של אשדוד על חיפה אמר פרץ: "כל משחק הוא הזדמנות עבורנו להיות במרוץ, יש לנו צ'אנס להקטין את הפער ולרדוף אחרי המוליכה, זה בידיים שלנו". הקשר התייחס גם לב"ש: "אנחנו צריכים לבוא באותה רמת אגרסיביות או אפילו יותר. אנחנו יודעים היטב איך הם משחקים, כשאנחנו באים מוכנים ומרוכזים אנחנו הכי טובים שיש. אנחנו צריכים להופיע במלוא הדרנו".

קראנקה: אני רגוע ליד הספסל? אני מאמן, לא שחקן קולנוע

מאמן מכבי ת"א נשאל על המערך ואמר: "העבודה שלי היא למצוא את השחקנים והשיטה המתאימה ביותר. אני משחק בשיטה הזו (של שני חלוצים) כי יש לי שני חלוצים גדולים" (ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ').

מכבי ת"א תחזור לנצח? קראנקה (שחר גרוס)מכבי ת"א תחזור לנצח? קראנקה (שחר גרוס)

המאמן הוסיף: "אני לא מסכים שאנחנו נראים לא טוב בחודש האחרון. כמאמן אתה צריך לדעת לנטרל את הרעש, זה נכון שאנחנו לא משחקים טוב ומנסים להשתפר, אבל זה לא נכון שהרעש מחליש אותנו. ככל שיהיה יותר רעש, אנחנו יותר יחד. אני מרוצה מהעבודה של השחקנים וכמו שאמרתי, אני גאה בהם. אני מקווה שהבנתי איך לפתור את הבעיות שלנו, זו העבודה שלי. אני מקווה שמול ב"ש נוכל לנצח ולהראות כמה טובים אנחנו.

"ב"ש? זו קבוצה שלמה, היא מגנה בצורה טובה, אגרסיבית וזה לא מקרי שהם במקום השני. זה תלוי בנו, כשאתה במכבי ת"א אתה צריך לחשוב על עצמך. לא באתי לפה רק לחודש, נראה אם עשיתי עבודה טובה או לא כשאני אעזוב".

קראנקה נשאל על ההבדלים בינו למוריניו ועל כך שהוא נראה רגוע ליד הספסל: "אני מאמן, לא שחקן קולנוע. באצטדיון זה בלתי אפשרי שהשחקנים ישמעו אותך. אם אני אשתולל על הקו, השחקנים יסתכלו וישאלו 'מה אתה עושה?'. כמאמן אני צריך להעביר ביטחון לשחקנים. אני ומוריניו חברים טובים, אבל האישיות שלנו שונה". על רארש אילייה אמר המאמן: "אני יודע אם הוא יפתח, אבל לא אומר לכם. הוא ישחק כקיצוני עם ערן ויובאנוביץ', לפעמים הוא יכול לשחק גם כחלוץ שני".

לקראת מחר קראנקה שומר את הקלפים קרוב לחזהו וכל האפשרויות מבחינתו על השולחן, כולל חזרה למערך של ולאדן איביץ׳ עם שלושה בלמים. מי שמתלבטים לגביהם בעיקר הם פארפה גייאגון, דן גלזר ואנדרה ז׳ראלדש שעשויים להיות מוחלפים בשחקנים כמו אייל גולסה, מאור קנדיל ואחד הבלמים שלא היו בסגל במשחקים האחרונים, ניר ביטון או שחר פיבן.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל (ז׳ראלדש), ניר ביטון (פארפה), דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה (גלזר), דור פרץ, גבי קניקובסקי, ערן זהבי וג׳ורג׳ה יובאנוביץ׳.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */