יום שבת, 18.05.2024 שעה 23:11

לא היום שלנו: צוקרמן הפסיד לגולביס בדייויס

אחרי ההפסד של עידן לשם מוקדם יותר היום, המחבט מספר 2 של ישראל (367 בעולם) נכנע 2:1 ללטבי הבכיר (289) והנבחרת נקלעה לפיגור 2:0 בגביע הדייויס

|
דניאל צוקרמן  (קרדיט: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
דניאל צוקרמן (קרדיט: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

אחרי שמפגש הדייויס עם לטביה יצא לדרך בצהריים עם ההפסד המפתיע של עידן לשם המדורג 359 בעולם לקרליס אוזולינס המדורג 1209, הוא נמשך עם הפסד ישראלי נוסף. 

הפעם היה זה דניאל צוקרמן (367 בעולם) שלא הצליח לגבור על יריבו הלטבי במגרש הביתי בריגה. המחבט מספר 2 של ישראל פגש את הטניסאי הבכיר של המקומיים, ארנסטס גולביס (289 בעולם) ולמרות פייט נהדר שהוא נתן, זה לא הספיק. הוא הפסיד לו 2:1 וישראל נקלעה לפיגור 2:0.

צוקרמן רשם מערכה ראשונה לא טובה והובס בה 6:1, אך התאפס על עצמו, ניצח ובגדול את המערכה השנייה עם 2:6 משכנע, אך הפסיד בשובר שוויון במערכה השלישית. כזכור, מדובר במפגש גורלי עבור נבחרת הדייויס במטרה לשרוד בבית 1 האזורי (אירופה/אפריקה) של המפעל, וכרגע המצב לא מבשר טובות.

מערכה ראשונה: 1:6 לארנסטס גולביס

דניאל צוקרמן נראה טוב כבר במשחקון הראשון של המשחק וגרר את ארנסטס גולביס ל-40:40, אך הלטבי הצליח לעלות ל-0:1. במשחקון השני, צוקרמן כבר היה ביתרון 15:40, אך נגרר שוב ל-40:40 בסיומו השווה ל-1:1. גולביס לא התקשה במשחקון השלישי, עלה ל-1:2 ובמשחקון הבא כבר שבר את הישראלי ועלה ל-1:3 מבטיח. צוקרמן הקשה על גולביס, אך ממצב של 30:30, הלטבי השיג שתי נקודות רצופות, אחת מהן באייס נהדר ועלה ל-1:4. גולביס המשיך לשלוט, שבר פעם נוספת את צוקרמן בדרך ל-1:5, והכריע את המערכה עם 1:6 חד צדדי.

מערכה שנייה: 2:6 לדניאל צוקרמן

צוקרמן פתח את המערכה בצורה טובה ועלה ל-0:1 כשגולביס לוקח רק נקודה אחת במשחקון הראשון של המערכה. במשחקון השני, הישראלי כבר הוביל 0:30 והגיע ל-40:40, אך הפסיד והלטבי השווה ל-1:1. צוקרמן עלה ל-1:2 ללא יותר מדי קושי, אך גולביס השווה ל-2:2. במשחקון הבא, הישראלי נראה נהדר בדרך ל-2:3, ולאחר מכן סוף כל סוף הצליח לשבור ועלה ל-2:4 חשוב. צוקרמן שמר על משחקון ההגשות שלו, עלה ל-2:5 וקינח בשבירה נוספת שהעניקה לו ניצחון במערכה, 2:6 נהדר.

מערכה שלישית: 6:7 לארנסטס גולביס

צוקרמן פתח נהדר את המערכה השלישית ועלה ל-0:1. הישראלי נראה נהדר גם במשחקון הבא והקשה על גולביס, שהצליח בכל זאת להשוות ל-1:1. בתום משחקון שלישי צמוד, צוקרמן עלה ל-1:2. הישראלי המשיך להקשות על הלטבי במשחקוני ההגשה שלו, אך בכל זאת גולביס הצליח להשוות ל-2:2. צוקרמן שוב שמר על משחקון ההגשה די בקלות ועלה ל-2:3. הלטבי שוב התקשה במשחקון ההגשה שלו מול צוקרמן, אך הצליח להשוות בשיניים ל-3:3.

הישראלי עלה ל-3:4 כשהיריב שלו לוקח רק נקודה אחת במשחקון. במשחקון הבא, צוקרמן התיש את גולביס שבסופו של משחקון ארוך השווה ל-4:4. במשחקון הבא, הפעם, זה לא הלך קל לישראלי, שבסופו של משחקון ארוך עלה ל-4:5. הלטבי הצליח לשמור על משחקון ההגשה שלו והשווה ל-5:5. לאחר עוד משחקון ארוך, צוקרמן עלה ל-5:6. גולביס הצליח להשוות ל-6:6 וכפה שובר שוויון.

צוקרמן שמר על ההגשה שלו ועלה ל-0:1 בשובר השוויון, אך גולביס הגיב באייס מהדהד ובעוד הגשה חזקה שהישראלי לא הצליח להתמודד איתה והפך ל-1:2. צוקרמן לא הצליח להכניס את ההגשה הראשונה ושילם על כך במיני ברייק, שגרם לגולביס לעלות ל-1:3. בתום ראלי ארוך ומתיש, צוקרמן צימק ל-3:2. הלטבי ביקש פסק זמן רפואי בגלל כאבים במפשעה, אך חזר לשחק ועם שתי הגשות עוצמתיות שצוקרמן לא הצליח להגיב אליהן, עלה ל-2:5. גולביס השיג עוד שני מיני ברייקים והכריע את המשחק עם 2:7.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */