יום ראשון, 19.05.2024 שעה 02:13

לשם הפסיד לאוזולינס, ישראל נקלעה לפיגור 2:0

הישראלי הבכיר רצה לסדר לנבחרת פתיחה מתוקה ולהשיג את היתרון, אך הטניסאי הלטבי המדורג 1209 עשה ככל העולה על רוחו ולא התקשה בדרך ל-0:6, 3:6 חלק

|
עידו לשם   (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)
עידו לשם (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)

נבחרת ישראל פתחה היום (שבת) את סבב המשחקים מול לטביה בריגה הקפואה, עם המשחק הראשון בין עידן לשם (359 בעולם) לבין קרליס אוזולינס (1,209 בעולם), שנגמר עם ניצחון משכנע ללטבי, 0:6, 3:6 תוך 51 דקות בלבד, שסידר למארחת יתרון חשוב, כאשר בהמשך היום היא עלתה ל-0:2 אחרי שדניאל צוקרמן הפסיד לארנסטס גולביס.

למרות הרצון להשיג ניצחון חשוב כבר בפתיחה, הטניסאי הלטבי (שאמנם מדורג נמוך פי כמה מאשר לשם) היה עדיף על הישראלי בכל פרמטר, כך שיוני ארליך יצטרך להשקיע הרבה מחשבה לקראת ההמשך.

המערכה הראשונה נפתחה במעמד צד אחד. מהמשחקון הראשון ועד האחרון של המערכה לשם רק ניסה להתמודד מול הלטבי שהשתמש בנשק הכי חזק שלו ההגשות הנהדרות, כדי לחסל את הסיכויים של הישראלי להשיג שבירה אפשרית במערכה הפותחת, שהסתיימה ב-0:6 מוחץ ללטבי.

המערכה השנייה אמנם הייתה צמודה יותר כאשר לשם הצליח גם לשבור את ההגשות של הלטבי וגם לשמור על משחקוני ההגשה שלו. למרות זאת, שום יכולת של לשם (שלא הייתה טובה במיוחד לאורך רוב שלבי המשחק) לא יכולה הייתה להכניע את אוזולניס הצעיר, שהחל מהרגע בו שבר את ההגשות של לשם ועלה ל-2:4, שייט כל הדרך לניצחון קליל ול-3:6 במערכה השנייה.

עידו לשם ויוני ארליך (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)עידו לשם ויוני ארליך (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)

מערכה ראשונה

קרליס אוזולינס פתח את ההתמודדות בצורה טובה מול הקהל הביתי, שמר על ההגשות שלו, ועלה ל-0:1. ההמשך לא היה יותר טוב בשביל הישראלי, שלא הצליח לשמור על ההגשות שלו וראה את הלטבים עולים ל-0:2. המשחקון השלישי היה מעט צמוד יותר, אך למרות המלחמה שהשיב לישראלי לא היה תשובה להגשות הנהדרות של הלטבי, שהגיע ללא כל קשיים מיוחדים ל-0:4.

מופע הטעויות הבלתי מחויבות של לשם נמשך, כאשר אחרי 17 דקות בלבד המחבט הבכיר של יוני ארליך כבר נקלע לפיגור 5:0. מפה המדרון כבר היה תלול מדי עבור לשם, שלא הצליח לעצור את היכולת המעולה של הלטבי, שחתם מערכה מושלמת תוך 22 דקות בלבד.

עידו לשם (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)עידו לשם (קרדיט: Kaspars Volonts / Latvian Tennis union)

מערכה שנייה

בשונה מהמערכה הראשונה, הפעם הישראלי לא נבהל מהיתרון המוקדם של הלטבי ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-1:1. למרות שכל אחד שמר על ההגשות שלו ולא אפשר ליריבו לשבור, הלטבי עדיין הצליח לשמור על יתרון דחוק בדרך ל-2:3. משם הלטבי הצעיר העלה הילוך והצליח לשבור את ההגשות של לשם בדרך ל-2:4.

קרליס אוזולינס כבר עלה ל-2:5, אך לשם שמר על ההגשות שלו והצליח לצמק ל-5:3 אחרי משחקון מושלם. למרות התקוות גדולות לקאמבק הלטבי הצעיר היה גדול על המחבט הישראלי הבכיר, שלא הצליח למנוע מאוזולניס לסיים את המערכה השנייה עם 3:6 משכנע, שקבע יתרון 0:1 ללטבים אחרי המפגש הראשון בבית האזורי.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */