יום שישי, 10.05.2024 שעה 10:06
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

בכר: לא יכול להיות מרוצה כשאנחנו לא מנצחים

מאמן הירוקים לאחר ה-2:2 מול נתניה בגביע: "כשאתה בפיגור, צריך לשנות. אין ספק שסבע יהיה תוספת כוח אדירה". קוז'וק: "התוצאה משקפת את מהלך המשחק"

|
ברק בכר (רדאד ג'בארה)
ברק בכר (רדאד ג'בארה)

בתום התמודדות האלופה, מכבי חיפה, מול מכבי נתניה במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה, החבורה של ברק בכר רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, לאחר שחילצה 2:2 דחוק מול היהלומים של רן קוז’וק. בסיום המשחק, שני המאמנים הביעו את תחושותיהם המעורבות.

“אני לא יכול להיות מרוצה כשאנחנו לא מנצחים, אבל אפשר להיות מרוצים מאיך שסיימנו”. פתח בכר את דבריו, והמשיך: “הצלחנו ב-20-25 הדקות האחרונות לשחק את הכדורגל שלנו, כולם היו בעמדות, התקיפו ועמדו כמו שצריך. ככה צריך להיראות. ברור שהחילופים עזרו מאוד. עברנו שיטה, כשאתה בפיגור צריך לשנות. הכל הלך לפי תכנית המשחק, הובלנו כמו שרצינו, אבל בסוף ספגנו שערים. הצלחנו להתעשת, ראינו את היכולת של השחקנים שחזרו מפציעות, היה הרבה יותר טוב”.

על החילופים שביצע, אמר: “יש הרבה שיקולים בהחלטה להכניס או להוציא שחקן. יש עומס, עייפות. הצלחנו לשמור על שחקנים כמו פייר קורנו, שמח שהצלחנו לשלב אותו בצורה הדרגתית. לצערנו פרנזי פיירו נפצע היום, זה קצת מעיב, אבל אני מקווה שיהיה לנו את כל הסגל בקרוב וזה יהיה יתרון גדול”.

פרנזי פיירו מאוכזב (רדאד ג'בארה)פרנזי פיירו מאוכזב (רדאד ג'בארה)

על כך שדיא סבע יכול היה לתרום בתקופה הזו, הגיב: “כל אחד יכול להגדיר את זה איך שהוא רוצה. זו אולי תקופה פחות טובה, אבל היום זה פחות משנה. התוצאה לא רעה, בטח אחרי שחזרנו מפיגור ועם מחצית שנייה לא רעה. צריך לקחת את זה לצורה החיובית, ואני לוקח בעיקר את ה-20-25 הדקות האחרונות. סבע שחקן מצוין שאמור לעזור לחברה המוכשרים האלה, ואין ספק שהוא תוספת כוח אדירה עבורנו. אני לא נכנס למאבקים או לבחירות של השחקנים, שמח שהוא בחר בנו. הוא לא הכחיש את זה ואין לי ספק שיעזור מאוד. תמיד יש הפתעות בסיום חלון ההעברות, אבל בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים מהסגל”.

ברק בכר (ראובן שוורץ)ברק בכר (ראובן שוורץ)

רן קוז’וק, מאמן היהלומים מנתניה, התייחס ליכולת של קבוצתו אחרי שחזרו מפיגור: “בסוף המשחק המומנטום התהפך חזרה לטובתם, ובדקות שלהם הם הצליחו להבקיע. זה חבל, אבל זה חלק מהמשחק. נבוא לגומלין לעשות את העבודה. אני חושב שאם היינו חכמים במומנטום שנוצר לטובתנו, היינו יכולים לנצח, אבל בסופו של דבר אני חושב שהתוצאה מאוד משקפת. ההגנה? לא קרה לה משהו ספציפי, הם עשו משחק מצוין ולפעמים יש טעויות של כל הקבוצה, זה חלק מהמשחק”.

רן קוז'וק (חג'אג' רחאל)רן קוז'וק (חג'אג' רחאל)

על חלוקת העומס ויכולת המחליפים הוסיף: “צריך להבין שהקבוצה נמצאת בעומס בגלל רצף המשחקים, אנחנו כצוות צריכים לנהל את זה מבחוץ, ולפעמים זה מאולץ. גם אם היינו מנצחים 0:3 היום, הגומלין בסמי עופר לא יהיה פשוט. נצטרך לבוא לעשות את העבודה אם אנחנו רוצים לקחת תואר. אם תגיע הפתעה מחר? ההפתעות כבר הגיעו, אני מאוד מרוצה ממה שקרה בחלון וקיבלנו את השחקנים שרצינו. מפה והלאה נצטרך לאמן ולחבר את כולם כדי להמשיך ללכת קדימה”.

גם מוחמד אבו פאני, שכבש בדקות הסיום את שער השוויון של הירוקים, דיבר בסיום: “ידענו שנתניה קבוצה חזקה וטובה, בטח באצטדיון הביתי שלה. אני חושב שתוצאה משקפת את המשחק, חשוב שהעברנו את ההכרעה אלינו הביתה. הגענו כפייבוריטים, מזג האוויר הקשה עלינו לשחק את המשחק שלנו. משבר? אנחנו מקום ראשון, חמש נקודות הפרש מהמקום השני בעמדה מצוינת לחצי גמר גביע. תקופה פחות טובה, קורה לכל הקבוצות בעולם, בטוח שנצא מזה”.

מוחמד אבו פאני (רדאד ג'בארה)מוחמד אבו פאני (רדאד ג'בארה)

מנגד, שחקן היהלומים עומרי גאנדלמן, שהבקיע את השער השני של קבוצתו, לא הסתיר את אכזבתו: “אני מאוכזב. אני חושב שעשינו מחצית ראשונה טובה. אמנם ירדנו בפיגור, אבל ידענו להמשיך בקצב שלנו ולחזור למשחק. אחרי שעשינו את המהפך היינו צריכים לשמור על התוצאה, וגם אחרי הגול ב-2:2, כי הם היו במומנטום טוב. הרגשנו שיכולנו לנצח את המשחק הזה. “אני חושב שגם בתקופה הפחות טובה שלנו כל הזמן דיברנו על תהליך, נראינו טוב באימונים, השחקנים יודעים מה הצוות רוצה. אנחנו עובדים על זה כל יום בכל אימון, ידענו שזה יגיע ואנחנו ממשיכים הלאה. יש לנו עוד הרבה מטרות ונשתפר בהמשך”.

עומרי גאנדלמן חוגג (רדאד ג'בארה)עומרי גאנדלמן חוגג (רדאד ג'בארה)

על היכולת האישית הטובה, שכוללת שער במשחק שני ברציפות, הוסיף: “אני לא יכול להצביע על משהו שהוביל לתקופה הזאת שלי. אני עובד קשה כל הזמן, מנסה להשתפר מיום ליום, להביא את היכולת, לעזור לקבוצה ואני שמח שאני עושה את זה בשבועות האחרונים. לא יהיה קל בגומלין בסמי עופר, אבל זה עוד רחוק. יש עוד משחקים חשובים לפנינו, כשנגיע לשם נתכונן כמו שצריך כדי לעבור לשלב הבא”.

אבו פאני: תקופה פחות טובה, זה המאני טיים
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */