יום חמישי, 09.05.2024 שעה 13:14

גיא גודס: הולכת להיות אווירה לוהטת מול ירושלים

אלופת ישראל תפגוש את האדומים באלופות של פיב"א מחר (רביעי, 19:30), למפגש מסקרן במסגרת הטופ 16. שגב: "אנחנו מכירים אותם, נשחק את המשחק שלנו"

|
אלכסנדר דז'יקיץ' וגיא גודס  (קרדיט: לילך ווייס - רוזנברג ושחר גרוס)
אלכסנדר דז'יקיץ' וגיא גודס (קרדיט: לילך ווייס - רוזנברג ושחר גרוס)

הפועל חולון תארח מחר (רביעי, 19:30) את הפועל ירושלים במסגרת המחזור השני בשלב הטופ 16, בליגת האלופות של פיב”א.שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר הפסד במחזור הפתיחה ליריבה צרפתית, ובשני הצדדים רוצים לחזור למסלול הניצחונות במה שהוגדר כדרבי הישראלי בליגת האלופות העונה. 

הקבוצה של גודס עומדת בפני תקופה מאתגרת ומעבר למחשק מחר היא תתארח אצל הפועל ת”א ביום שבת, ולאחר מכן מצפה לה משחק בצרפת מול דיז’ון, שניצחה את י-ם במחזור הקודם. גם קבוצתו של אלכסנדר דז'יקיץ' נכנסת לתקופה חשובה במיוחד ובשבוע הבא היא תארח את שטרסבורג (שלישי) במסגרת ליגת האלופות ואז את הפועל חיפה במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

אלופת המדינה תגיע למשחק דרוכה ותקבל בחזרה את פרדריק בורדיון שהחמיץ את משחק הליגה מול גלבוע\גליל, כך שלמחר גודס יגיע בסל מלא. גם הקבוצה מהבירה תהנה מהסגל שלה לאחר התמודדות עם פציעות של עוז בלייזר וספידי סמית’, אך כשירים להתמודדות. 

גיא גודס אמר לקראת המשחק: "משחק ביתי וחשוב לשתי הקבוצות. ברור שהולכת להיות אווירה מאוד חמה ואנרגטית. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מנטלית לאתגר הזה, לשחק חזק לשמור טוב ולהתקיף כמו שאנחנו רוצים כדי לשמור על הביתיות שיהיה לנו יותר קל בהמשך". 

פרדריק בורדיון. יחזור נגד האדומים (עמרי שטיין)פרדריק בורדיון. יחזור נגד האדומים (עמרי שטיין)

מאמנם של האדומים – לבנים, אלכסנדר דז’יקיץ’ סיפר לקראת ההתמודדות: מדובר בשני סגלים שונים, הם ישחקו עם כל הזרים שלהם וגם אנחנו כך, אבל עדיין השחקנים הישראלים יהיו חשובים. המשחק הזה שונה כי אין הגבלות וחוקים על השחקנים המקומיים. הסביבה בחולון היא “עוינת” ואיכותית, זה אולם ביתי וקולני מאוד, והקהל שלהם עומד מאחורי הקבוצה, ממש כמו שהאוהדים שלנו יגיעו ויעזרו לנו במשחק מחר”.

“נהיה חייבים ללמוד לשחק בסביבה כזו”, אמר המאמן והמשיך: “זה חלק שאני באופן אישי מאוד אוהב במשחק הכדורסל, קהלים רועשים ואוהדים שתומכים בקבוצות שלהן, לא משנה מה הסיטואציה. יש להם רוטציה של תשעה שחקנים, ובפעם האחרונה ששיחקנו מולם משגב קלע את שלשת הניצחון. בורדיון שיחק נהדר לאחרונה וגם האריס חזר, ככה ג’ו רגלנד ישחק הרחק מהכדור והוא מאוד מסוכן”.

“הוא הגנרל על הפרקט”, החמיא דז’יקיץ’ ל-MVP בליגת האלופות של פיב”א והוסיף: “אנשים הולכים אחריו, הוא מנסה לערב את כולם ובו זמנית אנחנו יודעים שהוא מסוגל לקלוע היטב. יש להם טריקים טובים בהתקפה ובהגנה כך שזה הולך להיות משחק של הרבה חוסר סדר ואנרגיה, ואני בטוח שלא יהיה קל לאף אחת מהקבוצות”.

ג'ו רגלנד. "הגנרל על הפרקט" (חגי מיכאלי)ג'ו רגלנד. "הגנרל על הפרקט" (חגי מיכאלי)

כריס ג'ונסון סיפר מהצד של חולוניה: "מצפים למשחק, אנחנו צריכים להתחיל אגרסיבי ולהיות מרוכזים במשך 40 דקות. זה הולך להיות משחק של ריצות וזה חלק מהמשחק כך שלעשות את הדברים לאורך הדרך ייתן לנו סיכוי נהדר לנצח". 

איתי שגב פרגן ליריבה: "אמנם אנחנו מכירים אותם ושיחקנו מולם השנה אבל חולון זו קבוצה טובה, מנוסה, אגרסיבית ואנחנו נבוא לנצח. אני מאוד סומך על האוהדים שלנו שגם במספרים קטנים יעשו רעש גדול ובכללי הולך להיות משחק חם אנחנו נתמודד עם האווירה וננצל אותה לטובתנו ונקווה שגם התוצאה תהיה כזו. זה מתחיל ונגמר באגרסיביות שלנו איך שנתחיל את המשחק ואיך שנסיים את המשחק לשמור אותם על סקור נמוך בהתקפה לשחק את המשחק שלנו ויהיה בסדר".  

איתי שגב מטביע (חגי מיכאלי)איתי שגב מטביע (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */