יום שישי, 10.05.2024 שעה 10:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

רביבו: מכבי ת"א הייתה צריכה סוג אחר של מאמן

אגדת העבר התראיין ב-102FM והתייחס לעזיבתו של איביץ': "הוא לא היה מתאים לחדר הלבשה כזה". על בנו: "כאב לי והכעיס אותי שהורחק על לא עוול בכפו"

|
חיים רביבו (שחר גרוס)
חיים רביבו (שחר גרוס)

הרוחות סביב הרחקתו של רוי רביבו מסרבות להירגע. אחרי חילופי ההאשמות בין איגוד השופטים להפועל ירושלים, אביו של המגן הצעיר וכדורגלן העבר חיים רביבו פרסם פוסט מפייס באינסטגרם שקרא להרגעת הסערה. הערב הוא עלה להתראיין בתכנית הספורט של ישראל ב-102FM ואמר: “לא צריך לעשות מזה סיפור גדול. שופטים יכולים לטעות גם בעידן ה-VAR והחלטות כאלו אי אפשר לבדוק”.

שלום וערב טוב חיים, מה שלומך?
“ערב טוב לכם, הכל טוב, תודה”. 

לפעמים הכל זה עניין של טיימינג בחיים. בדיעבד, לאחר שוולאדן איביץ’ עזב, האם זה היה נכון לתת לרוי לצאת להשאלה בהפועל ירושלים?
“בדיעבד אנחנו תמיד נחשוב אחרת ונהיה חכמים יותר, כל דבר צריך להיות בזמנו. יכול להיות שגם אייטור קראנקה לא היה נותן לו את הצ’אנס, ואי אפשר היה לקחת את הסיכון. ללכת להפועל ירושלים, שיש לה מאמן וסגל מצוין, במקום שנותן לרוי לבוא לידי ביטוי ולקבל דקות משחק, אני חושב שזו החלטה מצוינת”.

רוי רביבו, חיים רביבו ואבי נמני (אינסטגרם)רוי רביבו, חיים רביבו ואבי נמני (אינסטגרם)

מה דעתך על אירועי אמש במשחק מול בני סכנין, כשרוי קיבל צהוב שני והורחק בכרטיס אדום?
“אני לא חושב שהיה צהוב שני, קל וחומר הוא לא היה צריך להיות מורחק. צריך להסביר לאנשים שלא מבינים איך יכול להיות ששופטים טועים בעידן ה-VAR, שיש החלטות שאי אפשר להתערב בהן כמו החלטה על צהוב שני. זו הייתה טעות של השופט ושל הקוון. צריך להבין גם ששופטים הם אנושיים והם יכולים לטעות, לא צריך לצלוב אותם, סך הכל יש שופטים צעירים שגם הם מתפתחים בתפקידם יחד עם כל הכדורגל הישראלי, פעם זה לטובתך ופעם זה לרעתך. לא צריך לעשות מזה סיפור גדול”.

הבעיה שהחלטות מהסוג הזה משנות את תוצאות המשחקים. זה החיים של המאמנים והשחקנים, פתאום מגיעה החלטה שנויה במחלוקת ויכולה לגמור משחק. ראינו את זה גם בעוד מספר משחקים במהלך המחזור האחרון, זה מוציא אותך מדעתך.
”נכון, אין ספק שזה מוציא אותך מדעתך, ויש הרבה טעויות. ראיתי גם שאיגוד השופטים מבקש להעניש בחומרה את זיו אריה על הדברים שאמר, שזה אגב, נורא הפתיע אותי. הוא לא אמר שום דבר יוצא דופן, הוא אמר שהוא דאג כשהוא ראה את השופט שעתיד לשפוט את המשחק והוא לא תקף אף אחד. דווקא במקום להסתכל ולטפל בבעיה עצמה, ולהסתכל על השופטים ולתקן אותם, הם מסיתים את האש ומצדיקים את הטעות שהם עשו. אם יש חוסר אמון במערכת השיפוט בינם לבין הקהל, הוא נובע דווקא בעקבות מקרים מהסוג הזה, כי ברגע כזה האיגוד צריך לצאת בהודעה שהשופט טעה. לא בושה להודות בטעות”.

רוי רביבו מופתע עם השריקה לעבירה (עמרי שטיין)רוי רביבו מופתע עם השריקה לעבירה (עמרי שטיין)

במהלך הראיון של זיו אריה, הוא היה מאוד עצבני, והוא ענה על האירוע עם השופט. מאמן שיורד אחרי 90 דקות, עם כל האמוציות והעצבים ממה שחווה במשחק, אסור לשפוט אותו.
”כמו שאמרתי, אני בעד השופטים ובעד לתמוך בהם כשהם עושים טעויות. מה שהיה יותר מביך היה הראיון לאחר המשחק, שלא נתנו לו לראות את האירוע. התשובות שלו כמו “הקוון היה זה שעדכן אותי אם לתת צהוב או אדום”, זה מביך. לשים את השופטים בקו האש לפני שהם ראו במה הם טעו ואם הם טעו. לתת תגובות כאלה זה גם לא הדבר הנכון. לא צריך לעשות מזה סיפור, גם איגוד השופטים וגם אנחנו צריכים לתמוך בשופטים צעירים כדי שיתקדמו, כי לומדים רק מנסיון וטעויות מהסוג הזה. 

זיו אריה (עמרי שטיין)זיו אריה (עמרי שטיין)

הכעיס אותך שרוי קיבל אדום?
”הפעם זה כאב לי והכעיס אותי. הילד שלי לא ישחק נגד מכבי נתניה במשחק הבא על לא עוול בכפו, אבל זה חלק מהמשחק, צריכים להתקדם הלאה ולהיות גם כן לטובת השופטים”.

אתה מרוצה מהיכולת של רוי בהפועל ירושלים?
”אני מאוד מרוצה ממנו. אני לא מדבר איתו הרבה, אבל אני גאה שילד צעיר כמוהו חיכה חצי שנה להזדמנות שלו לשחק, והוא מופיע כאילו הוא משחק כבר הרבה זמן בליגת העל. עם כל האהבה שלי להפועל ירושלים, אני מאוד מקווה שהוא יחזור למכבי תל אביב ויקבל את ההזדמנות שלו גם שם”.

הוא מזכיר אותך?
”לא. דומה קצת, אבל לא בדיוק. הוא בתפקיד אחר והוא עושה את העבודה בצורה נהדרת. הוא משחק בתפקיד אחר והוא הרבה יותר אגרסיבי ממה שאני הייתי”.

לדעתך, קשה להיות עם הכותרת של “הבן של”?
“בוודאי שזה קשה עבורם, ולא רק עבור הילדים אלא גם עבור האחים. זה טייטל לא פשוט כשמתייגים אותך ככה. זה סוג של תיק, הם צריכים להתמודד וזה לא דבר פשוט”.

רוי רביבו ועומר אצילי (עמרי שטיין)רוי רביבו ועומר אצילי (עמרי שטיין)

בוא נעבור למאבק האליפות. בנקודת הזמן הנוכחית, מה דעתך עליו?
“בשנה הזו קשה לדעת, יש הרבה קבוצות לא יציבות בליגה. מכבי חיפה נראית על פניו עם הסגל הטוב ביותר, וההגעה של דיא סבע יכולה להיות מאוד טובה אבל גם מאוד רעה עבורם, כי גם סבע אצילי ושרי הם דומינטטים עם רגל שמאל ואני לא יודע איך יהיה אפשר להתמודד עם הרבה שחקנים כאב ראש לבכר מצד שני למכבי ת”א חסר שחקן או שניים שאני רואה שבינתיים הם לא מצליחים להביא”.

לדעתך, העזיבה של איביץ’ עשתה טוב למכבי תל אביב?
“אני מאמין שכן כי חדר ההלבשה של הקבוצה והשחקנים של ישראל צריכים סוג אחר של מאמן. עם כל היכולת של איביץ’, שלפני שנתיים זכה באליפות והיה טוב, זה כשלא היה את מכבי חיפה באיזור, אבל נכון לעכשיו שיש את המאבק עם שחקנים כמו ערן זהבי ולא פחות טובים היום שצריכים לדעת איך לנהל את חדר ההלבשה ולהיות הרבה יותר רגועים ועם איביץ’ היה נראה שהוא טיפה בלחץ. כמובן אני לא אחד שיבקר אותו, אבל מבחינת הליגה הישראלית לשחק עם חמישה בהגנה מתחילת העונה לדעתי זו הייתה בעיה ואנחנו רואים שעכשיו זה שהשתנה. אנחנו רואים שלמכבי יש יכולת הרבה יותר טובה בחלק ההתקפי”.

ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */