יום שני, 20.05.2024 שעה 16:42
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

אלמוג כהן: עדן קארצב הוא כרטיס הביקור שלנו

לקראת המפגש מול האלופה במסגרת רבע גמר הגביע, המנהל המקצועי של מכבי נתניה התייחס לעזיבת הקשר: "מוכיח שאפשר להתקדם". קוז'וק: "אנחנו במקום טוב"

|
אלמוג כהן (שחר גרוס)
אלמוג כהן (שחר גרוס)

"ברור שמכבי חיפה היא הפייבוריטית, היא הקבוצה הטובה בארץ כרגע וזה נכון גם למשחק הזה”. כך פתח את דבריו מאמנה של מכבי נתניה, רן קוז’וק, לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול האלופה (מחר, 20:30) במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

“נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להביא תוצאה טובה במשחק הזה ואז נבוא לסמי עומר לעבור שלב. כן אנחנו רוצים לעבור שלב אבל אנחנו מודעים לזה שיש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד, אמר המאמן. “כל ניצחון נותן ביטחון לקבוצה ולשחקנים ובטח לנו כצוות, זה לא משפיע על התוצאה הבאה כי בשביל התוצאה הבאה צריך לעבוד. אני חושב שאנחנו עוברים תהליך טוב מהמשחק בק"ש וגם אח"כ מול אשדוד, היו עליות וירידות אבל ברמה הכללית ובחיבור בין השחקנים אנחנו במקום טוב”, המשיך קוז’וק.

עוד אמר מאמן היהלומים על היריבה: “מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת, אני לא מתעסק במשברים ולא חושב שהם נמצאים במשבר. הם מבינים טוב מאוד ורוצים לקחת את התואר הזה. יהיה משחק קשה, אחד מתוך שניים ונצטרך להיות שם. לא היה קל ונוח גם אם היה רק משחק אחד. אני צריך לאמן ולא להתעסק בכל מיני שיטות. אני בטוח שיש ביקורת לכאן ולכאן אבל בסוף יש שני משחקים וצריך להתעסק באיך לעבור אותם".

אלמוג כהן ורן קוז'וק (שחר גרוס)אלמוג כהן ורן קוז'וק (שחר גרוס)

בנוגע להמשך חלון ההעברות: "אני חושב שנעשתה פה עבודה מצוינת בחלון הזה. אני מאוד שלם. שמנו לעצמנו מטרות לגבי עמדות מסוימות, ואני חושב שגם אלמוג וגם צוות האנליסטים עבדו ימים כלילות וגם אנחנו כצוות. אני יכול להיות מרוצה".

גם המנהל המקצועי של היהלומים, אלמוג כהן, דיבר לקראת ההתמודדות: "הדרך לא הייתה כמו שרצינו אבל אנחנו במקום טוב, מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו משחקים בסגנון ובדרך שאנחנו רוצים. מגיע לכל הצוות וגם לרן שאפו גדול על התקופה המאתגרת הזאת שאני עברתי והם עברו. זו גדולה לדעת לצאת ממשבר ובעזרת השם נעשה עוד צעד".

אלמוג כהן (שחר גרוס)אלמוג כהן (שחר גרוס)

ביחס לעזיבתו של עדן קארצב לטורקיה: “זה הכרטיס ביקור של המועדון שלנו. אתה צריך למכור כדי להראות לשחקנים איכותיים שיש פה דרך ושהמועדון כן מקדם שחקנים. זה לא ששחקן מגיע לפה ואנחנו תוקעים אותו והוא מקבל הצעות ואתה אומר לו לא. בעיניי כמנהל מקצועי, ברגע ששחקן נמכר ממכבי נתניה זה כרטיס הביקור הכי טוב בשביל להביא שחקנים איכותיים שיום אחד החלום שלהם הוא לשחק באירופה".

עדן קארצב עם הכדור (לילך וויס-רוזנברג)עדן קארצב עם הכדור (לילך וויס-רוזנברג)

מקצה השיפורים: "לפגוע אף פעם אי אפשר לדעת אם נפגע. אנחנו מאמינים בשחקנים שפה ורצינו אותם לגמרי. הם היו הכי גבוה ברשימה שלנו. הבאנו ישראלים צעירים שמאוד רצינו. מכבי נתניה עוברת תהליך ואנחנו משלמים הרבה כסף בשביל להביא שחקנים צעירים איכותיים. אנחנו רוצים בסופו של דבר להחזיק אצלנו את הצעירים הכי טובים בארץ וזה קורה. אני מרוצה מהחלון הזה ויותר מרוצה מהקבוצה מאשר מהחלון. אנחנו דומיננטיים במשחקים האחרונים כמעט מול כל קבוצה וברגע שהתהליך הזה קורה כל שחקן שייכנס למערכת יצליח".

הקושי לשמור על שחקנים: "אין שחקן שאין לו מחליף. ראינו בקיץ מה קורה שנשארים שחקנים ולאן זה הביא אותנו. כולם חשבו שהשארנו את הסגל, אבל בסופו של דבר רענון בסגל זה דבר שהוא מאוד חשוב. אני חושב שנלמד מהרבה טעויות שעשינו. זו המסקנה שלי. מאז שאני מנהל מקצועי, לא מכרנו שום שחקן לארץ. השאיפה שלנו היא למכור אך ורק לחו"ל ואני כל הזמן אומר וחוזר על זה. שחקנים חולמים לשחק בחו"ל ואנחנו לא יכולים לעצור אותם. גם אייל סגל הבין בקיץ הזה שזה נראה מושלם בהתחלה, אבל זה לא באמת מושלם”.

צפו במסע"ת מכבי נתניה
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */