יום ראשון, 05.05.2024 שעה 05:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

"הפוטנציאל של פארפה ענק, אך יש עוד שחקנים"

קראנקה לקראת הדרבי התל אביבי: "גם קניקובסקי, יונתן כהן, דן ביטון וגולסה יכולים לשחק בעמדה, דן יזם איתי שיחה". לוקאסן סובב את הקרסול ובספק

|
פארפה (רדאד ג'בארה)
פארפה (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תגיע באנרגיות טובות לדרבי התל אביבי. הצהובים אמנם איבדו את אוסקר גלוך שכבר המריא לאוסטריה ובדרך לחתימה רשמית ברד בול זלצבורג, אך נראו נהדר במשחק העונה עם ניצחון 0:3 מוחץ על מכבי חיפה וחזרו בגדול למאבק האליפות. היום (חמישי) דיבר מאמן הקבוצה אייטור קראנקה על ההכנות למשחק מול הפועל תל אביב בשבת במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר.

קראנקה פתח את דבריו בהתייחסות לדרבי: “שיחקתי דרבי מול אתלטיקו מדריד, ריאל סוסיאדד, סנדרלנד – אבל זה דרבי במדינה אחרת. הראנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, זה משחק חשוב בעיקר לקהל. כשהגעתי לכאן אמרתי שאני רוצה שהקהל יעזוב את האצטדיון מרוצה, המשחק הזה יהיה קשה יותר אבל אסור לנו לעצור. אני מקווה שנגיע עם אותם מספרים מהמשחק מול מכבי חיפה והדבר החשוב ביותר הוא להמשיך באותה הדרך. זה היה משחק קשה, אבל שוב אנחנו צריכים להאמין בעצמנו ולא להסתכל על היריבה. ככל שנהיה רגועים ונינוחים יותר עם הכדור ככה יהיה לנו קל יותר”.

עוד הוסיף מאמן מכבי ת”א: “אנחנו עדיין רחוקים מלהציג יכולת של מאה אחוז גם אחרי ניצחון מול חיפה, מה שחשוב זה לנצח. זה מה שהיה חשוב בשני והמטרה שלנו היא אותו דבר ביום שבת. אני לא חושב אף פעם מי שחקן המפתח של היריבה, אנחנו צריכים להיזהר מהמעברים ומסגנון המשחק שלהם. אם ניתן להם לשחק הם ייגרמו לנו בעיות. הם טובים יותר ממה שהיו, אנחנו משחקים מול קבוצה טובה וזה יהיה אפילו קשה יותר”.

קראנקה מדבר לקראת הדרבי

על היכולת הטובה שגילה פארפה גייאגון מול מכבי חיפה, אמר מאמנו: “ציפיתי לזה מפארפה, אבל עכשיו הוא יצטרך להוכיח את זה באופן קבוע. בכדורגל, כדי להשיג משהו צריך עקביות. העקביות של הקבוצה משפיעה על העקביות של השחקן. הפוטנציאל שלו אדיר, אבל יש עוד שיכולים לשחק בעמדה הזו כמו גבי קניקובסקי, יונתן כהן, אייל גולסה ודן ביטון. הרבה יכולים לשחק בעמדה הזו. דן ביטון יזם איתי שיחה, אמרתי לו שאם הוא יוכיח לי הוא יקבל הזדמנות”. 


קראנקה התייחס גם לחיזוק הקבוצה בזמן שנותר עד סוף חלון ההעברות: “הכדורגל הוא יום אחר יום, כך גם שוק העברות. בפגישה עם מיץ’ גולדהאר וברק יצחקי הרגשתי שאני מגיע למועדון שעובד טוב מאוד, היינו בהתאמה מלאה וחשבנו אותו דבר. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים וצריכים בשוק. כמו שלא צריך לדבר על אלו שעוזבים לא צריך לדבר גם על אלו שאולי יגיעו”.

אייטור קראנקה (רדאד ג'בארה)אייטור קראנקה (רדאד ג'בארה)

על עזיבתו של אוסקר גלוך אמר: “הייתי איתו תקופה קצרה, אבל ראיתי והרגשתי בכל יום את מה שדיברו עליו. הוא שחקן מדהים עם כישרון אדיר. הוא עשה החלטה נכונה, הוא מגיע למקום שמטפח שחקנים בצורה טובה מאוד. זאת החלטה אינטליגנטית שתעזור לו בעתיד. אם הוא ימשיך עם הכישרון והיכולת הזאת הוא יהיה שחקן מ’הטופ’”. 

דן ביטון (רדאד ג'בארה)דן ביטון (רדאד ג'בארה)

שחר פיבן הוסיף: “המשחק נגד מכבי חיפה היה טוב מבחינה מקצועית, עשינו את הדברים שביקשו מאיתנו שבוע לפני. זה היסטוריה מבחינתו ואני שמח שיהיה לנו משחק דומה באטמוספרה שלו. יש פה המון שחקנים שגדלו במכבי תל אביב ויודעים מה המשמעות עבור האוהדים. הפועל תל אביב קבוצה קשה ותמיד קשה לנו מולם. הם הפסידו משחק אחד בשישה משחקים ונבוא הכי מוכנים כדי לנצח ולהמשיך את הפורמה הטובה שלנו”. 

שחר פיבן (רדאד ג'בארה)שחר פיבן (רדאד ג'בארה)

על השיפור שהוא מגלה ביכולתו אמר פיבן: “אני חושב שמתחילת העונה שיחקתי המון משחקים, אז אני לא חושב שהתנדנדתי בין הספסל להרכב. העבודה שלי זה להתאמן הכי טוב שאני יכול ולתת את כול כולי על המגרש. משלמים לי כדי שאתן את כל כולי ולא אסתכל על האגו שלי. זה מועדון שגדלתי בו אז אני תמיד שמח לעזור. אני מרגיש בנוח גם במערך של שלושה וגם בשני בלמים. יש דגשים שונים לבלם בשיטות האלה, אבל אני חושב שאני עושה את זה טוב”. 

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

על עזיבת אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג אמר הבלם: “אני מאוד שמח בשביל הילד הזה, זה מגיע לו מהרגע הראשון שהוא עבר אותי באימון. אני לא זוכר שאף שחקן זרק אותי ככה באימון ומדובר בשחקן בלתי רגיל. אני חושב שיש פה מספיק שחקנים שימלאו את המקום שלו, זה מועדון מספיק חזק שיישאר אחרי כל שחקן וזאת התחלה טובה לקריירה הבינלאומית שלו”.

דריק לוקאסן (רדאד ג'בארה)דריק לוקאסן (רדאד ג'בארה)

על המשחק מול מכבי חיפה אמר פיבן: “אני חושב שהקבוצה הייתה מעולה, כולם נתנו 100 אחוז וזה המשחק עם התשוקה הכי גדולה שהראנו בשנה הזאת. זה משחק שיכול היה להוריד אותנו ואני שמח שהוא דווקא נתן לנו ביטחון. אני שמח שהיה לי משחק טוב, אבל אם לא ניתן משחק טוב בשבת לא עשינו פה כלום. ניצחנו במשחקים האחרונים נגדם, אבל לדרבי חוקים משלו והעבודה של הצוות היא להכין אותנו מקצועית וטקטית הכי נכון למשחק הזה. עם כל משחק באים עם מטרות ודגשים מצוינים. 

יונתן כהן (רדאד ג'בארה)יונתן כהן (רדאד ג'בארה)

אני מאמין במשמעת טקטית. אמביציה באה אחרי שאתה צובר ביטחון בדקות הראשונות. האדום הוריד לנו את הביטחון נגד בית”ר ירושלים ואני מבטיח באופן אישי שאעשה הכל כדי להחדיר בקבוצה את התשוקה והרעב. אם נבוא כמו שבאנו מול מכבי חיפה עם אותה אמונה עצמית, אני מקווה מאוד שנצא עם ניצחון ושלוש נקודות להמשך”.

דן גלזר (רדאד ג'בארה)דן גלזר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */