יום שישי, 03.05.2024 שעה 16:19

ראשטון: גורבנקו מסוגלת לזכות במדליה אולימפית

המאמן החדש של השחיינים הישראלים התחיל התפקידו: “אנסטסיה תתאמן עם הטובים ביותר”. גורבנקו: “תקופה מרגשת ומאתגרת”. יו”ר האיגוד: “זה מה שרצינו”

|
אנסטסיה גורבנקו ותום ראשטון  (אסי ממן)
אנסטסיה גורבנקו ותום ראשטון (אסי ממן)

המאמן החדש של שחייני נבחרת ישראל, תום ראשטון, העביר הבוקר (רביעי) אימון ראשון בבריכת מכון וינגייט ביחד עם כמה מבכירי השחיינים הישראלים כולל אנסטסיה גורבנקו. לאימון הופיעה גם השחיינית שעובדת תחתיו, סגנית האלופה האולימפית שיבון הוהי מהונג קונג, שהגיעה ארצה.

על פי החלטת האיגוד, דוד גמבורג אמור לעבוד תחתיו באימונים ולהדריך את השחיינים שיישארו בישראל בזמן שהקנדי לא יוכל להיות בארץ, משום שבדרך כלל ראשטון עובד במחנות אימונים בשיטת “הקרקס הנודד”. הפעם בישראל השתתפו באימון אנסטסיה גורבנקו, דוד גרצ’יק, השחיינים האסטונים ארמין ללה וקרגור זירק, ושיבון הוהי כאמור.

תום ראשטון אמר: “נהדר להיות פה, אנחנו מתרגשים לעבוד כאן. כרגע אנחנו בחצי הדרך לאולימפיאדת פאריס, כך שהמטרה שלנו היא להתמקד קודם כל באירוע הזה ובהשגת הקריטריונים בתחרויות השונות כולל אליפות העולם. עבדתי עם דייב מראש בעבר, נהנינו לעבוד עם גורבנקו ביחד בעבר, אז הניסיון שלי עם הישראלים והצוות של נבחרת ישראל היה חיובי”.

תום ראשטון (אסי ממן)תום ראשטון (אסי ממן)

המאמן התייחס ליהלום של השחייה הישראלית וציין: “האם אנסטסיה גורבנקו מסוגלת לזכות במדליה אולימפית בפאריס? אני מאמין שהיא מסוגלת לעשות את זה, כמובן. צריך לעשות עבודה כדי להגיע לשם. היא תתאמן ותשחה עם השחיינים הטובים ביותר. היא שוחה עם שיבון הוהי שהיא כבר מדליסטית אולימפית, שזה משהו חיובי, כי היא תוכל ללמוד ממנה לא מעט בדרך לפאריס וזה יתרום לה”.

“עבדתי עם תום לאחרונה במחנות אימון בחו”ל”, אמרה אנסטסיה גורבנקו. “זה מרגש שכל הקבוצה שהתאמנתי איתה הגיעה לאימונים בארץ. שיבון היא אישיות מדהימה וגם בתור ספורטאית אני מעריכה ומעריצה אותה, היא עדיין ברמה יותר גבוהה ממני כי קשה להתמודד איתה באימונים והיא שוחה עם הבנים, אבל אני תמיד אוהבת להיות במקום מאתגר ובקבוצת שחייה שמאתגרת אותי. הרבה אנשים איכותיים ביחד זה טוב”.

השחיינית המובילה הוסיפה: “תום ראשטון הוא מאמן מקצועי ורציני, האימונים איתו קצת שונים ממה שהייתי עושה. אני תמיד אוהבת ללמוד ולקחת דברים חדשים מאנשים חדשים, אז זה כיף. השנה וחצי שנמצאות לפניי יהיו מאתגרות. יש לפניי שתי אליפויות עולם ומשחקים אולימפיים ביחד, כך שצריך לראות איך אתמודד עם זה. זו תקופה מרגשת ומאתגרת עם התחלות חדשות”.

אנסטסיה גורבנקו ושיבון הוהי (אסי ממן)אנסטסיה גורבנקו ושיבון הוהי (אסי ממן)

יו”ר איגוד השחייה, מיקי חליקה, נכח באימון וציין: “להביא את השחיינים הכי טובים בעולם לעבודה עם השחיינים הישראלים - זה בדיוק מה שרצינו לעשות. מעכשיו הם עושים אימונים משותפים, שיעלו את הרמה של השחיינים המובילים אצלנו. זה לא היה פשוט להביא את תום לארץ ואני שמח שזה קרה”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */