יום ראשון, 19.05.2024 שעה 11:46

חסון: מאחל לזוארץ הצלחה גדולה, אתמוך בו

יו"ר ההתאחדות היוצא בירך את מחליפו: "מאמין גדול בדמוקרטיה, היה לי העונג לתרום בשלוש השנים האחרונות". כלפון: "בטוח שזוארץ יקדם את הנבחרות"

|
שינו זוארץ ואורן חסון (איציק בלניצקי)
שינו זוארץ ואורן חסון (איציק בלניצקי)

מהפך בהתאחדות לכדורגל. בסיומה של מערכת בחירות סוערת נבחר היום (שלישי) שינו זוארץ כיו”ר ההתאחדות החדש ויחליף בתפקיד את אורן חסון, אחרי שגבר עליו עם רוב של 18 חברי הנהלה לעומת 11. מיד עם תוצאות הבחירות התקשר יו”ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, לזוארץ. כלפון בירך את זוארץ על בחירתו ואיחל לו הצלחה רבה בתפקיד.

כלפון מסר: “ברכות לשינו זוארץ על בחירתו לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אני בטוח שזוארץ יקדם את נבחרות ישראל, מחלקות הילדים הנוער והנשים והליגות הנמוכות. שינו איש כדורגל ברמ"ח אבריו ואני בטוח שיביא מניסיונו הרב הן בעסקים והן בכדורגל על מנת לקדם ולשפר את מצב ההתאחדות. אני מודה לאורן חסון על תרומתו למען הכדורגל הישראלי. מנהלת הליגות לכדורגל תמשיך לתמוך כלכלית בהתאחדות לכדורגל ותמשיך בשיתוף הפעולה הפורה איתה על מנת לקדם את הכדורגל הישראלי”.

אורן חסון, היו”ר היוצא, אמר: “אני רוצה לברך את שינו זוארץ על בחירתו. היה לי העונג לתרום להתאחדות בשלוש השנים האחרונות, נהניתי לעבוד עם כל הצוותים בהתאחדות ולהביא את הכדורגל להישגים. אני מאמין גדול בדמוקרטיה, אני מאחל לשינו הצלחה גדולה ועשייה גדולה. אני אעמוד לצידו ואני מבקש לכל חברי הסיעה שלי להצביע לשינו זוארץ ולתמוך בו כיו”ר הבא”.

אורן חסון (איציק בלניצקי)אורן חסון (איציק בלניצקי)

מכבי ת”א בירכה את היו”ר הנכנס: “מועדון הכדורגל מכבי ת”א, הבעלים מיץ' גולדהאר, ההנהלה, השחקנים והעובדים מברכים את שינו זוארץ על היבחרו ליושב ראש הנהלת ההתאחדות לכדורגל. שינו וההנהלה הנבחרת שיעמוד בראשה מביאים רוח חדשה של שינוי ותוכניות לקידום הענף ואנו בטוחים שיצעידו את כל הכדורגל הישראלי קדימה בדרך להישגים משמעותיים ולמקום בו הוא ראוי להיות. המועדון מברך גם את חבר ההנהלה, מורן מאירי, שנבחר להיות חלק מהנהלת ההתאחדות החדשה. מכבי ת"א תמשיך להיות מחויבת להמשך עשייה משותפת ופיתוח הענף יחד עם מוסדות ההתאחדות לכדורגל”.

גם העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה בירכה את היו”ר החדש – ישן: “מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה מברך את משה (שינו) זוארץ על בחירתו לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, בהצלחה”.

מועדון הפועל תל אביב גם כן בירך את זוארץ לרגל הכניסה לתפקיד: “מועדון הכדורגל הפועל ת״א מברך את יושב ראש ההתאחדות החדש, מר שינו זוארץ, שנבחר היום בסיומו של תהליך בחירה מרשים ומקצועי. אנו סמוכים ובטוחים כי מר זוארץ ינצל את מלוא כישוריו לקידום הכדורגל הישראלי, ממחלקות הילדים והנוער, כדורגל הנשים, הליגות הנמוכות והבכירות - וכמובן נבחרות ישראל. לפתחו של היו״ר החדש מונחים אתגרים רבים הדורשים טיפול והתמודדות פרואקטיבית ונחושה. אנו מקווים כי מיטב הכוחות בכדורגל הישראלי יירתמו לקידום אתגרים אלו בשיתוף פעולה מלא.אנו מאמינים כי יו״ר ההתאחדות יידע להוביל שינויים מהותיים ומהירים בתקנון ההתאחדות - ובדגש על הענישה הקולקטיבית, אשר יש להורידה מסדר היום. תודה למר אורן חסון על תרומתו הרבה לכדורגל הישראלי. אורן היה יושב ראש מצוין, שדלתו תמיד הייתה פתוחה בפני כל הקבוצות ומילא את תפקידו בצורה ערכית ומקצועית”.

צפו: נאום הניצחון של שינו זוארץ
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */