יום שבת, 18.05.2024 שעה 13:53
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-43 32מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בכר: כרגע נטע אמור לעזוב, אבל עדיין זה לא סגור

מאמן מכבי חיפה סיכם לאחר הניצחון 0:2 על נתניה: "היה לנו קצת מזל, כל עוד הדברים לא סגורים עם לביא נשתמש בו". קוז'וק: "עשינו משחק טוב היום"

|
ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר (עמרי שטיין)

מכבי חיפה התארחה הערב (שני) אצל מכבי נתניה וגברה עליה 0:2 משערים של צ’רון שרי ודין דוד. הירוקים אמנם לא הציגו יכולת גדולה, אבל רשמו את הניצחון השמיני ברציפות שלהם בליגה ושמרו על פער של ארבע נקודות בפסגה ממכבי תל אביב והפועל באר שבע.

המאמן של הירוקים, ברק בכר, סיכם בסיום המשחק: “לקחנו שלוש נקודות במגרש קשה מול קבוצה טובה, היו תנאים קשים בחצי הראשון והיינו צריכים לעבור אותו בשלום, גם את החצי השני לא התחלנו כל כך טוב, היה לנו קצת מזל והשגנו את מה שרצינו. דין דוד היה צריך לצאת לפני השער ואני שמח שהוא כבש. המעבר לשלושה בלמים עזר לנו קצת לנצח את המשחק”.

על המזל של הקבוצה ושינוי המערך: “לא יודע אם זה מזל של אלופים, אנחנו רק באמצע העונה. נתניה הגיעו בקלות למצבים ולכן שינינו את המערך, הכניסה של רמי גרשון עזרה ולחצנו יותר טוב ואיך שעשינו את החילוף הגענו למצבים”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

על משחק העונה בשבוע הבא אמר: “באר שבע קבוצה טובה ואין לי ספק שנגד קבוצה טובה נרים את הרמה. שלושת הקבוצות חזקות וכל אחת יכולה לזכות באליפות, זה קרב משולש ולכן צריך לנצח משחקים כמו אלה. המטרה שלנו היא להמשיך את הרצף ולהמשיך לברוח”.

על נטע לביא אמר המאמן של הירוקים: “יש לו הצעה מאוד מפתה, מחכים להתפתחויות וכרגע הוא אצלנו, דברים עוד לא סגורים. הוא שחקן מאוד חשוב ומאוד משמעותי ויש לו חלק גדול בכל הישגים. אנחנו רוצים את טובתו בסופו של דבר. כרגע נטע לביא אמור לעזוב וכל עוד הדברים לא סגורים נשתמש בו. אני לא אכנס לכל השמועות על מי יגיע, צריך לחכות ולראות ואם יהיה משהו נוציא בצורה מסודרת”.

נטע לביא מודה לקהל (רדאד ג'בארה)נטע לביא מודה לקהל (רדאד ג'בארה)

מאמן מכבי נתניה, רן קוז’וק, אמר בסיום: “אני לא חושב שאנחנו משחקים בנאיביות, היה לנו משחק טוב היום, אבל בסופו של דבר צריך לתרגם את זה לשערים, לא עשינו את זה והאיכות של חיפה ניצחה את המשחק. אני חושב שכן הגענו למצבים שהיינו צריכים להגיע, לא הצלחנו לתרגם אותם לשערים וספגנו גול מקרי. בסופו של דבר כל ההתעסקות הזאת מיותרת, אנחנו קבוצה טובה ויש לנו עתיד טוב”.

על עתידו המקצועי אמר: “אני מרגיש כאן בנוח, אני איש מערכת במכבי נתניה. ההתעסקות של אם הייתי צריך ללכת אם בני או לא ללכת איתו היא מיותרת. כאב לי שהוא עזב, אבל זאת הייתה החלטה שלו, בסופו של דבר אני לא מרגיש שעשיתי משהו לא נכון”.

רן קוז'וק על הקווים (ראובן שוורץ)רן קוז'וק על הקווים (ראובן שוורץ)

על ספיגת השערים הוסיף: “אני חושב שבטדי קיבלנו שישה שערים כי באנו קצת יהירים והתקפיים מדי. אני משחק התקפי תמיד, אבל לא על חשבון ההגנה. הגול היום הגיע במקרה וזה פתח להם את המשחק. אני חושב שהסגל שלנו יהיה חייב להתחזק, יש ארבעה שחקנים בכירים שלא בסגל ופציעות שאנחנו סוחבים, בסופו של דבר יש סגל טוב אבל הוא הצטרך להתחזק”.

על עדן קארצב והאם יעזוב למכבי חיפה הוסיף המאמן של היהלומים: “אם תתבצע פינה לגביו זה ברמת ההנהלה, אני אגיד את הרצונות שלי וזה החלטות שמתקבלות בדרגים גבוהים יותר”.

דולב חזיזה שחזר מפציעה אמר בסיום: “עברתי פציעה לא קלה ואני מתרגש שחזרתי לשחק היום ומעכשיו אעשה הכל כדי לחזור לכושר ולעזור לחברים שלי על המגרש. אם אני אצא לאירופה? מכבי חיפה מועדון ענק ורק אם יהיה משהו מטורף שלא אוכל להגיד לא, אני ממשיך לעבוד קשה. אם תבוא קבוצה בסדר גודל יותר גדול ממכבי חיפה זה כבר שיקול של המועדון ושלי”.

על נטע לביא ועזיבתו האפשרית אמר: “נטע הוא הקפטן שלנו והוא דמות מאוד חשובה בחדר הלבשה, כולם יודעים שהוא מאוד חשוב וכל פעם שהוא משחק יש שקט שהוא נותן לנו ואין ספק בכלל על היכולת המקצועית. אם הוא יחליט שהוא יעבור אני מאחל שהוא יצליח ואם הוא יעזוב אני אחבק אותו”.

דולב חזיזה (עמרי שטיין)דולב חזיזה (עמרי שטיין)

השוער של מכבי נתניה, איתמר ניצן, שסיפק מספר הצלות גדולות: “אני לא מרוצה מזה שלא הצלחנו להשיג נקודות אבל כן מרוצה מהצורה שבה שיחקנו. שיחקנו כדורגל אמיץ מול קבוצה מעולה, אפשר להיות מרוצים מהדרך ששיחקנו ואם נמשיך כך נגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע. אנחנו לא מפחדים מאף יריבה, יש לנו את הדרך שלנו, נשפר את מה שצריך לשפר ונעשה הכל כדי להיות טובים יותר, נמשיך לשחק התקפי ולרצות לנצח כל קבוצה בכל מגרש ואין לי ספק שבטווח הארוך נראה תוצאות”.

“רק מי שיכול להתמודד עם הרכבת הרים הזאת יצליח, הגענו אחרי תוצאה לא קלה במשחק האחרון ולא ראיתם לרגע שאנחנו מפחדים או נזהרים, אנחנו משחקים כדורגל ובאים לנצח” סיכם.

בכר: כיף לייצר רצף, צריך להרים את הרמה
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */