יום שישי, 03.05.2024 שעה 17:49

פייבר הישראלית תשתף פעולה עם כוכב ארסנל

חברת המסחר הישראלית והכדורגלן האנגלי בוקאיו סאקה, חתמו על קמפיין שמטרתו לייצר הזדמנויות לאנשים מרקעים שונים ולהיאבק בגזענות ברחבי אנגליה

|
בוקאיו סאקה חוגג (רויטרס)
בוקאיו סאקה חוגג (רויטרס)

חברת המסחר הישראלית, Fiverr, הודיעה היום (רביעי) על שותפות עם כוכב של ארסנל, בוקאיו סאקה. הכדורגלן הבריטי, ישתף פעולה עם החברה בקמפיין שמטרתו לסייע ליצור שוויון הזדמנויות לכל אדם מכל רקע וכן להגביר את פעילותה של Fiverr במאבק מול אתגרי הכללה וגיוון בעולם העסקי.

כזכור, עקב פנדלים מכריעים שהחטיאו בגמר היורו האחרון בו הפסידה נבחרת אנגליה, ספגו סאקה ושחקנים אחרים בנבחרת תגובות גזעניות ברשת. בעקבות זאת, הוציא כוכב ארסנל בקשה פומבית לתמיכה במאבק בגזענות, אשר הפכה אותו לפנים של המאבק באפליה במדינה לפי ‘Fiverr’: “החברה דוגלת בשוויון הזדמנויות, ומאמינה ששיתוף הפעולה עם בוקאיו סאקה עומד בקנה אחד עם ערכיה ויחד יוכלו להיאבק בגזענות, ולסייע במתן שוויון הזדמנויות לאזרחים שונים ברחבי בריטניה”.

בשלב הראשון של השותפות תפרסם ‘Fiverr’ תוכן וידאו בכיכובו של סאקה, בו יספר הכדורגלן על שאיפותיו לשוויון והכללה, לצד עדויות של בעלי עסקים שיספרו כיצד השתמשו ב-Fiverr כדי לבנות את העסק שלהם. בחודשים הקרובים תמשיך Fiverr לשתף פעולה סאקה, ולתמוך בארגון החברתי החדש שהוא מקים. במקביל, כוכה של נבחרת אנגליה יעבוד בצורה הדוקה עם קהילת הפרילנסרים של Fiverr במטרה לבסס את זהות המותג החברתי שלו.

בוקאיו סאקה (רויטרס)בוקאיו סאקה (רויטרס)

לאחר החתימה על ההסכם, בוקאיו סאקה, סיפר על הדרך שהובילה שיתוף הפעולה: "בעולם של היום אין מקום לאפליה. Fiverr היא חברה שיוצרת באופן עקבי הזדמנויות לאנשים מכל הרקעים. היא מאפשרת להם לבנות את עסקיהם ואת קריירות הפרילנס שלהם ובכך להפוך את חלומותיהם למציאות. אפליה אינה מתקיימת רק על מגרש הכדורגל. אני מאמין שמצאתי ב-Fiverr חברה שערכיה זהים לאלו שלי ושהיא מעוניינת כמוני להשמיע בקול רם מסרים בנוגע לשוויון, הכללה וגיוון. אני מקווה שבעזרת שותפות זו אוכל לעודד עוד אנשים לצבור ביטחון ולבנות לעצמם עתיד טוב יותר".

בוקי אדדפו, מנהל אזור בריטניה ב-Fiverr: "בוקאיו סאקה הוא השראה. לא רק שהוא אתלט ברמה עולמית, הוא גם קול בולט במאבק נגד אפליה ואנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה איתו. במהלך החודשים הקרובים נסייע לבוקאיו לבנות תוכנית להמשך מאבקו המבורך בחוסר השוויון. מטרתנו ב-Fiverr היא ליצור הזדמנויות לכל מי שמעוניין לבנות עסק משלו, ליצור מותג משלו ולהגשים את שאיפותיו- ללא קשר לגיל, מין, מוצא ורקע סוציו-אקונומי".
לגבי מטרתה של החברה הבינלאומית שמקורה בישראל, בחברה מסבירים כי משימתה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד, לספק גישה גמישה לאנשי מקצוע מעולים ולפתוח עבור אותם אנשי מקצוע הזדמנויות גלובליות, כך שכל אחד יוכל לבנות את העסק שלו ולהגשים את שאיפותיו. מעל לארבע מיליון לקוחות ברחבי העולם בחרו לעבוד בשנה החולפת עם הפרילנסרים של פייבר ונהנו מכוח אדם גמיש ומוכשר. בנוסף, פייבר מאפשרת לחברות לצמוח בהתאם לצרכיהן, תוך שימוש בשירותיהם של כישרונות מיומנים מ-160 מדינות בעולם, וב-550 קטגוריות שונות, ביניהן תכנות, עיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבת תוכן, אנימציה, ואדריכלות.

וויליאם סאליבה ובוקאיו סאקה חוגגים עם מרטין אודגור (רויטרס)וויליאם סאליבה ובוקאיו סאקה חוגגים עם מרטין אודגור (רויטרס)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */