יום חמישי, 02.05.2024 שעה 03:40

אולמות כדורסל ראויים יקומו בהרצליה ואילת

הרשויות המקומיות יקבלו סיוע בהקמת היכלים ממשרד התרבות והספורט שיכילו אלפי מושבים. הקול קורא מגיע לאחר זמן רב שלא נבנו היכלים בעזרת המדינה

|
שחקני בני הרצליה מרוצים (איציק בלניצקי)
שחקני בני הרצליה מרוצים (איציק בלניצקי)

משרד התרבות והספורט ממשיך לבצע את תכנית המתקנים 2031, כאשר היום (רביעי) הסתיים הליך בדיקת בקשות התמיכה להקמת היכלי ספורט והתברר כי הרצליה ואילת הן הרשויות הזוכות בסכום תמיכה של 35 מיליון שקלים כל אחת, לטובת סיוע בהקמת היכל ספורט. הקול קורא מגיע לאחר זמן רב שלא נבנו היכלים בעזרת המדינה.

מנכל משרד התרבות והספורט רז פרוייליך: "ברכות לרשויות המקומיות שזכו בקול הקורא להקמת היכלי ספורט. זוהי תחילתה של תכנית המתקנים לעשור הקרוב. משרד התרבות והספורט ממשיך לקדם את הספורט התחרותי, ההישגי והקהילתי בישראל מתוך ההכרה כי באמצעות פיתוח תשתיות טובות ונכונות נצליח להצמיח כאן ספורטאים וספורטאיות ברמה הגבוהה ביותר. אני מודה לוועדת התמיכות ולמנהל הספורט על העבודה המאומצת."

הרצליה מתכננת בניית היכל של 5,000 מקומות לכדורסל (4,000 לכדוריד) בסכום של כ-225 מיליון ש''ח שעתיד לקום בסמוך לפארק הרצליה וליד קניון האצטדיון.

מנכ"ל משרד הספורט רז פרויליך (צילום: יוסי שטיינר)מנכ"ל משרד הספורט רז פרויליך (צילום: יוסי שטיינר)

עיריית אילת מתכננת בנייה של היכל של 4,000 מושבים בסכום של כ-110 מליון ש"ח שעתיד לקום בקריית הספורט באילת שנמצאת בהליכי בנייה מתקדמים בימים אלה.

כאמור, התמיכה היא במסגרת קול קורא שפרסם המשרד כחלק מתכנית המתקנים הלאומית 2031 ולרשויות יהיו חמש שנים להקים את המתקן והן ידרשו בבקרה של חברת ייעוץ בינלאומית לביצוע ההיכלים.

בהפועל אילת הגיבו: “שמחנו ונרגשנו להתבשר היום בהחלטתו של משרד התרבות והספורט שאילת היא אחת משתי הזוכות בקול הקורא להקמת היכלי ספורט. במסגרת הזכייה, עיריית אילת תזכה לסיוע כלכלי על סך 35 מיליון ש״ח לטובת הקמת היכל הספורט בעל 4,000 מושבים שעתיד לקום בקריית הספורט החדשה בעיר שנמצאת בימים אלו בתהליכי בנייה מתקדמים.

בכפוף לסיוע, היכל הספורט החדש יבנה עד כחמש שנים והליכי הבנייה יבוקרו ע״י חברת ייעוץ בינלאומית להקמת היכלים. אנו מודים לעיריית אילת על קידום הבקשה והבאת הישג ענק לעיר אילת ככלל ולכדורסל האילתי בפרט ואנו בטוחים שעם הארנה החדשה נוכל לתת לצופה חווית כדורסל חדשנית ומלהיבה וכמובן, להמשיך את ההצגה הכי טובה בעיר!”.

בעלי בני הרצליה, לני רקנאטי: “אני מברך על הזכייה של הרצליה לקול קורא להקמת ארנה חדשה ומודרנית שתהווה בית לקבוצת הכדורסל של העיר, בני הרצליה. הארנה תאפשר לנו לארח בכבוד משחקי ליגה ובמפעלים האירופיים לעיני אלפי צופים בחוויית צפייה ראויה. הארנה תהווה קרש קפיצה לקידום הספורט בכלל וכדורסל בפרט בעיר. אני רוצה להודות למשרד הספורט והתרבות, לעריית הרצליה ולעומד בראשה משה פדלון ולסגנו ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, על התמיכה וההשקעה בספורט".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, אמר: "אני שמח ונרגש מהבעת האמון של משרד התרבות והספורט. שוב הוכיחה העירייה מקצועיות ורצינות בתכניותיה לייצר שירותים חדשים ומגוונים לטובת ורווחת התושבים".

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "הארנה החדשה תשמש את התושבים כהיכל ספורט, תרבות ופנאי שיוכלו לבוא וליהנות מהמקום. זו אמירה גדולה לספורט בהרצליה ואנו נמשיך לקדם ולעודד את התושבים לפעילויות ספורט רבות נוספות".

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */