יום שבת, 21.09.2024 שעה 04:07

בווינר מעריכים: הפועל ת"א תנצח את עירוני ק"ש

באתר ההימורים קבעו כי האדומים פייבוריטיים בבית, כשהם זוכים ליחס של פי 2. וגם: כמה שווה סנסציה של ג'ירונה במדריד ומי לגבי מכבי ת"א - חולון?

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)

כמידי יום ראשון, גם הערב יערכו מספר משחקים מסקרנים, הן בכדורגל והן בכדורסל, גם בליגות המקומיות וגם מעבר לים. זו היא גם ההזדמנות שלכם להרוויח מהקרבות שיערכו בהמשך היום, כשאתר ההימורים “ווינר” קבע את יחסי הזכייה למפגשים השונים.

לשליחת טופס ‘ווינר’ לחצו כאן.

נתחיל עם המפגש בין הפועל ת”א לעירוני ק”ש. האדומים קיבלו ממומחי הווינר יחס של פי 2, כשהצפוניים קיבלו פי 3. אם לדעתם המשחק ייגמר ללא הכרעה, תזכו ליחס של פי 2.90. בתרחיש בו החבורה של סלובודאן דראפיץ’ תנצח בהפרש גדול משער אחד, תזכו ליחס של פי 3.65, כשניצחון בהפרש של שער בודד יניב לכם יחס של פי 3.50.

בנוסף, מכבי תל אביב תארח את הפועל חולון בליגת ווינר סל לאחד הקרבות היותר מסקרנים שיש לליגה המקומית שלנו להציע. לדעת מומחי הווינר החבורה של עודד קטש פייבוריטית, כשהאלופה קיבלה פלוס 7 נקודות. לכן, אם לדעתם הצהובים ינצחו בהפרש של 8 ומעלה, תזכו ליחס של פי 1.80, כשניצחון של האלופה או הארכה או ניצחון צהוב ב-6 ומטה יקנה לכם יחס זהה. אם לדעתם המקומיים ינצחו בדיוק ב-7, תזכו ליחס של פי 9.

ג'ו רגלנד ורפי מנקו. מי תנצח? (איציק בלניצקי)ג'ו רגלנד ורפי מנקו. מי תנצח? (איציק בלניצקי)

בנוסף, ריאל מדריד תקווה לשוב לפסגה מול ג’ירונה, כשברור שהבלאנקוס פייבוריטים בהתמודדות. אלופת אירופה קיבלה יחס של 1.15, כשסנסציה של האורחת תניב לכם יחס של פי 9.80. תיקו אגב, יזכה אתכם ביחס של פי 4.90.

שחקני פלמנגו: "ריאל, הזמן שלך יגיע"
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */