יום שבת, 18.05.2024 שעה 18:49
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"היינו חלשים, אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר"

בהפועל ת"א מודים: "אם אנו מתקשים מול חדרה, יש בעיה גדולה", אבל היו מרוצים ממרינוביץ'. האולטראס נגד המשטרה: "לא נשלים עם הרס האווירה במגרשים"

|
הפועל ת
הפועל ת"א בצרות. איינבינדר (ראובן שוורץ)

אווירת הנכאים חזרה לחודורוב. אחרי הניצחון הראשון בעידן סלובודאן דראפיץ' 0:2 על מכבי בני ריינה, בהפועל ת"א קיוו לחבר ניצחון שני ברציפות שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה, אבל שוב נשאבו לבינוניות. האדומים רשמו אמש (ראשון) משחק חלש וסיימו ב-0:0 משמים נגד הפועל חדרה שהוציא את הקבוצה לפחות זמנית מהמקום האחרון, אבל השאיר אותה מתחת לקו האדום. 

"אנחנו חייבים להתעורר ולהפנים שבתקופה הקרובה אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר", אמרו בהפועל ת"א, "אם אנחנו מתקשים עד כדי כך נגד הפועל חדרה, אז יש בעיה גדולה. זה משחק שצריך לנצח בכל מחיר ולא משנה מה, אבל היינו חלשים. הגענו לכמה מצבים טובים שלא נכנסו, היה שער שנפסל, נרצה לשכוח את המשחק הזה".

במועדון התאכזבו מאוד מהיכולת של השחקנים, בעיקר של שחקני ההתקפה שלא היו מספיק מרוכזים. האווירה בסיום הייתה קשה, כשהשחקנים נראו כאילו הם עדיין לא מפנימים את ההסתבכות בתחתית. המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, נראה שפוף מהתיקו, אבל יותר מכך - מהיכולת של הקבוצה שבנה. גם דראפיץ' שלא היה מרוצה מהיכולת, לא ממש האמין בספסל ועשה רק שלושה חילופים ב-90 הדקות.

לא מאמין במחליפים? דראפיץ' (ראובן שוורץ)לא מאמין במחליפים? דראפיץ' (ראובן שוורץ)

גודפריד רומראטו שהמשיך לקבל צ'אנס מחודש, איכזב והוחלף במחצית על ידי עומר סניור, שהוסיף אנרגיות בהתקפה, אבל לא הספיק לבדו. דן איינבינדר והישאם לאיוס המשיכו להיות מנקודות האור,  אבל דראפיץ' מצפה מלאיוס להיות יותר מדויק בפעולה האחרונה. "הישאם כוכב כדורגל, סלובו לוקח אותו כפרויקט אישי שלו להוציא ממנו כמה שאפשר", אמרו בקבוצה.

אל ים קנצפולסקי ועידן ורד שנכנסו כמחליפים במשחקים האחרונים, לא קיבלו הזדמנות הפעם ונשארו על הספסל. צמד הקשרים סינטיהו סלליך ושלומי אזולאי שוב לא נכללו בסגל. השניים דווקא קיבלו מחמאות באימונים האחרונים, אבל משום מה דראפיץ' החליט להושיב אותם ביציע פעם נוספת. המאמן התייחס בסוף לשניים ואמר שמבחינתו מדובר בהחלטה מקצועית, אבל אם ימשיכו באותה גישה גם באימונים הקרובים - אחד מהם אולי יפתח בהרכב במשחק הבא בראשון.

מבחינה הגנתית, בצוות המקצועי היו מרוצים מכך שהקבוצה שמרה על רשת נקייה, הרבה בזכות השוער המושמץ סטפן מרינוביץ', שסיפק כמה הצלות משמעותיות במהלך המשחק. "רואים שסטפן מתקדם וכל פעם שהוא יסיים עם רשת נקייה, הוא יקבל ביטחון וזה מאוד יעזור להגנה", אמר אחד השחקנים.

לא הספיק. עומר סניור (ראובן שוורץ)לא הספיק. עומר סניור (ראובן שוורץ)

מי שחזר לחלק האחורי מפציעה של שלושה שבועות הוא אנטואן קונטה. הצרפתי נכנס בסוף המשחק לקישור במקום דוד קלטינס כדי שיחזור להרגיש קצת דשא והוא עשוי לחזור להרכב נגד קריית שמונה. 

בעניין אחר, בעקבות הודעת העזיבה של המנכ"לית אודליה פרידמן בסוף השבוע, בעלי הפועל ת"א פועלים למציאת מחליף. אחד המועמדים המובילים הוא לירן מוכתר שהיה בעבר חשב המועדון. בינתיים, פרידמן לא עזבה עדיין את ניהול המועדון וגם אתמול הגיעה למשחק בנתניה, האינטרס של הבעלים הוא למנות מחליף בהקדם כדי לעבור מספר ימי חפיפה.

פרידמן עוזבת את המועדון בעיצומו של העונש הכבד שהוטל על הקבוצה, אבל זו פועלת מול עו"ד יובל שדמי להגשת הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. במועדון מקווים שדייני העליון יפעילו שיקול דעת והיגיון בטענה שהעונש לא יעקור את הבעיה מהשורש, אלא רק יפגע קולקטיבית באלפי האוהדים שאינם לוקחים חלק באירגון האולטרס. בנוסף, הנזק יהיה גם כלכלי, שכן משחק הבית אחרי קריית שמונה הוא נגד בית"ר ירושלים, שהיה אמור להכניס מאות אלפי שקלים לקופת המועדון.

החיפושים בעיצומם. אודליה פרידמן עם שרון ניסנוב (ראובן שוורץ)החיפושים בעיצומם. אודליה פרידמן עם שרון ניסנוב (ראובן שוורץ)

האולטראס: “לא נהיה שק החבטות של המשטרה”

בתוך כך, אירגון אולטראס הפועל ת”א יצא נגד משטרת ישראל: “אתמול בבוקר, עם הכרזתם על העונש של 3 משחקים ללא קהל ומשחק רדיוס, טענו דייני בית הדין לכדורגל: ‘אנחנו קרובים לאסון אמיתי ולאבדות בנפש. אנו קוראים לכל הנוגעים בדבר לעשות מעשה על מנת שפעולת היום תחסוך את ועדת החקירה לאסון שניתן למנוע!”’. לאור האירועים שקרו רק כמה שעות לאחר מכן בחדרה, קשה להתווכח עם טענותיהם”. לטענת האוהדים “האסון קרוב: משטרת ישראל, שאמורה לפעול למען שלום הציבור, פועלת ללא כל רסן כשלנגד עיניה רק אגו ונקמנות. שום שלום ושום ציבור.

“ההחלטה לנטוש את היציע כשמשחק דרבי נמצא בשיאו עוד מכבידה על ליבנו, אך איזה משמעות יש למשחק, בטח ובטח של קבוצת אוהדים, כאשר אלו מוצאים עצמם נזרקים אל מחוץ לאולם וחוטפים מהלומות משוטרים? מדוע במסדרונות אולם צפוף, באירוע שמנוהל ע"י חברת אבטחה, מסתובבות פלוגות יס"מ?

“ומהפח אל הפחת: משטרת נתניה קיבלה פנינו כשהקפיץ שלה מתוח מבעוד מועד. לא תופים ולא שלטים, בשליחות מלאה של מרחב יפתח. כמו במשחק הבית האחרון: הירתמות כלל ארצית ליצירת אווירה של בית קברות במשחקיה של הפועל. רק בזכות מאות האוהדים שעמדו בחוץ יחדיו במחאה החליטה המשטרה לסגת ולאפשר לקהל לעשות את הדבר שהיא כה חוששת ממנו: לעודד”.

באירגון טוענים: “בין אם מדובר בילד שקופץ מעל גדר, או אמצעי פירוטכניקה שמוצאים עצמם באצטדיון, משטרת ישראל פועלת כגוף נקמני כאילו הייתה בכיתה א', מתוך אמונה מלאה של ‘אבל הוא התחיל’. אנחנו לא נשתף עם זה פעולה. לא נהיה שק החבטות של משטרה אימפוטנטית שמחפשת היכן לפרוק את תסכולה על עוד אונס, עוד רצח, עוד פיגוע שבוצעו מתחת לאפה. לא נשלים עם מניעת הכנסת אביזרי עידוד והרס האווירה במגרשים, אנו נילחם בה בכל כוחנו. מדים נגד אזרחים - לא כוחות ולא תודה. צאו לנו מהחיים ועופו לנו מהיציע!”.


אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */