יום ראשון, 05.05.2024 שעה 08:19

פספוס גדול: חיפה נכנעה ליובנטוס בתום דרמה

הירוקים הובילו במשחק הנוער משער של דיסטלפלד, אך נלחצו לאחור. אנגלה איזן ואחרי הדקה ה-90 האיטלקים כבשו פעמיים והפכו ל-3:1. המקום השני מתרחק

|
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (שחר גרוס)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (שחר גרוס)

פספוס גדול למכבי חיפה. זו השורה התחתונה שיוצאת היום (שלישי) ממשחק ליגת האלופות לנוער של הירוקים לאחר שנכנעו 3:1 ליובנטוס בתום דרמה גדולה באצטדיון בנתניה.

קבוצתו של מסאי דגו דווקא עלתה עם הרבה התלהבות והייתה נהדרת בדקות הפתיחה – בהן אף כבש דיסטלפלד שער יתרון בדקה החמישית – אך האוויר מיהר להיגמר ומשם הבדלי הרמות נראו יותר ברורים לאורך רוב ההתמודדות.

למרות שיובנטוס הייתה עדיפה, עדיין חייבים לזכור שכשהשעון הראה את הדקה ה-90, התוצאה הייתה 1:1. מכבי חיפה שרדה בעיקר בזכות יכולת אדירה של ניתאי גרייס בין הקורות, כשהוא עצר בעיטה אחר בעיטה והשאיר את השוויון בחיים, עד שלא יכל עוד.

לואיס האסה מול עיליי פיינגולד (שחר גרוס)לואיס האסה מול עיליי פיינגולד (שחר גרוס)

בסופו של דבר השערים של אנגלה, מאנצ’יני והויסן נראו היו מוצדקים והגיעו בהתאם למהלך המשחק, אך אין ספק שקצת יותר ריכוז מכיוון חניכיו של מסאי דגו יכל להביא את המשחק הזה למקום אחר לחלוטין, כשבמחצית הראשונה לירוקים היו הזדמנויות גדולות לכבוש את השני עוד לפני שער השוויון.

כעת תמונת העלייה מסתבכת. מכבי חיפה צריכה לפחות את המקום השני כדי לעלות לפלייאוף, אך בגלל ההפסד היא מתרחקת למרחק של ארבע נקודות מיובנטוס במקום השני. כשנותרו רק שש נקודות בקופה, יהיה קשה מאוד לחזור מההפסד הזה.

מסאי דגו אמר לאחר המשחק: "פספוס גדול מבחינתי. היום בחצי הראשון עשינו הצגה. עצרנו קבוצה כמו יובנטוס, עשינו גול ברמה גבוהה וגם לחצנו טוב. ידעתי שיעשו התאמות. משחק שני רצוף נגדם שאנחנו סופגים בדקות הראשונות של המחצית השנייה ואז זה הרבה יותר קשה. פספוס גדול. יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה”. 

מסאי דגו (שחר גרוס)מסאי דגו (שחר גרוס)

על ההחמצה הגדולה של אלכסנדר קאחביץ' במצב של 0:1: “אם אלכס היה עושה את ה-0:2 אני מאמין שהמשחק היה הולך למקומות אחרים ושהם היו מפקירים יותר והיינו יכולים לתת את השלישי והרביעי. במחצית השנייה יובה עשתה חילופים ברמה גבוהה והמשחק השתנה. זה מה יש, אלכס חלוץ טוב והוא נמצא בתקופה עמוסה הגיע מהנבחרת כששיחק שלושה משחקים בבוסניה. נרים אותו, נרים את החברה ובשבת יש קריית שמונה ואני מקווה שנבוא מוכנים אחרי המכה שחטפנו מול בית”ר. בשבת נגד בית"ר עשינו רוטציית רחבה תשעה שחקנים ישבו בחוץ והיום שיחקו. נגד קריית שמונה ניתן לחלק מהשחקנים לנוח כי יש עומס בלתי רגיל ומקווה שיהיה בסדר”.

מחצית ראשונה

דקה 3: הזדמנות ראשונה לאורחים. ניקולו טורקו קיבל כדור בתוך הרחבה, אך התמהמה ונעצר לקרן.

דקה 4: מכבי חיפה יצאה להתקפת מעבר נהדרת בסופה זיו בן שימול נותר לבד לגמרי מול סימונה סקאגליה שוער יובנטוס, הקשר בעט כדור שטוח וחלש מדי והשוער עצר.

דקה 5, שער! מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1: איזו פתיחה של הירוקים. רגע אחרי ההחמצה של בן שימול, חיפה יצאה להתקפה נוספת כשחמזה שיבלי פרץ מהאגף והוציא כדור רוחב ממנו ינאי דיסטלפלד כבש בקלות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)

דקה 11: איזו הזדמנות לחיפה. שיבלי המשיך לייצר מצבים ולאחר פעולה טובה שלו החלוצים לא הצליחו להיות מספיק חדים ולייצר בעיטה. דקה לאחר מכן ניסה לבעוט בעצמו וסחט הדיפה מסקאגליה.

דקה 29: לואיס האסה ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מכ-25 מטרים ומצא את ניתאי גרייס מוכן והוא קלט את הכדור בידיו.

ליסב עיסאת ובאיירן סטריידונק (שחר גרוס)ליסב עיסאת ובאיירן סטריידונק (שחר גרוס)
יונתן לייש בפעולה (שחר גרוס)יונתן לייש בפעולה (שחר גרוס)

דקה 45: אלכסנדר קאחביץ’ נשלח במסירה מופלאה של ענאן חלאילי בראבונה ונותר לבד לחלוטין מול השוער, אך החלוץ התמהמה ופספס צ’אנס גדול לכבוש את השני.

מחצית שנייה

דקה 48, שער! יובנטוס השוותה ל-1:1: פתיחה חזקה של הביאנקונרי למחצית השנייה. עיליי פיינגולד עלה בצורה לא טובה לכדור גובה והותיר חור בהגנה אותו ניצל המחליף לורנזו אנגלה שכבש את השוויון מקרוב.

דקה 51: יובנטוס יצאה להתקפת מעבר יעילה בסופה הגיעה ניקולו טורקו למצב מצוין אחרי מבצע אישי. החלוץ בעט מקרוב ומצא את גרייס מוכן והוא הדף את הכדור.

ג''ושף בואנדה (שחר גרוס)ג''ושף בואנדה (שחר גרוס)

דקה 70: לואיס האסה קיבל את הכדור ברחבה אלכסונית לשער ובעט חזק, אך ניתאי גרייס היה מוכן וקלט את הכדור בידיים.

דקה 77: מבאנגולה הנהדר פרץ מאגף שמאל והגיע לעומק הרחבה וגם הוא נעצר אצל גרייס שנמצא במשחק נהדר.

דקה 86: עוד פעם האיטלקים ניסו מהרחבה הפעם בנגיחה ופעם נוספת היה זה גרייס שקלט את הכדור.

דקה 91, שער! יובנטוס משלימה את המהפך ל-1:2: כמה חבל. למרות שהייתה קרובה לנקודה יקרה מכבי חיפה נכנעה ללחץ בסיום כשמאנצ’יני נגד לרשת את השער המאוחר.

שחקני יובנטוס חוגגים (שחר גרוס)שחקני יובנטוס חוגגים (שחר גרוס)

דקה 95, שער! יובנטוס עולה ל-1:3: עכשיו זה כבר גמור. ליסב עיסאת גרם לפנדל ברחבה, קיבל צהוב שני והורחק. את הפנדל ניצל דין הויסן שגמר את הסיפור.

הרכב מכבי חיפה: ניתאי גרייס, עיליי פיינגולד, יונתן לייש, ליסב עיסאת, חמזה שיבלי, זיו בן שימול (ישראל פחימה, 78’), ליאם חרמש, עדן אוטאצ'י (עידו אלמיכלי, 85’), ענאן חלאילי (דן ספרונוביץ, 85’), אלכסנדר קאחביץ' (ספיר רזון, 68’) וינאי דיסטלפלד (ירין לוי, 68’).

הרכב יובנטוס: סימונה סקאגליה, סטפאנו טורקו (אנדראה ואלדסי, 46’), לורנצו דלבאלה, דין הויסן, יונאס רוהי (ג’וליו דוראטיו, 86’), דייגו ריפאני, ג'וסף בואנדה (ניקולו לדונה, 86’), באיירן סטריידונק (לורנזו אנגלה, 33’), סמואל מבאנגולה, ניקולו טורקו (תומאסו מאנצ’יני, 76’) ולואיס האסה.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */