יום חמישי, 02.05.2024 שעה 07:07

ספורי נפצע ולא יהיה בסגל הנבחרת מול אלבניה

קשר ב"ש נפצע באימון ולא יהיה בסגל מול אלבניה הערב ב-21:45, קניקובסקי עשוי להחליפו. חזן אמר במסע"ת: "כל שחקן קובע את עתידו עם היכולת שלו"

|
רמזי ספורי ועדן קארצב (רדאד ג'בארה)
רמזי ספורי ועדן קארצב (רדאד ג'בארה)

בצל סערת ערן זהבי ופרשת החדר, נבחרת ישראל רוצה לשים את הכל בצד ומתכוננת בכל הכוח למפגש הגורלי שייערך הערב (שבת, 21:45) באצטדיון בלומפילד מלא מול נבחרת אלבניה במסגרת ליגת האומות. ניצחון ישראלי יבטיח לנבחרת את המקום הראשון בבית, מה שיעלה אותה לדרג א’, יבטיח מקום בפלייאוף העלייה ליורו וככל הנראה גם את הדרג השני בהגרלת שלב הבתים של מוקדמות היורו.

גבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)גבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)

בצד כשירות הסגל – זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי רמזי ספורי סובל מכאבים בשריר הירך האחורי, לא סיים את האימון ולא ייכלל בסגל למשחק. 5 דקות לתום האימון, קשר ב”ש עשה סיבוב חד והרגיש דקירה, גבי קניקובסקי עשוי להחליפו.

אלון חזן וביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)אלון חזן וביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

עוד קודם, מאמן הנבחרת, אלון חזן דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: “אני אף פעם לא מתייחס לחסרונות של שחקנים, לא אצל הנבחרת שלי ולא אצל אלה שנגדנו”, פתח חזן את דבריו. “יש לנו שחקנים טובים שימלאו את החסר ובטח שגם לנבחרת אלבניה שמשופעת בשחקנים שמשחקים באירופה. נעשה הכל כדי שהכדורגל שלנו יהיה טוב וכדי להשיג שלוש נקודות. אין לי ספק שאלבניה, גם ללא שחקן כזה או אחר תהווה יריבה חזקה. יש לי אמון מלא בשחקנים שלנו. כל מי שיעלה מחר בהרכב הוא שחקן שבהחלט יכול לקחת אותנו לניצחון שאנחנו מצפים אליו”.

על כך שאצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא, אמר המאמן: “אני הכי גאה בעולם שהאצטדיון מלא. המשימה הראשונה שלנו הייתה להחזיר את הקהל בחזרה, מגיע מילה טובה לשחקנים ומילה טובה לאוהדים שמגיעים ערב לפני ראש השנה וממלאים אצטדיון כדי לדבוק בנבחרת שלהם. צריך אותם שיתמכו אותנו לאורך כל המשחק, שיהיו גורם משמעותי. ששחקן כזה או אחר יש תחליפים, אבל לא לתמיכת הקהל. 

שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)

על ההתלבטות לגבי עמדת השוער: “יש איתי צוות – יוסי בניון, אלון חרזי ומאמן השוערים איתי זילפה ואנחנו משתדלים לקבל את ההחלטות ביחד. זה מה שיפה בצוות שלנו, יש לנו את היכולת לדבר ולשמוע אחד את השני ולקבל את ההחלטה הכי טובה. בסיום האימון היום מי שיעמוד בשער יידע. יש לנו את המחשבות שלנו ויש לנו פחות או יותר כיוון ובסוף האימון נקבל את ההחלטה. אני לא חושש להציב בין הקורות שוער שלא שיחק הרבה זמן או שוער שרשם רק הופעה אחת או שניים בנבחרת, כולם התחילו מהופעה אחת בנבחרת”.

על סגנון המשחק של היריבה: “מעבר לתוצאות, חשובה לנו הדרך בנבחרת ישראל. המטרה שלנו היא לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי. האגרסיביות של היריבה לא מפחידה אותנו כי גם אנחנו יכולים לשחק אגרסיבי. יהיה משחק כדורגל של שתי קבוצות טובות שבאות לנצח. לא נשנה את הדרך שלנו עבור שום יריבה, האגרסיביות שלהם לא מלחיצה אותנו. היכולות שלנו גלויות לעין, גם שאלבניה מתכוננת אלינו היא יודעת שהיא תפגוש נבחרת עם המון אמביציה, נבחרת טכנית עם מהירות וטכניקה, שיודעת להניע את הכדור. אנחנו צריכים לעשות הגנה טובה ולתרגם את זה למשחק מעבר מהיר ולהבקעת שערים”.

שחקני נבחרת אלבניה (מרטין גוטדאמק)שחקני נבחרת אלבניה (מרטין גוטדאמק)

על התחרות על חולצת ההרכב וחילופי הדורות בנבחרת: “לפני חודש הייתי יותר מודאג מהיום כי שון וייסמן עדיין היה פצוע ואלי דסה לא היה במסגרת מסודרת. אני חושב שכשחקן נבחרת כשאתה מקבל את ההזדמנות אתה צריך להוכיח שאתה ראוי. כל שחקן יצטרך לעשות את זה כדי לבסס את המעמד שלו. אנחנו לא מבטיחים לאף אחד להיות בהרכב, כל אחד קובע את העתיד שלו עם היכולת והעבודה שלו. לא מזמן דיברו שנאתכו גמר את הסיפור שלו בנבחרת, והנה הוא הציג יכולת טובה וזומן. היכולת זה מה שיקבע את הזימונים, לא הגיל. אנחנו מקווים שחלק גדול מחילופי הדורות יהיו בזכות אותם שחקנים וותיקים שיעזרו לחשל את הצעירים וללמד אותם מה זה להיות שחקן בנבחרת ישראל”.

אלון חזן (חגי מיכאלי)אלון חזן (חגי מיכאלי)

קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו אמר: “זה דבר שמאוד חשוב לנו שהאצטדיון מלא, דבר שהתגעגענו אליו, זו אחת המטרות שלנו כבר הרבה שנים. כבר שהצוות החדש מונה אמרו שזה אחד הדברים שהם רוצים להחזיר והנה אנחנו שם. המטרה שלנו להצליח ולשמור על זה. זה כבוד ענק עבורי להיכנס לרשימה של חמשת השחקנים שרשמו הכי הרבה הופעות במדים הלאומיים. יש לנו שחקנים שחסרים אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים ומי שנמצא פה מספיק טוב כדי לעשות את העבודה. אנחנו לא מסתכלים על מי לא נמצא, מי שפה יעשה את העבודה כמו שצריך”.

עומרי גלזר (רדאד ג'בארה)עומרי גלזר (רדאד ג'בארה)

“סאגת ערן זהבי? יש מאמן ומנהל מקצועי שקובעים את הנהלים. דיברתי עם אלון כמה פעמים, הוא אמר שזה הדרישות אז זה הדרישות. כל הסיפור עם ערן זה רק מעניין של הרגלים ולא מעניין של אגו או דברים כאלה. לצערי זה לא הסתדר וערן לא פה, ואני מקווה שבעתיד אולי הוא יחזור ויעזור לנבחרת אבל בסופו של דבר יש מי שקובע והם מחליטים מה יהיה”.

ערן זהבי חוגג במדי נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)ערן זהבי חוגג במדי נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)

“החבר’ה עשו עבודה מדהימה במשחקים הקודמים, הגענו למצב שהכל תלוי בנו, שניצחון מחר יבטיח לנו את המקום הראשון. כל השחקנים מוכנים ונגיע במטרה לנצח. יש לנו כבוד גדול לאלבניה, אנחנו יודעים שהם טובים ולא צריך לחשוב שבגלל שניצחנו שם הניצחון פה מובטח. בפרטיזן בלגרד אני משחק בתפקיד טיפה יותר קדמי. לגבי הנוחות שלי זה תלוי בסיטואציה, לפעמים יותר קל לי לשחק 6 או 8 ולפעמים יותר קל לי לשחק את ה-10. אין לי העדפה, אני אשחק בכל תפקיד שיבקשו ממני לשחק”.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */