יום שלישי, 07.05.2024 שעה 01:06
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

אחרי שהחליק: האריס סובל מקרע ברצועות ברכו

שחקן חולון שהחליק על מדבקה נפצע ברצועת ה-MCL וייעדר חודשיים עד 3: "המדבקות לא שייכות לפרקט". פרי: "לא ישנתי בלילה". וגם: אמצעי זהירות חדשים

|
סי ג'יי האריס שרוע על הפרקט (עמרי שטיין)
סי ג'יי האריס שרוע על הפרקט (עמרי שטיין)

הפועל חולון העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר גביע ווינר לאחר שניצחה את הפועל גליל עליון 79:91 במשחק שממנו יצאו אנשי הקבוצה בתחושות מעורבות, בעקבות הפציעה של סי ג׳יי האריס ברבע הראשון לאחר שהחליק על מדבקת העונשין. הגארד נלקח למרכז הרפואי אסף הרופא שם עבר בדיקת MRI.

בבדיקת ה-MRI שנערכה התגלה כי השחקן סובל מקרע ברצועת ה-MCL בברכו השמאלית. הפציעה תגרום להיעדרותו לתקופה של בין חודשיים לשלושה מהמגרשים. מחולון נמסר: “המועדון מאחל לסי ג'יי החלמה מהירה וילווה את השחקן בכל תקופת השיקום. כעת החלו בקבוצה לחפש אחר אלטרנטיבה ונבדקות חלופות אפשרויות”.

האריס עצמו התלונן ברשת החברתית: “חייבים למצוא פתרון למדבקות האלה. הן לא שייכות לפרקט! שחקנים מחליקים במהלך המשחקים ובכל המשחקים. אסיר תודה שזה לא היה גרוע יותר, אחזור בקרוב”.

סי ג''יי האריס על הפרקט (עמרי שטיין)סי ג''יי האריס על הפרקט (עמרי שטיין)

מנכ”ל המנהלת שלומי פרי התייחס לנושא: “מי שמכיר אותי יודע שלא ישנתי אתמול בגלל הפציעה של סי ג'יי האריס. המדבקות בחדרה עברו בדיקה של מכון התקנים והן לא מחליקות. ייתכן והייתה זיעה במקום הספציפי של הנפילה, זה יכל לקרות בכל מקום על הפרקט בלי קשר למדבקות, כפי שקרה לברייס וושינגטון כמה דקות מאוחר יותר.

נעשה הכול למנוע פציעות. בריאות השחקנים מעל הכול. כאמצעי מניעה נוסף רכשנו ונביא לחדרה מדבקות נגד החלקה לנעלי השחקנים ונקפיד ביתר שאת על ייבוש הפרקט והמדבקות בכל הפסקת משחק. אני מאחל החלמה מהירה לסי ג'יי האריס וחג שמח לכולם”.

שלומי פרי (מנהלת הכדורסל)שלומי פרי (מנהלת הכדורסל)

אם נתמקד במשחק עצמו, בקבוצה שמחו מהניצחון הראשון העונה שהגיע אחרי חמישה הפסדים במשחקי אימון. במועדון הודו “ראינו במשחק הזה הרבה מעבר למשחק אימון אז סחטנו את הלימון, והשחקנים שיחקו יותר ממה שתכננו לשחק”. השטף ההתקפי במשחק, גם ברוטציה קצרה יותר היה קיים בכל זאת, ובמחצית השנייה ההגנה נראתה טוב יותר, ״זה לא משהו שתכננו אבל שמחים שיש שטף התקפי ומחויבות הגנתית. מאמץ קבוצתי יפה מאוד אחרי שקיבלנו 106 נקודות בפאריס״, אמרו במועדון.

79:91 לחולון שמפרקת את הפועל גליל עליון

שביעות הרצון העיקרית הייתה מכך שמספר שחקנים נכנסו לקצב אתמול, מעבר למשחק הענק של ג׳ו רגלנד שסיפק תצוגת תכלית שכללה 16 נקודות, שבעה ריבאונדים ו-12 אסיסטים, לרכז הנהדר של גודס הצטרפו עוד חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. למעשה, מהרוטציה שכללה שבעה שחקנים בלבד לאחר שהאריס נפצע, רק שחקן אחד לא סיים את המשחק בספרות כפולות, ובמועדון סיכמו ״שמחים שלכל אחד היה את הרגעים שלו ולא נשענו על שחקן אחד״.

הסגולים צהובים יחזרו בשבוע הבא לאנרבוקס שבחדרה לשלב חצי גמר גביע ווינר, אך עוד לפני כן חניכיו של גיא גודס יצאו לקפריסין, ביום שישי בערב ישחקו מול אולימפיאקוס וביום שבת יפגשו את פריסטרי. לאחר מכן, השחקנים יזכו לחופש של יומיים וביום שלישי יחלו ההכנות לחצי הגמר שם יפגשו את המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע/גליל.

בנושא המדבקות חשוב להבהיר שמנהלת הליגה ערכו יום מרוכז בנושא המדבקות בו ווידאו שכל הספקים אכן מורשים ושהמדבקות שיעשה בהן שימוש אכן עומדות בקריטריונים של מכון התקנים. יחד עם זאת, לצד כל הרצון הטוב והצעדים הנחוצים של מנהלת הליגה לפתור את תופעת ההחלקה על המדבקות, פציעתו של האריס – שחומרתה כאמור תתברר במהלך היום - הגיעה לאחר שהחליק על מדבקה. זה שוב מעלה את התהייה מדוע נעשה שימוש במדבקות בתוך תחומי הפרקט, כי פתרונות חלופיים עליהם כבר נכתב ב-ONE בעבר, קיימים.

ג''ו רגלנד ושון דאוסון מרוצים (עמרי שטיין)ג''ו רגלנד ושון דאוסון מרוצים (עמרי שטיין)

גיא גודס, מאמן הקבוצה, אמר לאחר המשחק: “זה משחק הכנה מבחינתנו, כדי לראות מה אנחנו מסוגלים ובאיזה כושר אנחנו נמצאים. כושר אישי כושר קבוצתי, דברים טובים ופחות שאנחנו מזהים עכשיו ולומדים. אני חושב שגם השחקנים לומדים אחד על השני. הרבע השלישי היה רבע טוב שפתח את ההפרש, רבע רביעי היה עם שבעה שחקני רוטציה ונפלנו מהרגליים. בחמש הדקות האחרונות כבר לא יכולנו לרוץ”.

המאמן הוסיף: “סי ג׳יי כרגע בבדיקות והצעירים שלנו דדון ושחר קצת מקוררים אז לא היו, אבל מצד שני ג׳ו שיחק 35 דקות. מצד אחד אני פחות אוהב את זה - את הדקות, מצד שני זה חשוב שירוץ ויפתח את הריאות קצת ויכנס לכושר אז צריך איכשהו לאזן את זה בהמשך. אנחנו בסך הכל מתאמנים שלושה וחצי שבועות, הכושר אישי עדיין לא שם ורואים את זה על המגרש אנחנו צריכים ליישר קו ולהיכנס לכושר. ראינו ברבע הרביעי שנפלנו שם, חשוב לנו דחוף את עצמנו עכשיו כדי להיכנס לכושר גם אישי וגם קבוצתי. לעומת זאת, אני רואה שעשינו פה 60 נקודות בתוך הצבע אולי זה אומר שיש לנו משהו אחר ממה שהיה לנו שנה שעברה”.

גיא גודס (עמרי שטיין)גיא גודס (עמרי שטיין)

על כך ששחקן נפצע בגלל שהחליק על מדבקה: “יש בעיות עם המדבקות, זה לא פעם ראשונה שזה קורה ששחקנים מחליקים ו/או קורעים מפשעה או מותחים איזה שריר או חלילה נפצעים. אנחנו עוד לא יודעים מה חומרת הפציעה, זה דברים שצריך לבדוק אותם. יש היום מדבקות שפחות מחליקים עליהן. זה גרוע לנו מאוד, כי הוא שחקן משמעותי. זה כרגע משאיר אותנו עם שבעה שחקנים ברוטציה, זה המון עומס שאני פחות אוהב את זה״.

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */