יום שני, 20.05.2024 שעה 06:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

במכבי ת"א מקווים שעסקת כהן תושלם השבוע

המנהל המקצועי של פיזה ינסה לשכנע את ההנהלה למכור את השחקן שלא רוצה להישאר. איביץ' אחרי ה-0:4 על בית"ר: "הבוז לחוזז לא מקובל, מבקש להפסיק"

|
יונתן כהן. בקרוב שוב בצהוב? (איציק בלניצקי)
יונתן כהן. בקרוב שוב בצהוב? (איציק בלניצקי)

במכבי תל אביב סיימו אתמול (שבת) את המשחק מול בית"ר ירושלים עם דאגות לגבי קיומה של עסקת יונתן כהן, אך משיחות שערכו במהלך הלילה מול נציגיו, עולה כי המנהל המקצועי של פיזה, קלאודיו קייליני, ינסה לשכנע את ההנהלה האיטלקית לא לחכות להחלטה של המאמן הבא של הקבוצה אלא לקבל את בקשתו של השחקן ולמכור אותו לצהובים כאשר הפערים בין הצדדים קטנים מאוד והעסקה הזו כבר הייתה אמורה להיסגר סופית. במכבי ת"א מקווים כי לא תתרחש דרמה שתוביל לנפילת העסקה וכי הם יוכלו להחתימו עוד השבוע יחד עם חלוץ זר חדש. 

הצהובים מבחינתם חזרו למסלול הניצחונות אחרי התיקו המאכזב באשדוד וסיפקו עוד הצגה למי שהגיע לבלומפילד עם ניצחון מוחץ 0:4 על נועלת הטבלה. כעת יתעסקו בצוות המקצועי בדבר אחד בלבד - מכבי חיפה בסמי עופר, עם החזרה מהפגרה הבינלאומית. במועדון היו מרוצים מאוד מההופעה של אוסקר גלוך שהצטיין, כמו גם אופיר דוידזאדה, דור פרץ, גבי קניקובסקי ואנריק סבוריט, ואף שמחו שערן זהבי הצליח לדייק מהנקודה הלבנה אחרי הימים הסוערים שעברו עליו. 

ג'ורג'ה יובאנוביץ' עזב את כר הדשא בבלומפילד כשהוא מתוסכל מאוד מכך שלא קיבל מספיק כדורים מחבריו וכעס על כך שאייל גולסה לא מסר לו לקראת הסיום מול שער ריק במה שהיה מעניק לו את ההזדמנות לעשות 0:5. הקשר, שנכנס מהספסל והיה מעולה עם סחיטת פנדל ושער יפה, ניסה להרשית בעצמו, הסרבי לא אהב את זה כי רצה להבקיע בעצמו והיה היחיד שלא נותר על הדשא בסיום המשחק. אולם, שחקנים בקבוצה סיפרו כי כבר בחדר ההלבשה הוא חייך והתנהג בסדר ובכל מקרה הצוות המקצועי יהיה זה שצריך להרגיע את השחקן וגם לדאוג לכך שיהיו יותר תבניות משחק שבהן הוא מקבל את האפשרות לסיים ברחבה. 


ג'ורג'ה יובאנוביץ' (רדאד ג'בארה)ג'ורג'ה יובאנוביץ' (רדאד ג'בארה)

אירוע שהעיב על המשחק התרחש כאשר מתן חוזז נכנס מהספסל ופעם נוספת התקבל בקריאות בוז מחלק מסוים בקהל, דבר שקרה מספר פעמים העונה באופן תמוה ומוזר במיוחד. המאמן ולאדן איביץ' ביקש לאחר המשחק כי האוהדים שעושים זאת, יפסיקו: "זה לא מגיע למתן. הוא בחור שעובד קשה, מהרגע שהוא נכנס הוא עשה מהלכים טובים, אני מרוצה ממנו ואני מבקש מהאוהדים שלנו לא לעשות את זה יותר. זה לא מקובל ואנחנו כאן כדי לעזור למועדון להצליח ולמתן להצליח. אני לא יודע מה היה כאן בשנתיים האחרונות, אבל הוא בחור טוב. מנטליות זה הכל, הרבה יושב בראש וכשאתה מצפה מהקבוצה שלך לנצח ולהילחם עד הסוף, זה לא טוב שאתה לא תומך בשחקן שלך עוד לפני שהוא נכנס לדשא. מקווה שזו הפעם האחרונה". 

איביץ' החמיא לאופיר דוידזאדה על העבודה הקשה, המנטליות והתרומה שלו על הדשא וציין שהוא שמח מאוד לראות את היכולת שלו על הדשא מתחילת העונה. הוא גם החמיא לאוסקר גלוך על ההופעה המצוינת שלו וכאשר נשאל מדוע לא פתח איתו נגד אשדוד, השיב: "במשחק הקודם היה חסר לנו חלוץ. החלטתי לשנות מערך וכתוצאה מכך חשבתי שאני צריך לבחור שחקן אחר על חשבון אוסקר. גלוך מוכשר מאוד, אנחנו מאושרים מההופעה שלו ואני אוהב אותו, אין לי שום דבר נגדו".

ערן זהבי ואופיר דוידזאדה בסיום (רדאד ג'בארה)ערן זהבי ואופיר דוידזאדה בסיום (רדאד ג'בארה)

הסרבי המשיך: "אנחנו מדברים ועובדים עם כל השחקנים ומנסים להשתמש בכולם. נגד בית"ר פארפה לא פתח. אני חושב שמגיע לו מקום ב-11, למה אף אחד לא שואל עליו? אני מאמין שהוא צריך לפתוח בהרכב אבל היום לא שמעתי שאלה אחת על פארפה אבל אם אוסקר לא פתח, השאלה הראשונה שלכם היא למה אוסקר לא פתח. זה לא נכון מצידכם. אין לי שום דבר נגד אוסקר או נגד פארפה, זאת פשוט העבודה ואני לא יכול להרכיב 20 שחקנים. השאלה שלי אליכם עכשיו היא למה פארפה לא ב-11? הוא שחקן טוב, מגיע לו". 

עוד הוסיף המאמן: "אייל גולסה? איך זה הגיוני שהוא לא פותח? או יוריס, או דן גלזר, מה קרה עם גלזר? הוא לא פותח? איך זה קרה? אבל לא שמעתי שום שאלה מכם על זה. זה לא תקין מהצד שלכם. אם אוסקר לא פותח אתם שואלים, אבל על האחרים? אף שאלה. אני שמח מאוד מזה שאוסקר אצלנו, אני פשוט מנסה למצוא איזון בין כל הסגל. מה יקרה איתו בעתיד מבחינת מעבר לאירופה אני לא יודע. מה שאני כן יודע זה שהוא כאן, הוא שלנו, הוא נראה טוב ונותן לנו שערים ובישולים ואנחנו שמחים מכך. הוא עוד יכול להשתפר ולהיות טוב עוד יותר".

מתן חוזז ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)מתן חוזז ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)

"המטרה שלנו היא לייצר שחקן שתהיה לו קריירה אדירה באירופה. אני מאמין שהוא יכול לעשות את זה. אבל הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שאני מקווה שהסביבה של אוסקר תפסיק לקרוא את מה שאתם כותבים ושכולם יתרכזו בעבודה על הדשא כי על שחקנים בגיל הזה צריך לשמור ולעזור להם לעבוד בצורה הנכונה, גם בראש וגם בדשא", סיכם המאמן. 

בכל הנוגע למצב הסגל, אם עידן נחמיאס, רוי רביבו, דן ביטון ודור תורג'מן יבקשו לעזוב בהשאלה ויהיו קבוצות מתאימות עבורם, הם יושאלו. ידוע כי בית"ר ירושלים רוצה את המגן השמאלי ואת החלוץ, אך ישנן קבוצות נוספות שיכולות להיכנס לתמונה עד סגירת החלון.

איביץ' ״שיחקנו כדורגל יפה״
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */