יום חמישי, 16.05.2024 שעה 18:04

לא הפעם: גלושקו הודחה ממוק' אליפות ארה"ב

הישראלית (215) כבר הייתה ביתרון מבטיח של סט ושבירה על קורפאץ' המדורגת 139, אך הגרמנייה המנוסה הפכה ועם 6:3, 4:6 ו-2:6 שלחה את גלושקו הביתה

|
לינה גלושקו (איגוד הטניס)
לינה גלושקו (איגוד הטניס)

אולי בגראנד סלאם הבא: לינה גלושקו נמצאת בשנה מצוינת ונסקה בדירוג העולמי של סבב הנשים, כשהערב (שלישי) הטניסאית הישראלית ניסתה להתקדם לעבר ציון דרך משמעותי – כניסה להגרלה הראשית של אליפות ארצות הברית הפתוחה שתחל ביום שני הבא.

כבר היה נראה שגלושקו בדרך לסיבוב השני עם יתרון מבטיח על תמרה קורפאץ’, שמדורגת מעליה (139), אך לבסוף הגרמנייה, שדווקא הגיעה לארה”ב במומנטום רע אחרי תקופה לא מרשימה, השיגה מהפך מרשים ושלחה את גלושקו הביתה עם 6:3, 4:6 ו-2:6 בתום שעתיים ו-7 דקות.

הטניסאית הישראלית (215 בעולם) לקחה את הסט הראשון וכבר שברה ראשונה בסט השני, אך ככל שהניצחון התקרב הלחץ עלה ויריבתה המדורגת במקום ה-139 העלתה הילוך, לקחה את הסט השני וגם המשיכה את המומנטום במערכה השלישית והקובעת של המשחק במסגרת הסיבוב הראשון של הפלאשינג מדו היוקרתי.

סט ראשון – 3:6 לגלושקו

הטניסאית הישראלית פתחה טוב ולקחה את המשחקון הראשון עם 15:40, אך גם הגרמנייה שמרה בבטחה על הגשות, 1:1. בהמשך הגיע משחקון מצוין של גלושקו, ששמרה בקלילות על 0:40 ושוב עלתה ליתרון בהתמודדות. הישראלית הייתה קרובה יותר, אך לא הצליחה לשבור גם הפעם, שוב שוויון, 2:2. במשחקון הבא גלושקו הסתבכה, יריבתה הצליחה לשבור ולקחת את ההובלה, 2:3 לקורפאץ’.

לינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)לינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

מיד לאחר מכן, גלושקו לא הורידה את הראש ושברה מיד חזרה עם 30:40, 3:3 פתוח ושקול. גם במשחקון ההגשה הנוכחי (7) זה הלך לא קל, אולם גלושקו כן הצליחה לשמור הפעם ולקבוע 3:4. מצוין, הישראלית שברה בפעם השנייה והגדילה ל-3:5 עם הגשות ביד כדי לסגור עניין במערכה הראשונה. גלושקו עמדה בלחץ ועם משחקון הגשה איכותי לקחה את הסט הראשון, 3:6.

סט שני – 4:6 לקורפאץ’

פתיחה מצוינת לישראלית גם במערכה השנייה, אחרי משחקון ראשון עיקש היא שברה שוב ועלתה ל-0:1. בתום המשחקון הכי ארוך במשחק ולא פחות מ-5 אפשרויות שבירה לגרמנייה, הישראלית לקחה את המשחקון השני עם הרבה אופי וקבעה 0:2 מבטיח, עם יתרון של סט עוד קודם. הגרמנייה עלתה על הלוח בסט השני, צימקה ל-2:1 עם משחקון די קליל.

לינה גלושקו (אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)לינה גלושקו (אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

זה היה לא פשוט, אך גלושקו שמרה גם הפעם ושמרה על הפרש שני המשחקונים ויתרון שבירה כמובן, עוד צעד אולי בדרך לניצחון החשוב. המדורגת הבכירה שמרה ועדיין לא הרימה ידיים על הכרטיס לשלב הבא, 3:2. במשחקונים הבאים שתיהן שמרו ללא קושי כמעט, 3:4 למדורגת 215 מישראל. המדורגת הבכירה שברה ל-4:4 ואז שמרה בקלות יתרה בדרך ליתרון ראשון בסט השני, 4:5 לקורפאץ’. הגרמנייה המשיכה במומנטום, שברה בפעם השנייה בסט ולקחה את המערכה כולה עם 4:6.

סט שלישי – 2:6 לקורפאץ’

המומנטום הגרמני נמשך, המדורגת 139 בעולם שמרה ועלתה ל-0:1 בסט האחרון והמכריע. בקושי רב ובתום משחקון לא פשוט גלושקו הצליחה לשמור ולהישאר בעניינים, 1:1. בהמשך, הישראלית כבר הגיעה לשלוש אפשרויות שבירה, אבל הגרמנייה עמדה שוב בלחץ ושמרה על משחקון ההגשה, 1:2. גלושקו שמרה עם 30:40, 2:2 ומשחק מאוד שוויוני עד כה בארצות הברית.

שוב גלושקו לא הצליחה לשבור, 2:3 לגרמנייה, כשהשחקניות ירדו למנוחה קצרה, כידוע אחרי כל משחקון אי זוגי. קורפאץ’ ניצלה משחקון הגשה לא יציב של הישראלית ושברה בדרך ל-2:4 יקר עבורה בדרך אולי לניצחון במשחק כולו עם מהפך מרשים. הגרמנייה עלתה ל-2:5 ואז סגרה סיפור עם שבירה נוספת בדרך לשלב הבא, 2:6 קליל במערכה השלישית.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */