יום שלישי, 21.05.2024 שעה 20:31
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 0 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

"נגד אריס נבין מה מצבנו", ביטון בתמונת ה-11

במכבי ת"א נערכים למשחק מחר ב-20:00: "בטוח שחלק מהשחקנים לא אוהבים לקרוא שכל יום מחפשים מועמדים לתפקיד שלהם". כ-620 אלף אירו יתקבלו על קארצב

|
ניר ביטון (רדאד ג'בארה)
ניר ביטון (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:00) את אריס סלוניקי למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הצהובים יגיעו אחרי משחקים לא מרשימים בכלל עד כה במהלך הקיץ וינסו לנער חלק מהספק שמרחף לגביהם נגד יריבה שנחשבת איכותית וחזקה, בטח לשלבים האלה של אירופה. “לקבל אותם בסיבוב שלישי כשהמשחק השני הוא בחוץ, ואז לקבל את ניס בפלייאוף שגם אז המשחק השני בחוץ, זה כבר חוסר מזל משווע, אבל בואו נעבור את אריס קודם”, אמרו במכבי ת”א. 

במועדון מבינים שהם חייבים לשנות את כל האווירה סביב הקבוצה. אם לפני כחודש הכל היה נראה מעודד מאוד עם הקאמבקים שהתרחשו (ולאדן איביץ’ וערן זהבי), ההחתמות של ניר ביטון, פארפה גויאגון ויוריס ואן אובריים, ואף שיא מנויים שנקבע על 22,500, מאז הדברים נעצרו. גם מבחינת הטירוף של הקהל שסלד מאוד מההופעות האחרונות של הקבוצה במה שבא לידי ביטוי עם בוז צורם במשחק נגד זירה, וגם מבחינת כל הנושא המקצועי כאשר תמונת הסגל עוד רחוקה מלהיות מושלמת. 

במכבי ת”א ממשיכים לחפש בלם זר, מחכים לתשובה של דור פרץ וגם לזו של אלי דסה, ואף חזרו שוב לרשימות שלהם הנוגעות לשחקני כנף ונראה כי המטרה של ברק יצחקי את ולאדן איביץ’ היא לסיים את החלון עם עוד ארבעה שינויים בסגל, אולם – את אירופה הם כפי הנראה יסיימו כשהסגל עוד לא קרוב לשם וגם את הליגה יצטרכו לפתוח במצב הנוכחי. בקבוצה יחליפו שני זרים בסגל כך או כך, בין אם יעלו ובין אם לא יעלו שלב, שכן המטרה הגדולה היא החזרת האליפות ובכל הנוגע לפן הכלכלי אין לצהובים בעיות בעקבות שיא מכירת המנויים והעובדה שעדיין נרשמת הכנסה. 

איביץ': ידעתי לאן אני מגיע, זה תהליך

רק אמש, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הצהובים התבשרו כי יקבלו כ-620 אלף אירו (20% מ-2.8 מיליון אירו ועוד דמי סולידריות בגובה 2.2%) על עדן קארצב שיחתום בדינמו מוסקבה. הכסף הזה מצטרף ל-500 אלף אירו שהכניסה הקבוצה על נובאטוס מירושי שעזב בקיץ. גם את אדוארדו גררו מעדיפים במועדון למכור וכל עוד החלון פתוח, גם מכירה של אוסקר גלוך על הפרק ואם לא תתרחש הקיץ, אז תתרחש בסיום העונה במה שאמור לסדר את המספרים הכלכליים גם במקרה של אי העפלה לאירופה. 

“בטוח שחלק מהשחקנים לא אוהבים לקרוא כל יום שהם מועמדים להיות מוחלפים או שהולך להגיע על הראש שלהם שחקן בכיר, אבל זה המצב, נגד אריס נבין מה המצב שלנו מקצועית עוד יותר ונצטרך לפעול ולחזק את הסגל בהתאם לכך. המטרה היא שלב בתים אירופי, אבל כשמחכה בסיבוב הבא קבוצה כמו ניס, אז ברור שהסיכויים לכך ירדו בצורה משמעותית. זה כמובן לא צריך לשנות את התכניות שלנו להתחזק, אירופה היא יעד, לא המטרה הגדולה”, אמרו במועדון. 

שחקני מכבי תל אביב (ראובן שוורץ)שחקני מכבי תל אביב (ראובן שוורץ)

בחזרה למשחק מול אריס. לפני שריקת הפתיחה מול היוונים, ארגון האוהדים “אחים לסמל” מתכננים לערוך מיצג זכרון לכליל קמחי ז"ל שנהרג באסון הבולען והיה אוהד פעיל ומתנדב בעמותה למען כל אוהדי מכבי תל אביב. בנוסף, שלט ענק עם תמונתו יתלה מחוץ לשער 11 לצד ציטוטים נבחרים מדברים שכתב.

כליל קמחי ז"ל (מערכת ONE)כליל קמחי ז"ל (מערכת ONE)

בצד המקצועי, ולאדן איביץ’ שוקל לפתוח במערך של שלושה בלמים והוא תרגל אותו ביומיים האחרונים. ישנה גם האפשרות שימשיך בשיטת המשחק הרגילה שלו. מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא ניר ביטון, כשגם אופיר דוידזאדה עשוי להילקח בחשבון, וכך גם אוסקר גלוך אם איביץ’ יבחר לשחק בשיטת המשחק הרגילה שלו. אם ישחק במערך של שלושה בלמים, סביר להניח שנראה 5-4-1 בהגנה.  

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, עידן נחמיאס (אופיר דוידזאדה), ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, ברנדלי קוואס וג’ורג’ה יובאנוביץ’. 

ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */