יום שישי, 03.05.2024 שעה 14:52

פ.ס.ז' החתימה חלוץ חדש, זינצ'נקו בדרך לארסנל

העברות: אקטיקה הצטרף לפאריס מריימס בהשאלה עם אופציית רכישה, מגן סיטי יעבור לתותחנים, וגם: מרטינס מצטרף ליונייטד, גנאברי האריך חוזה בבאיירן

|
זינצ'נקו, אקטיקה וגנאברי (רויטרס)
זינצ'נקו, אקטיקה וגנאברי (רויטרס)

הכדורגל העולמי כבר עמוק בתוך הפגרה, אך עונת המלפפונים נמצאת בעיצומה. הקבוצות עושות את מירב המאמצים כדי להתחזק, וזה הזמן לעשות סדר בכל הדיווחים והשמועות. כמדי יום, לפניכם העדכונים האחרונים משוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# פאריס סן ז’רמן הודיעה רשמית על צירופו של הוגו אקטיקה, חלוצה הצעיר של ריימס (20). הצרפתי הצעיר הגיע בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה ב-35 מיליון אירו כולל בונוסים: “זו הייתה הבחירה של הלב שלי, כמובן שזו גאווה גדולה להיות פה. לא היו לי שום ספקות כי אני יודע למה אני מסוגל ואני מחכה להראות את זה בפאריס”, אמר השחקן שנחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בליגה הצרפתית, ולא צפוי לחזור לריימס.

# לאחר שהיו שמועות כי יעזוב הקיץ לריאל מדריד, סרג’ גנאברי חתם רשמית על חוזה חדש בבאיירן מינכן והבטיח את עתידו בגרמניה עד שנת 2026.

# למנצ’סטר יונייטד כנראה יש בלם חדש. פבריציו רומאנו מאשר כי המסמכים בין השדים האדומים לאייאקס נחתמו ועסקת העברתו של ליסנדרו מרטינס לסגל של אריק טן האח הושלמה. יונייטד תשלם 55 מיליון אירו עם בונוסים, כשהארגנטינאי שנמצא כעת עם סוכניו במנצ’סטר, יחתום על חוזה עד יוני 2027.

ליסנדרו מרטינס (רויטרס)ליסנדרו מרטינס (רויטרס)

# ארסנל ומנצ'סטר סיטי הגיעו הבוקר להסכמה לגבי עסקת העברות של אלכסנדר זינצ'נקו. דמי ההעברה יעמדו על 30 מיליון ליש"ט. כעת, התותחנים מנהלים משא ומתן מול השחקן לגבי תנאיו האישיים ופרטי השכר, לאחר מכן המעבר יושלם סופית.

אולכסנדר זינצ'נקו מול רודריגו (רויטרס)אולכסנדר זינצ'נקו מול רודריגו (רויטרס)

# המושבה האיטלקית בטורונטו נמשכת. לאחר שלורנצו אינסייניה ודומניקו קרישיטו חתמו במועדון מקנדה, כעת גם פדריקו ברנרדסקי מצטרף לאחר שעזב את יובנטוס השלים את המעבר לקבוצה מה-MLS באופן רשמי.

ספקולציות חמות 

# האם קיים סיכוי שלמרות הכל, פרנקי דה יונג יישאר בברצלונה? עתידו של הקשר ההולנדי בקאמפ נואו עדיין לוט בערפל והעובדה שהוא נכלל בסגל הקבוצה למשחקי קדם העונה בארה”ב מקשה עוד יותר על מנצ’סטר יונייטד לצרפו. דה יונג עדיין בשלו – אין לו שום כוונה לעזוב את בארסה למרות הסיכום של המועדון עם יונייטד על רכישה תמורת 75 מיליון אירו פלוס 10 מיליון אירו בבונוסים. אגב, צ’אבי השאיר מחוץ לסגל את מרטין בריית’ווייט, ריקי פוץ’, אוסקר מינגסה, נטו וסמואל אומטיטי. המאמן רוצה שיעזבו את המועדון במהירות האפשרית.

# למרות הכל, נראה שאלברו מוראטה חוזר ליובנטוס. עסקת העברתו של מתייס דה ליכט לבאיירן מינכן טרפה את הקלפים מעצם העובדה שהביאנקונרי צפויים להכניס 90 מיליון אירו על מכירת הבלם ההולנדי – דבר שיכניס הרבה מאוד מזומנים לקופת המועדון האיטלקי ותאפשר להם שקט כלכלי ואת צירוף החלוץ הספרדי כגיבוי לדושאן ולאחוביץ’. כזכור, לגברת הזקנה הייתה אופציית רכישה על מוראטה מאתלטיקו מדריד שעמדה על 20 מיליון אירו, אך היא לא ביצעה אותה בזמן.

אלברו מוראטה חוגג (רויטרס)אלברו מוראטה חוגג (רויטרס)

# לפי דיווחים בכלי תקשורת באיטליה, קשר פ.ס.ז’ ג'ורג'יניו ויינאלדום, לא נמצא בתוכניות של המועדון הצרפתי והוצע למילאן ורומא. 

ג'ורג'יניו ויינאלדום חוגג (רויטרס)ג'ורג'יניו ויינאלדום חוגג (רויטרס)

# בספרד מדווחים שז'ול קונדה בדרכו החוצה מסביליה ובמועדון מבינים שאפסו הסיכויים להשאירו. הצרפתי עשוי לעשות את הדרך לברצלונה שמעוניינת בשירותיו, כשעל פי הדיווח ב’ספורט’, הבלאוגרנה מאמינים שהעסקה תושלם כבר בשבוע הבא. בנוסף בדיווח אחר, סופר כי ג'ורדי קרויף, באישור צ'אבי ומאטו אלמני, נפגש עם ראשי אסטון וילה בנוגע לקרני צ’וקוומאקה וחיפש נוסחאות להחתים את הכישרון הצעיר, למרות שברצלונה לא תתפרע בנוגע אליו, שכן יש לה סדרי עדיפויות שונים.

ז'ול קונדה (רויטרס)ז'ול קונדה (רויטרס)

# ריאל בטיס מעוניינת בשירותיו של הקשר חוסם אוואר. ואולם, על פי דיווחים באנגליה, בין השחקן לארסנל כבר מתקיים משא ומתן מתקדם.

חוסם אוואר (רויטרס)חוסם אוואר (רויטרס)

# על פי הדיווחים האחרונים באנגליה, ארסנל ומנצ'סטר סיטי הגיעו להסכמה עקרונית על העברת אולכסנדר זינצ'נקו לתותחנים תמורת כ-30 מיליון פאונד.  

אולכסנדר זינצ'נקו (רויטרס)אולכסנדר זינצ'נקו (רויטרס)

# אייאקס מעוניינת להחתים את פרנסיסקו קונסייסאו. ההולנדים מתככנים להפעיל את סעיף השחרור של השחקן, שעומד על 5 מיליון בלבד, ולהחתימו על חוזה לחמש שנים.

פרנסיסקו קונסייסאו חוגג (רויטרס)פרנסיסקו קונסייסאו חוגג (רויטרס)
בארסה מחכה: צפו בלבנדובסקי נפרד מבאיירן
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגן זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */