יום ראשון, 28.04.2024 שעה 13:00
ליגה אנגלית 23-24
7726-8234ארסנל1
7632-8033מנצ'סטר סיטי2
7536-7735ליברפול3
6752-7335אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5451-5234מנצ'סטר יונייטד6
5355-7434ניוקאסל7
4965-5635ווסטהאם8
4859-6333צ'לסי9
4655-4835וולבס10
4560-4934בורנמות'11
4454-5233ברייטון12
4355-5135פולהאם13
4057-4535קריסטל פאלאס14
3648-3735אברטון15
3560-5235ברנטפורד16
2660-4234נוטינגהאם פורסט17
2577-4835לוטון18
2470-3835ברנלי19
1697-3435שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ווסטהאם
  • 2 - 2
  • ליברפול
  • פולהאם
  • 1 - 1
  • קריסטל פאלאס
  • מנצ'סטר יונייטד
  • 1 - 1
  • ברנלי
  • ניוקאסל
  • 1 - 5
  • שפילד יונייטד
  • וולבס
  • 1 - 2
  • לוטון
  • אברטון
  • 0 - 1
  • ברנטפורד
  • אסטון וילה
  • 2 - 2
  • צ'לסי
  • בורנמות'
  • ראשון, 28/04, 16:00
  • ברייטון
  • טוטנהאם
  • ראשון, 28/04, 16:00
  • ארסנל
  • נוטינגהאם פורסט
  • ראשון, 28/04, 18:30
  • מנצ'סטר סיטי

החברים החדשים של מנור: הכירו את סגל פולהאם

חלוץ שהרס לבית"ר, בלם שהרשים את פפ, חבר של רונאלדו ואחיו של שחקן צ'לסי: היכרות עם חדר ההלבשה של הישראלי בממלכה. וגם: עם מי יתחרה על ההרכב?

|
החברים החדשים של מנור סולומון (ניסים ימין - גרפיקה)
החברים החדשים של מנור סולומון (ניסים ימין - גרפיקה)

זהו זה! אחרי אין ספור עליות ומורדות במשא ומתן, שמועות כאלה ואחרות והרבה מתח מצד אוהדי הכדורגל בישראל – מנור סולומון סוף כל סוף חתם בפולהאם ואחרי לא מעט שנים, יש לנו נציג כחול-לבן בפרמייר ליג. 

הנציגים הישראלים בממלכה זכו לשתף פעולה עם לא מעט שמות גדולים, בין אם זה לפני הפריצה שלהם או בין אם בשיאם. בניון כמובן התברך להיות עם סטיבן ג’רארד ופרננדו טורס על כר הדשא בליברפול, תמיר כהן זכה לבלם בדמותו של גארי קייל, יניב קטן לימים גילה שהוא יחלוק חדר הלבשה עם אגדת ווסטהאם, מארק נובל, אייל ברקוביץ’ היתל בהגנות יחד עם איאן רייט ופרנק למפארד, וטל בן חיים ובן שהר זכו ללבוש את מדיה של צ’לסי עם שלל כוכביה. עכשיו, כשסלומון הגיע לפולהאם, זה בדיוק הזמן לערוך היכרות עם חדר ההלבשה של העולה החדשה, לדעת מי השחקנים הבולטים וכמובן להבין מי יתחרה עם הישראלי על חולצת ההרכב.

סרטון החשיפה של מנור סולומון בפולהאם

מארק רודאק

נתחיל, איך לא? מהשוער. תאמינו או לא אבל האיש בין קורותיה של פולהאם כבר מכיר היטב את סולומון, וההיכרות הראשונית לאו דווקא זכורה לו לטובה. הופעת הבכורה של השוער בנבחרת סלובקיה הייתה בליגת האומות מול לא אחרת מאשר ישראל. למנור כמובן כבר היה מקום קבוע ב-11 של וילי רוטנשטיינר והוא ראה איך עילי אלמקייס הורס לרודאק בכורה חלומית עם רשת נקיה במדים הלאומיים ומשווה ל-1:1 בתוספת הזמן. אם באצטדיון בנתניה מנור לא הצליח להשאיר רושם חיובי על השוער, הוא בוודאי עשה זאת במשחק בסלובקיה, שם כזכור, ישראל ניצחה 2:3 במהפך משלושער של ערן זהבי, כשהרכש הטרי של פולהאם הגביה קרן מדויקת ובישל למספר 7 את הראשון. 

רודאק רואה את עילי אלמקייס חוגג (רדאד ג'בארה)רודאק רואה את עילי אלמקייס חוגג (רדאד ג'בארה)

רודאק הצטרף לפולהאם ב-2014 כשהיה בן 17 בלבד, הושאל לאורך הדרך למספר קבוצות קטנות באנגליה וחזר לעמוד בין הקורות של הקוטג’רס ב-2019. בעונה החולפת רשם 33 הופעות, מתוכם שמר על רשת נקייה 14 פעמים. 

מארק רודאק (רויטרס)מארק רודאק (רויטרס)

טוסין אדראביויו 

עוברים להגנה. הבלם הוא תוצר מחלקת הנוער של מנצ’סטר סיטי,  אליה הצטרף בגיל 6 ואף זכה לערוך שמונה הופעות בבוגרים. למרות שנחשב להבטחה, הוא לא הצליח להותיר חותם של ממש באיתיחאד, הושאל ב-2018 לווסט ברומיץ’, לאחר מכן לבלאקבורן עד שלפני שנתיים נמכר לפולהאם. לאדראביויו בן ה-24, שעבר בכמעט כל הנבחרות הצעירות של אנגליה, היה מקום קבוע בהרכב הלונדונים כשירדו לצ’מפיונשיפ ב-2020/21. בעונה החולפת הוא כמובן המשיך להיות עמוד התווך בהגנה הלבנה, רשם 41 הופעות ועזר ללונדונים לשוב לליגה הבכירה אחרי שנת היעדרות אחת.

טוסין אדראביויו עולה לכדור גובה (רויטרס)טוסין אדראביויו עולה לכדור גובה (רויטרס)

אדראביויו זכה להתאמן תחת פפ גווארדיולה ואף היה לו חלק בזכייה בגביע הליגה ב-2018 כשפתח בסיבוב הרביעי מול וולבס וכן ברבע הגמר מול לסטר, אז ניצחו התכולים בפנדלים והתקדמו צעד נוסף לעבר הזכייה בתואר היחיד שיש לבלם מלבד אליפות הצ’מפיונשיפ אשתקד. למרות שהיה נחשב להבטחה גדולה במועדון ממנצ’סטר, סומן כפוטנציאל אדיר כבר מגיל קטן ואף זכה לשמש כקפטן במחלקת הנוער, הבלם בחר לעזוב את אלופת אנגליה, שכן התחרות על המקום בהרכב הייתה קשה מידי עבורו.

טוסין אדראביויו חוגג עם שחקני סיטי את העלייה לחצי הגמר (רויטרס)טוסין אדראביויו חוגג עם שחקני סיטי את העלייה לחצי הגמר (רויטרס)

ואם בכל זאת הוא יכול לקחת משהו חיובי מהקריירה במועדון נעוריו מלבד הזכייה בגביע הליגה, הן המחמאות שאסף מפפ לאורך הדרך: "הוא מהיר, חזק באוויר ויש לו את היכולת לחזות את המסירה הבאה. אין ספק שיש לו עתיד בקבוצה הראשונה של סיטי. הוא בחור נחמד, הראש שלו פתוח, הוא מקשיב, מתאמן כל יום כאילו זה האימון האחרון בחייו ואני אוהב מאוד לעבוד עם שחקנים מהסוג הזה”. המילים החמות מהמאמן הספרדי לא עזרו לבלם המבטיח להישאר בסיטי, והשנה יש לו הזדמנות להוכיח לפפ ואנשיו שהם טעו כשבחרו לא להילחם על שירותיו. הוא יקווה לעזרה מצידו של הווינגר הישראלי.

טוסין אדראביויו וסרחיו אגוארו (רויטרס)טוסין אדראביויו וסרחיו אגוארו (רויטרס)

טים רים

קפטן המשנה של העולה החדשה צפוי לשחק לצידו של אדראביויו בקו האחורי. האמריקאי בן ה-34 היה חלק חשוב מאוד בעלייה של פולהאם חזרה לליגה הבכירה ואל תתנו לגיל להטעות אתכם. הבלם הוותיק שיחק בכל אחד ואחד מ-46 המשחקים של הלבנים-שחורים בצ’מפיונשיפ בעונה החולפת, נתון שרק שמונה שחקנים מלבדו מהליגה כולה יכולים להתגאות בו.

אל תתנו לגיל להטעות אתכם. טים רים (רויטרס)אל תתנו לגיל להטעות אתכם. טים רים (רויטרס)

רים הגיע ללונדון ב-2015 והפך לסמל של ממש בקבוצה הצנועה מהבירה, שכן הוא כבר שישי בטבלת ההופעות בכל הזמנים עם 256 שהן 12 פחות מהמקום הרביעי, אותו הוא צפוי לתפוס במהלך העונה הקרובה. בזירה הבין לאומית, רים לבש 46 פעמים את חולצת נבחרת ארה”ב, כשבכמה מהן אף זכה לענוד את סרט הקפטן.

טים רים. הפך לסמל בקרב האוהדים (רויטרס)טים רים. הפך לסמל בקרב האוהדים (רויטרס)

אנתוני רובינסון 

מאמריקאי אחד לאמריקאי אחר. המגן השמאלי של פולהאם אמור להיות חבר טוב של סולומון, שכן השניים צפויים לשתף פעולה באותו אגף. תוצרת מחלקת הנוער של אברטון שלא זכה להגיע לבוגרים, נמכר לוויגן ב-2019 ואחרי שנה אחת בלבד הצליח להרשים את אנשי פולהאם ששמו עליו את היד כחיזוק לפרמייר ליג. בעונה החולפת היה רובינסון חלק חשוב גם כן בעלייה של הלונדונים עם שני שערים וארבעה בישולים ב-36 הופעות. בתקופה האחרונה המגן מאייש את אגף שמאל בנבחרת ארה”ב, ושיתוף פעולה ישראלי-אמריקאי פורה עם סולומון עשוי להבטיח לו את המקום במונדיאל בקטאר בסוף השנה.

צמד האמריקאים של פולהאם אנתוני רובינסון וטים רים. המגן קיבל חבר חדש לאגף (רויטרס)צמד האמריקאים של פולהאם אנתוני רובינסון וטים רים. המגן קיבל חבר חדש לאגף (רויטרס)

נתניאל צ'אלובה

אם השם מצלצל לכם מוכר זה כנראה בגלל שנתינאל הוא האח הקצת פחות מוכר למשפחת צ’אלובה, שכן טרבו האח הצעיר, עשה בעונה האחרונה פריצה נהדרת כבלם במדי צ’לסי. כמו אחיו, גם הקשר האחורי של העולה החדשה עשה את צעדיו הראשונים בשורות הבלוז ואף זכה עם הקבוצה הבוגרת בפרמייר ליג ב-2017.

נתניאל צ'אלובה חוגג עם וויליאן זכייה בפרמייר ליג (רויטרס)נתניאל צ'אלובה חוגג עם וויליאן זכייה בפרמייר ליג (רויטרס)

צ’אלובה נחשב להבטחה ענקית בהיותו נער צעיר. הוא עבר בכל הנבחרות של אנגליה, ערך את הופעת הבכורה בנבחרת עד גיל 16 כשהיה בן 13 בלבד ואף זכה עם נבחרת הנערים ביורו כשהוא פתח בגמר עם שמות כמו קונור קודי ורוס בארקלי. בנבחרת הצעירה, שם ערך את הבכורה בגיל 17 בלבד, הוא שני רק לג’יימס מילנר בטבלת ההופעות, שכן לבש את חולצת הנבחרת לא פחות מ-40 פעמים, כשבאחת מהן הוא ראה את אופיר קריאף מנחיל לנבחרתו הפסד 1:0 כואב באצטדיון טדי ביורו עד גיל 21.

נתניאל צ'אלובה שומר על ניר ביטון. לא יורו מוצלח של האנגלים (משה חרמון)נתניאל צ'אלובה שומר על ניר ביטון. לא יורו מוצלח של האנגלים (משה חרמון)

למרות הרזומה המרשים בנבחרות הצעירות של אנגליה, בנבחרת הבוגרת יש לבלם דקה אחת בלבד כשנכנס ב-2:3 על ספרד בליגת האומות ב-2018. אף על פי שנחשב למי שעתיד להוביל את קישור הבלוז, צ’אלובה ערך 15 הופעות בלבד במדי הקבוצה בה גדל והושאל למספר מועדונים כמו ווטפורד, נוטיגהאם פורסט ואפילו נאפולי, עד שב-2017 נרכש על ידי הצרעות. בתחילת העונה, הקשר חזר ללונדון, אך הפעם לפולהאם, אליה הגיע בהעברה חופשית ושותף ב-20 משחקי ליגה, בהם בישל פעמיים.

נתניאל צ'אלובה. חוזר לפרמייר ליג ומצפה לו מפגש מול האח הצעיר (רויטרס)נתניאל צ'אלובה. חוזר לפרמייר ליג ומצפה לו מפגש מול האח הצעיר (רויטרס)

ז'ואאו פאליניה 

רכש לא פחות נוצץ מסולומון הגיע לקרייבן קוטג' הקיץ. מדובר בקשר נבחרת פורטוגל, לא פחות, שבגיל 27 ולראשונה בקריירה עזב את מולדתו והגיע לבמה הגדולה ביותר. פאליניה עבר במחלקת הנוער המפוארת של ספורטינג ליסבון, לא הצליח להשתלב תחילה ברוטציה בקבוצה הבוגרת ונדד בהשאלות למספר מועדונים בליגה המקומית. ב-2020 חזר לירוקים והפך כמובן לשחקן משמעותי בהשבת האליפות אחרי 19 שנים בהן היא נעה בין היריבה העירונית בנפיקה לבין פורטו. בעונה החולפת הספיק להדיח את דורטמונד בשלב הבתים של ליגת האלופות ונעצר בשמינית הגמר מול סיטי שדרסה 0:5 את הפורטוגלים. 

בזירה הבין לאומית כאמור לוקח הקשר חלק קבוע בנבחרת הפורטוגלית ומשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. לפני היורו האחרון הוא לא ממש קיבל את הקרדיט אצל אלופת אירופה לשעבר אבל בשמינית הגמר זכה מן ההפקר כשדנילו פרירה נפצע והוא תפס את מקומו בהרכב. זה כזכור לא הספיק ונבחרתו איבדה את התואר עם 1:0 לבלגיה, אך מאז פאליניה כבר חבר קבוע בנבחרת הלאומית.

ז'ואאו פאליניה חוגג עם רונאלדו ונבחרת פורטוגל (רויטרס)ז'ואאו פאליניה חוגג עם רונאלדו ונבחרת פורטוגל (רויטרס)

את ה-0:4 של פורטוגל על ישראל לפני היורו, הוא אמנם ראה מהספסל, אך לבטח זוכר את חברו העתידי לקבוצה לובש כחול-לבן ומנסה לחדור את ההגנה המקומית הקשוחה ללא הצלחה. 

מנור סולומון מול פפה. פלאיניה צפה מהספסל (רויטרס)מנור סולומון מול פפה. פלאיניה צפה מהספסל (רויטרס)

טום קירניי

הקפטן החדש של סולומון. הסקוטי הגיע לפולהאם ב-2015 ומלבד היותו מנהיג על המגרש, הוא הפך ליקיר האוהדים בקרייבן קוטג' בגלל רגע זכור אחד. הלונדונים לצערם לא מצליחים לשמור על יציבות בפרמייר ליג בשנים האחרונות וידועים בפינגפוג שלהם בין הליגה הבכירה לצ’מפיונשיפ. ב-2018 הגיעו לגמר הפלייאוף מול אסטון וילה של ג’ון טרי לקרב ישיר בוומבלי על כרטיס העלייה, והקפטן היה אחראי על ה-0:1 של החבורה של סלבישה יוקאנוביץ’ עם השער היחיד במשחק שהעלה אותה לפרמייר ליג.

טום קירניי חוגג את שער העלייה (רויטרס)טום קירניי חוגג את שער העלייה (רויטרס)

בשנים האחרונות מעמדו של הסקוטי התערער מעט והוא פתח ב-16 משחקים בלבד בעונה האחרונה, ככה שטים רים ענד לרוב את סרט הקפטן, אך החוזה שלו מסתיים רק בעוד שנתיים והוא צפוי להמשיך להנהיג את חדר ההלבשה של הלונדונים גם בפרמייר ליג.

הגשים חלום של כל שחקן והפך לגיבור האוהדים. טום קירניי ב-2018 (רויטרס)הגשים חלום של כל שחקן והפך לגיבור האוהדים. טום קירניי ב-2018 (רויטרס)

אנדראס פריירה

עוד רכש נוצץ שהגיע הקיץ ללונדונים. עם עבר מפואר במועדונים כמו מנצ’סטר יונייטד, ולנסיה, לאציו ואפילו הופעה בנבחרת ברזיל, מנור בהחלט יכול להתגאות בכך שהוא משחק ליד הקשר. בשנה החולפת חזר פריירה לשחק במולדתו והושאל מהשדים האדומים לפלמנגו, במדיה כבש שמונה שערים והוסיף שלושה בישולים. למרות שהגיע לאולד טראפורד כבר בגיל צעיר והיה נחשב להבטחה, פריירה לא הצליח להרשים במדי הקבוצה הבוגרת והושאל כאמור למספר קבוצות ביבשת, עד פולהאם הכניסה את ידה עמוק לכיס, הוציאה 9.5 מיליון אירו ורכשה אותו.

אנדראס פריירה חוגג במדי מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)אנדראס פריירה חוגג במדי מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)

אנתוני קנוקארט

הגענו להתקפה. סולומון לא יהיה הישראלי הראשון שמשתף פעולה עם שחקן הכנף הצרפתי, שכן הוא זכור לעכברי הכדורגל מארץ הקודש עוד מימיו ככוכב ברייטון, שם שיחק יחד עם תומר חמד ובירם כיאל. היכולת הנהדרת במדי השחפים, גרמה לקוטג’רס לשים עליו את היד, אבל קנוקארט לא הצליח לשחזר את המספרים היפים שעשה בברייטון, הושאל לנוטיגהאם לפני שתי עונות, חזר לפולהאם בתחילת העונה שעברה, אך היה פצוע ושיחק רק ארבעה משחקי ליגה.

אנתוני קנוקארט חוגג עם תומר חמד (רויטרס)אנתוני קנוקארט חוגג עם תומר חמד (רויטרס)

מלבד שיתוף הפעולה עם חמד וכיאל והתקופה המצוינת בברייטון, קנוקארט זכור דווקא בגלל רגע טרגי. בימיו בלסטר ב-2013, לפני שהשועלים הפכו להיות קבוצה לגיטימית בפרמיירליג, הם הגיעו לפלייאוף הצ’מפיונשיפ במטרה לשוב לליגה הבכירה. בחצי הגמר הם קיבלו את ווטפורד של טרוי דיני, כשלצידו של קונקארט שיחקו ג’יימי וארדי והארי קיין. במשחק הראשון השועלים ניצחו 0:1, כשהצרפתי אף בישל את אותו שער שנתן מקדמה לגומלין אצל הצרעות. בדקה ה-97, כשלוח התוצאות הראה 1:2 למקומיים ששם את לסטר בגמר בוומבלי, השועלים קיבלו פנדל. קנוקראט לקח על עצמו את הבעיטה, אך החטיא ופספס הזדמנות לשלוח סופית את לסטר לגמר.

אנתוני קנוקארט ממרר בבכי אחרי ההפסד הדרמטי (רויטרס)אנתוני קנוקארט ממרר בבכי אחרי ההפסד הדרמטי (רויטרס)

את מה שקרה אחר כך קשה לשכוח. מדובר באחד מהמהפכים הדרמטיים של שנות ה-2000. ווטפורד דהרה למתפרצת מהירה שהסתיימה בבעיטה של דיני לרשת של קספר שמייכל האומלל ושלחה את הצרעות לחגוג כל הדרך לוומבלי. אגב, מי שהשלים 90 דקות בצד המנצח הוא צ’אלובה, בזמן השאלה שלו לווטפורד מצ’לסי.

טרוי דיני כובש מול קספר שמייכל רגע אחרי שקנוקארט החמיץ את הפנדל (רויטרס)טרוי דיני כובש מול קספר שמייכל רגע אחרי שקנוקארט החמיץ את הפנדל (רויטרס)

הארי ווילסון

שחקנה של נבחרת וויילס צפוי לשתף פעולה עם סולומון בהתקפה, או אולי אפילו לתפוס את מקומו בהרכב, שכן תוצר מחלקת הנוער של ליברפול אמנם מתופקד לרוב ככנף ימין, אך יכול לשחק גם בצד השני על חשבונו של הישראלי. הוולשי חווה עונה נהדרת, סיים כמלך הבישולים של הליגה עם 19, הכי הרבה בפער, (המקום השני רק עם 13) וכן במקום הראשון ביצירת מצבים עם 102. יחד עם אלכסדר מיטרוביץ’, אליו נגיע בהמשך, יצר ווילסון חוד קטלני אצל הקוטג’רס והשניים היו אחראיים יחדיו על לא פחות מ-79 שערים ובישולים.

הארי ווילסון (רויטרס)הארי ווילסון (רויטרס)

ווילסון הוא תוצר מחלקת הנוער של ליברפול, וכמו רבים לפניו, הוולשי לא הצליח להשתלב כראוי בבוגרים של המייטי רדס ונדד בהשאלות להאל סיטי, דרבי קאונטי ובורטמות’ עד שלפני שנה נמכר לפולהאם מבלי ששיחק ולו דקה אחת במשחק פרמייר ליג במדים האדומים. בבורטמות’ ב-2019/20 כבש שבעה שערים בליגה הבכירה ובעונה שאחריה כבש גם כן שבעה במדי קארדיף ואף הוסיף למאזנו 12 בישולים. בעקבות היכולת הטובה, הקוטג’רס שמו עליו את היד, מהלך שלימים התברר כמשתלם למדי. את הבכורה בבוגרים של וויילס ערך בגיל 16 וחצי בלבד (השני הכי צעיר בהיסטוריה) ומאז הוא חלק בלתי נפרד מהנבחרת הבריטית, איתה הוא צפוי לשחק במונדיאל בקטאר באמצע העונה.

הארי ווילסון וגארת' ביייל. חלק קבוע בנבחרת (רויטרס)הארי ווילסון וגארת' ביייל. חלק קבוע בנבחרת (רויטרס)

ניסקנס קבאנו

למרות שסיפק מספרים יפים מאוד בעונה החולפת כשכבש תשעה שערים ובישל שישה נוספים ב-40 הופעות, פולהאם בחרה בכל זאת להנחית את סולומון והקיצוני בן ה-30 יוכל להיות חבר של הישראלי אך ורק אם השניים יידעו לשים את המלחמה על המקום בהרכב בצד, שכן מדובר בכנף שמאל של ממש. קבאנו נולד בצרפת, גדל במחלקת הנוער של פ.ס.ז’, שיחק כמעט כל הנבחרות הצעירות של מולדתו אך לבסוף בחר לייצג בבוגרים את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, במדיה שיחק כבר 34 פעמים וכבש שישה שערים.

ניסקנס קבאנו במדי פ.ס.ז' (רויטרס)ניסקנס קבאנו במדי פ.ס.ז' (רויטרס)

אחרי שלא הרשים בבירת צרפת, עבר שחקן כנף לקאן שהייתה אז בליגה השנייה, ואחרי עונה אחת עזב את מולדתו וחתם בשרלרואה, משם הוא מוכר היטב לאוהדי בית”ר ירושלים. כזכור, הצהובים-שחורים הוגרלו מול הבלגים במוקדמות הליגה האירופית, בהתמודדות שתיזכר בעיקר בגלל פרשת האבוקות במשחק הראשון. אחרי שעומר אצילי הדהים את יושבי האצטדיון בבלגיה עם שער חוץ בדקה ה-16, קבאנו הרס את החגיגה הישראלית כשכבש על סף השריקה להפסקה, אחריה כזכור, המקומיים התפוצצו עם 1:4. גם בגומלין באצטדיון טדי אקס פ.ס.ז’ לא ריחם על הירושלמים, סיים עם צמד וגרם לבוריס קליימן להוציא חמישה כדורים מהרשת. 

ניסקנס קבאנו כובש באצטדיון טדי (אורן בן חקון)ניסקנס קבאנו כובש באצטדיון טדי (אורן בן חקון)

בעקבות פתיחת העונה הטובה שכללה את צמד המשחקים מול בית”ר, גנק שמה על קבאנו את ידה והוא שיחק במועדון הפאר הבלגי למשך עונה אחת עד שהגיע ב-2016 לפולהאם. במדי הקוטג’רס הוא התקשה להטביע את חותמו ואף הושאל לפני שתי עונות לנוטיגהאם פורסט, אך בעונה החולפת סיפק כאמור סוף סוף את המספרים להם ציפו ממנו והיה חלק חשוב בהעפלה לפרמייר ליג.

ניסקנס קבאנו. יתחרה עם סולומון על המקום בהרכב (רויטרס)ניסקנס קבאנו. יתחרה עם סולומון על המקום בהרכב (רויטרס)

בובי ריד

גם הג’מייקאני בן ה-29 מאייש את צד שמאל בחלק הקדמי. שמונה שערים ושבעה בישולים היו מספריו בעונה החולפת ואין ספק שהתחרות המשולשת על המקום בצידה השמאלי של ההתקפה של העולה החדשה יחד עם סולומון וקבאנו תהיה קשה מאוד. ריד שיחק כל חייו באנגליה, בעיקר במדי בריסטול סיטי, שם נולד, ו-19 שערים בתוספת שבעה בישולים ב-2017/18 גרמו לקארדיף לשים עליו את היד. בתחילת 2019/20 הוא הגיע לפולהאם בהשאלה ולאחר נכן נרכש בכמעט תשעה מיליון אירו. כבר בעונתו הראשונה הצדיק הקיצוני את המחיר הגבוה, כשכבש שישה שערים ובישל ארבעה נוספים, כולל אחד בחצי גמר פלייאוף העלייה. בפרמייר ליג, גם כן סיפק הג’מייקאני את הסחורה עם חמישה שערים ושלושה בישולים שלא הספיקו לקוטג’רס להישאר בליגה. 

בובי ריד כובש נגד ליברפול. גם כן יתחרה עם מנור על מקום ב-11 (רויטרס)בובי ריד כובש נגד ליברפול. גם כן יתחרה עם מנור על מקום ב-11 (רויטרס)

אלכסנדר מיטרוביץ’

למרות שאחרי העונה האחרונה מכונת השערים הסרבית כבר מוכרת לכל אוהדי הכדורגל באירופה, לא באמת חשבתם שנוותר על פסקת היכרות עם החלוץ האימתני. ללא כל צל של ספק, מדובר כמובן בפנים של פולהאם והשחקן הבכיר ביותר בסגל של העולה החדשה. עונת שיא עם 44 הופעות, כולן בהרכב, 43 שערים, שבעה בישולים וכמובן שער בדקה ה-90 שהעלה את נבחרתו למונדיאל מהבתים על חשבון פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, מהווים את הישגיו של מיטרוביץ’ ב-2021/22. כעת, הסרבי ינסה לשבור את תקרת הזכוכית ולשמור על המספרים (או אפילו על חצי מהם) גם בליגה הבכירה, שם לרוב הוא חווה דעיכה לעומת מאזנו הנהדר בצ’מפיונשיפ.

אלכסנדר מיטרוביץ'. הפנים של פולהאם (רויטרס)אלכסנדר מיטרוביץ'. הפנים של פולהאם (רויטרס)

סיימנו. עכשיו, כל שנותר לישראלי הוא רק לפלס את דרכו להרכב על חשבונם של ריד וקבאנו, ליצור כימיה טובה עם רובינסון באגף על מנת לעשות צרות להגנות הקשוחות בליגה, כמובן למצוא חן בעיניי מיטרוביץ’ ויחד עם ווילסון לספק לו את הכדורים שהוא צריך. ברגע שישכיל לעשות את כל אלו, השמיים הם הגבול עבור הישראלי, שמי יודע, אולי יספק לנו את קריירת הליגיונר הישראלי הטובה ביותר בממלכה מאז ומעולם. 

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */