יום רביעי, 08.05.2024 שעה 08:15

בלאט: לא מתחבר לגישה של 'אנחנו חייבים לנצח'

בנבחרת התאכזבו אחרי ההפסד 90:85 לפולין, זוסמן: "היינו צריכים להיות יותר חכמים". וגם: מה גודס ושחקניו צריכים עכשיו ומה יחכה בשלב הבא אם יעלו?

|
הנבחרת תודח? בלאט (האתר הרשמי של פיב
הנבחרת תודח? בלאט (האתר הרשמי של פיב"א)

אכזבה עצומה בנבחרת ישראל לאחר ההפסד אמש (חמישי) 90:85 לפולין במסגרת חלון המוקדמות האירופאי למונדובאסקט. בנבחרת שתחזור לארץ אחרי הצהריים, סימנו את המשחק הזה ככזה שהיה צריך לנצח וכעת המצב מסתבך מכיוון שגיא גודס ושחקניו יהיו חייבים לנצח ביום ראשון את אסטוניה.

"זה מאכזב, בסופו של דבר שיחקנו לא טוב לאורך כל המשחק, אבל הגענו ליתרון של שש נקודות ולא עשינו עבירה בסוף", אמר תמיר בלאט, "אם היינו משחקים יותר טוב לפני כן אז לא היינו מגיעים למצב הזה. באופן אישי איבדתי שמונה כדורים שזה לא מתאים לי, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה ויש לנו משחק גדול ביום ראשון עם אסטוניה. הגענו לפה יותר מדי לחוצים, אני פחות מתחבר למנטרה הזו של 'חייבים למנצח' כי זה מכניס את כולנו לסטרס. אם נבוא בגישה שאנחנו רוצים לנצח, להיות ביחד ולהיות מחוברים ושמחים אחד בשביל השני אז זה ייראה הרבה יותר טוב"

יובל זוסמן דיבר על החזרה לנבחרת לאחר שנעדר מהחלון הקודם: "היה כיף להיות עם החבר'ה, שוב פעם אני מרגיש בבית, זה כיף גדול לייצג את הנבחרת ולהיות עם חברים ששיחקתי איתם ונגדם בארץ, זה חיבור שהוא מעבר לקבוצה. מה היה חסר? זה הדברים הקטנים, הובלנו בשש נקודות דקה וכמה שניות לסוף המשחק והיינו צריכים להיות קצת יותר חכמים. זה מתחיל בדברים הקטנים - בריבאונד ההגנתי, באיבודים, בירידה להגנה, ביציאה אחרי שקיבלנו סל, לא עשינו את זה מספיק טוב".

הנבחרת הסתבכה (איגוד הכדורסל)הנבחרת הסתבכה (איגוד הכדורסל)

בנבחרת דיברו בעיקר על 19 איבודי הכדור שפולין ניצלה כדי לקלוע 12 נקודות במתפרצו ו-23 בסך הכל, וגם על בחירת הזריקות. השחקנים של גודס הגיעו ל-11 זריקות יותר מאשר ליריבה, מה שמעיד על הבעייתיות.

אז מה עכשיו? ניצחון על אסטוניה יציב את הנבחרת בעמדת העפלה מהמקום השני. גם ניצחון גרמני על פולין יספיק להעפלה, אך מנגד ניצחון של פולין בשילוב עם הפסד לאסטוניה יסיים את דרכה של הנבחרת כבר בטורניר המוקדמות הראשון. אם הנבחרת כן תנצח את אסטוניה ותעלה, היא תצטלב עם בית ג', בו משחקות קרואטיה, פינלנד, שבדיה וסלובניה. כזכור, השלוש הראשונות מכל בית מעפילות כאשר הן גוררות איתן גם את המאזנים.

בשלב הבא נבחרת ישראל תצטרך לעשות שלושה חלונות טובים מאוד, מול שלושת הנבחרות שיעפילו מהבית המקביל היות וכבר עכשיו ישנן שתי נבחרות עם שני ניצחונות יותר, ובכדי להעפיל לאליפות העולם חניכיו של גיא גודס יצטרכו לסיים את שלב הבתים השני אם וכאשר יעפילו אליו, בין שלושת המקומות הראשונים.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */