יום חמישי, 09.05.2024 שעה 15:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ברדה: היה חסר לנו השפיץ של הנעל כדי לנצח

מאמן הפועל ב"ש היה מאוכזב מה-1:1 נגד בני סכנין: "השיפוט היה טוב מאוד, לא בגלל זה יצאנו בתיקו". סילבס: "באנו מוכנים ורצינו לעשות משחק טוב"

|
אליניב ברדה (עמרי שטיין)
אליניב ברדה (עמרי שטיין)

המחזור החמישי בפלייאוף העליון המשיך הערב (ראשון) עם 1:1 בין בני סכנין להפועל באר שבע, שפספסה הזדמנות יקרה לצמק את הפער ממכבי חיפה, שהפסידה אמש 3:0 למכבי נתניה. מאמני שתי הקבוצות הביעו את אכזבתם עם סיום המשחק.

מאמן הקבוצה הדרומית, אליניב ברדה, דיבר בסיום: “תיקו שמרגיש כמו הפסד. מדקה 20 נכנסנו למשחק, אומנם בפיגור, ומאז שלטנו והגענו להמון הזדמנויות. היה חסר הכדור האחרון כדי להפוך את התוצאה. היה חסר לנו השפיץ של הנעל כדי לנצח. היינו קרובים למצוא את הרשת שוב, אבל בסופו של דבר ייצרנו המון מצבים. מאוכזב מהשער המיותר שספגנו, המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי אם לא היינו סופגים.

“השיפוט היה טוב מאוד, לא בגלל זה יצאנו בתיקו. אנחנו מסתכלים על עצמנו, נשארו עוד חמישה משחקי ליגה וגמר גביע. אנחנו מפקסים את השחקנים להמשך ,היום המשחק היה בפרופיל יותר נמוך. למעט ה-20 דקות הראשונות, המשחק שלנו היה טוב מאוד. עושים הרבה עבודה מנטלית, הרבה סרטוני וידאו. מבחינת הנתינה והגישה, זה היה בסדר גמור. לגבי מכבי נתניה, אני צופה משחק קשה מאוד. קשה נגדם העונה. אני מרוכז רק בחמישה משחקי ליגה שנותרו, המשחק הקרוב הוא המשחק החשוב. היום בלילה אני מאמין שאראה את נתניה”.

חיים סילבס (עמרי שטיין)חיים סילבס (עמרי שטיין)

חיים סילבס, מאמן סכנין, הגיב אף הוא לאחר המשחק: “חצי ראשון פתחנו נהדר ובאנו מוכנים. עלינו ליתרון ואם היינו מכפילים היה להם קשה לחזור. שינינו מערך באמצע. יש לנו ירידה פיזית בשבועיים שלושה האחרונים. זה קשור גם לזה שחצי קבוצה צמה כמה שבועות, קשה להרים קצב באימונים. ממש מאוכזב שלא עשינו יותר במחצית הראשונה. מחצית שנייה כבר היינו נמוכים והם תקפו, הם קבוצה טובה. על אף הצהובים בהתחלה, אני בסדר עם התוצאה. גם בסמי עופר שינינו מהר את המערך, ככה אנחנו משחקים כל השנה. באנו מאוד מוכנים ורצינו לעשות משחק טוב בפלייאוף. קיבלנו קבוצה שמתמודדת לאליפות וזה קשה.

“מחצית ראשונה ירדנו פיזית וזה מאכזב, בסופו של דבר אני חושב שה-1:1 צודק בסוף. אני מקצוען וצריך לעשות את מה שצריך לעשות, אני ככה עד הדקה האחרונה. עמדנו בציפיות, שום דבר בהכרח לא אומר אם אמשיך  או לא. בסופו של דבר צריך להתמקד בשחקנים ובמהלך הפלייאוף. אנחנו עדיין במאבק וזה מאבק גדול. באתי לפה לא כדי להיות כאן שלושה שבועות, יש לי חיבור טוב עם הקבוצה. העונה הזו מאוד מוצלחת. אני מבחינתי החוזה מסתיים בסוף מאי, עד אז אהיה מחויב ב-200%. בהמשך נראה מה יהיה”

גיא מלמד (עמרי שטיין)גיא מלמד (עמרי שטיין)

כובש השער הראשון במשחק, גיא מלמד, שיתף את תחושותיו: “לא נעים לא לנצח בפלייאוף במיוחד אחרי שנתניה ניצחה ונשארנו היחידים שלא ניצחו. לקחנו נקודה ואנחנו עדיין במאבק על המקום הרביעי. תמיד שאתה מוביל ואז סופג, יש בך תחושת החמצה. בסופו של דבר תיקו משקף, אבל יצאנו מעט מאוכזבים. לגבי הרמדאן, אני חושב שהחברה רגילים לזה. אני לא רואה ירידה באימונים. המשחקים בפלייאוף קצביים וכל משחק זה מלחמת עולם. נהנים לשחק במשחקים האלה.

“אני חתום כאן לעוד שנה, שמח מאוד מכך. יש לנו קבוצה טובה, אני מקווה שהשלד יישאר גם בעונה הבאה. אני מקווה לעלות את המספרים שלי, אני יודע שאני יכול. השנה אני תורם גם המון בישולים, נהנה מזה, מקווה רק להמשיך ולהשיג שלוש נקודות בפלייאוף”.

בירם כיאל מול אריאל הרוש (עמרי שטיין)בירם כיאל מול אריאל הרוש (עמרי שטיין)

גם אריאל הרוש דיבר בסיום: “אכזבה, באמת אכזבה. מחצית שנייה היינו מעולים והיינו ראויים לגול השני. חוסר מזל, ידענו שלא יהיה כאן פשוט. זה הכדורגל. באנו לנצח, אי אפשר להגיד מילה רעה לשחקנים, יש ימים כאלה שלפעמים הכדור לא נכנס. מאכזב. עד שעצרתי פנדל, חבל שזה קרה. אם היינו מנצחים אז הכל היה בסדר. הייתה לי שיחה עם אליניב יומיים לפני משחק חצי הגמר, והוא אמר שהוא עדיין מתלבט אם לשתף אותי. אמרתי שאני אשמח לשחק. יום למחרת נאמר לי שאני לא אשחק, התבאסתי, לא אשקר היה לי מאוד קשה. בסופו של דבר העפלנו לגמר, כל החלטה אקבל. הוא הבטיח לי שאם לא אשחק בגביע אז את הליגה הוא ייתן לי, מקווה לשחק יותר.

“בכדורגל הכל יכול להיות. באתי לכאן כשוער ראשון, התחלתי טוב, ואז נפצעתי בכתף לארבעה חודשים בחוץ. כשחזרתי לכושר מלא, גלזר עשה עבודה טובה והם היו בכושר טוב. אלו חייו של שחקן, עליי לקבל את ההחלטות המקצועיות ולכבד את זה. אנחנו אף לא אמרנו שמשהו פתוח או סגור, זה מה שאנחנו עושים, באים לנצח כל משחק. אם הסתדר שניתן פייט עד הסוף, מבורך”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */