יום חמישי, 02.05.2024 שעה 21:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"הטלפון לאיביץ' היה צריך להגיע הבוקר, אין זמן"

במכבי ת"א מבינים שהם חייבים לעבוד מהר על העונה הבאה: "מאמן סגור זו המשימה הכי דחופה". ביקורת קשה על קרסטאיץ', כל מסיימי החוזים במצב בעייתי

|
ולדימיר איביץ' (רויטרס)
ולדימיר איביץ' (רויטרס)

כעס גדול, אכזבה עצומה ולא מעט תסכול במכבי תל אביב הבוקר (חמישי), אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה בעקבות הפסד משפיל, 3:1 להפועל באר שבע. הצהובים כלל לא היו קרובים לחזור למשחק אחרי שספגו את השער השני והציגו הופעה רעה מאוד, נטולת אופי, אשר המחישה כמה העונה הזו היא כישלון אחד גדול. הצהובים יסיימו את העונה במקום השלישי ובלי שום תואר, וכעת צריכים למצוא את הכוחות להעביר שישה מחזורים שבהם יש שני דרבים ומשחק בסמי עופר, שיכול להיות משחק הכתרה עבור הירוקים. 

כפי שכבר פורסם אחרי המשחק מול מכבי חיפה, עתידו של קרסטאיץ’ כבר נחרץ עוד לפני והוא לא ימשיך במכבי ת”א. המועמד מספר 1 הוא ולדימיר איביץ’ והפניה אליו אמורה להיות בהקדם כדי להבין אם הוא חוזר או לא. “הטלפון לאיביץ’ היה צריך להגיע כבר היום בבוקר. אם לא הגיע במהלך הלילה, אולי זה כבר קרה. אין לנו זמן לבזבז. אי אפשר לחכות עכשיו לתשובות ולשרוף ימים מיותרים. צריך מישהו שיעבוד על הקיץ, כדי שנגיע בסוף חודש יוני לקריית שלום לאימון הראשון ונהיה סגורים ומאורגנים. מאמן סגור זו המשימה הכי דחופה. סיימנו עונה באפריל, זה כישלון גדול של כל המערכת”, אמרו במועדון. 

במכבי ת”א מבינים שהם בסיטואציה קשה. 60 הדקות שעברו מהגול של יוג’ין אנסה ועד הסיום היו הכי מביכות שיש בהתחשב במעמד. הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' לא הייתה קרובה לרגע לחזור למשחק. היא נראתה כבויה וגמורה. המחליפים שעלו מהספסל לא הצליחו לעשות שום שינוי מרוב שהאנרגיות היו נמוכות. במועדון מאשימים בכך את המאמן בגדול. הם כמובן לא פוטרים את השחקנים מיכולת חלשה, אך קרסטאיץ’ סופג ביקורת על שני דברים מרכזיים. 

תגובות ב"ש ומכבי ת"א לחצי הגמר

הדבר הראשון – הקיבעון על מערך היהלום שכבר לא עובד, הפסיק לעבוד עוד לפני הפלייאוף, וקל מאוד להסתדר מולו. אמש אליניב ברדה שיחק לידיים שלו ב-20 הדקות הראשונות עם מערך שלושה בלמים, אך ברגע שהחליף למערך מראה בעצמו, מכבי ת”א פשוט הפסיקה להתקיים על הדשא. אגב, דבר דומה קרה גם מול גיא צרפתי ומכבי חיפה. ברגע שזונחים נגד הצהובים את מערך שלושת הבלמים, היא מתבטלת לחלוטין. זה בעיקר כי היא לא מסוגלת להתמודד מול קבוצות שעומדות כמוה, והמערך כבר לא מתאים בעיני אנשי הקבוצה וגם השחקנים.

הדבר השני – האמירה שלו אחרי המשחק מול מכבי חיפה בנוגע לכך שהוא מאוכזב מכך שעוד לא החליטו על עתידו והאמירות של אם הוא יישאר הוא יבנה קבוצה טובה יותר. במועדון כועסים על כך מאוד, טוענים שהוא פגע מאוד בקבוצה, באנרגיות שלה והוביל את כולם למצב שבו בלתי אפשרי להצליח. “ברגע שיש אנרגיות כאלה רעות סביב הקבוצה, קשה מאוד להתרומם. עכשיו אחרי שאמר את הדברים ההם, הוא חוזר בו ואומר שזה לא נכון לדבר על עתידו, אבל הנזק כבר קרה. לא מדברים ככה, לא יוצאים נגד שחקנים על טעויות שאתה בעצמך עושה, לא אומרים מול כולם שאם תמשיך אז תעשה דברים אחרים ותראו שחקנים אחרים. ההתנהלות שלו הייתה שגויה”. 

מלאדן קרסטאיץ' (רדאד ג'בארה)מלאדן קרסטאיץ' (רדאד ג'בארה)

בכל הנוגע לתכניות המקצועיות לעונה הבאה, המטרה המרכזית היא לסגור מאמן ולאחר מכן לגבש החלטות לגבי הסגל. כל מסיימי החוזים, ויש לא מעט כאלה, נמצאים בספק גדול לגבי המשך דרכם. אנדרה ז’ראלדש, סטיפה פריצה, אייל גולסה, אבי ריקן, טל בן חיים, מתן בלטקסה ומתן חוזז הם השמות המרכזיים, כאשר גם שרן ייני לא חתום לעונה הבאה. כולם תלויים בהחלטה על זהות המאמן הבא ומה שהוא יבחר לעשות, כאשר כרגע הם נמצאים בסיטואציה קשה בעקבות המצב של הקבוצה. חלקם כלל לא משחקים ולא מקבלים הזדמנות להראות שהם מתאימים. 

חוזז ובלטקסה למשל, לא צפויים להמשיך כאשר המגן השמאלי מכוון לצאת מעבר לים ויש לו הצעות. במועדון עדיין לא החליטו מה לעשות עם פארפה גויאגון והירידה החדה ביכולתו בחודשיים האחרונים הדליקה לא מעט נורות אזהרה, כמו גם העובדה שיש כיום יותר מדי מספרי 10 בסגל, ואם להקצות עוד עמדה של זר, אולי יהיה נכון יותר להוציא אותה בכנף מכיוון שאין שחקני כנף ישראלים שניתן להביא. איילון אלמוג יבקש לעזוב בקיץ על מנת לשחק. מצב דומה עשוי להתרחש גם עם מאור קנדיל שפשוט עובר “התעללות” בעונה הזו ולא מקבל שום הזדמנות אמיתית לשחק.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */