יום שני, 20.05.2024 שעה 05:48
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

אלישע: אכזבה מאוד עמוקה, לא היינו יריב הפעם

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-2:0 בדרבי בחצי הגמר: "להישאר עם עשרה שחקנים בשלב כ”כ מוקדם זה די הרג את המשחק ואת המעמד המכובד". וגם: עתידו באדום

|
אלן אוז'בולט וסאן מנחם (עמרי שטיין)
אלן אוז'בולט וסאן מנחם (עמרי שטיין)

בהפועל חיפה היו הרבה תקוות להפתעה בחצי גמר הגביע מול היריבה העירונית מכבי חיפה, אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. האדומים-שחורים היו חלשים מאוד לאורך 90 הדקות וההפסד 2:0 היה בבחינת יציאה בזול במשחק שיכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע. כעת העונה של הקבוצה של יואב כץ הסתיימה למעשה, כשנותר לה רק להעביר את המשחקים שנותרו בפלייאוף התחתון עד לסיום הרשמי של העונה.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: “האכזבה מאוד עמוקה, גם מההפסד כי בגביע הכי חשוב לעבור שלב, אבל לא פחות מזה שלא שיחקנו, לא היינו יריב למכבי חיפה. מכבי חיפה ‘ביי פאר’ היא הקבוצה הכי טובה בארץ והיא עושה את זה לכל קבוצה. לבוא ולהישאר עם עשרה שחקנים בשלב כ”כ מוקדם זה די הרג את המשחק ואת המעמד המכובד, אם יש מילה טובה זה רק לקהל שלנו שבא במספרים מאוד גדולים”.

המאמן התייחס להרחקה המוקדמת של אלון תורג’מן: “אם להתייחס להרחקה, תורג’מן עשה טעות, אבל לפני כן הבלמים של חיפה פירקו אותו כמה פעמים, לייבה לא הגיב ואז הוא נגרר לפרובוקציה. אני מצפה מהשופט שיפעיל הגיון, הוא הרים את הרגל גבוה, אבל כ”כ הרבה צופים באים לראות 11 על 11. עדיין צריך להפעיל הגיון, ברגע שנשארנו עם 10 שחקנים זה הותיר אותנו במצב מאוד בעייתי, היה לנו קשה מאוד לצאת, נאלצנו לשחק יותר אחורנית והמשחק נגמר, לא הגענו לשער”.

אלישע לוי: "השופט לא הפעיל שיקול דעת"

על מערך 3 הבלמים: “ברגע שאיבדנו את ממן שהוא צד ימין שלנו קלאסי ששומר על 4-3-3, לא הייתה לנו שום ברירה. גם לפני שבועיים בפ”ת שיחקנו ככה וזה הלך טוב. גם ב-11 על 11 הקו האחורי שלנו לא היה טוב, אבל גם בקו של 4 מאחור כשאתה פתוח מול מכבי חיפה והם מביאים בין הקווים את שרי וג’אבר ואת אצילי וחזיזה, זה לא העניין. לא הצלחנו להחזיק בכדור, לא הצלחנו לצאת קדימה, לא הצלחנו לעשות את הדברים היפים שהפועל חיפה עושה ובטח בהתקפה”.

על העונה שלו: “אם אני מסתכל אחורה, אז עד הפגרה היינו הקבוצה הלוהטת בליגה, עשינו גולים יפים, הרבה תבניות, שערים מתוכננים. מרגע שתורג’מן נפצע אחד הכישלונות שלי הוא שלא הצלחנו להגיב בינואר בגלל מגבלות של רשת הביטחון ולחזק את הקבוצה. לאט-לאט איבדנו כמה שחקנים חשובים. היה לנו את סרדל, ממן ופדידה בקישור והיום נאלצנו לאלתר, אבל אין סיבה לתרץ, שיחקנו רע מאוד”.

אלישע לוי (עמרי שטיין)אלישע לוי (עמרי שטיין)

השפעת השאלות על מעמדו: “זה הדבר האחרון שמטריד אותי. זה ממש לא השפיע, אני חושב שאם מדברים על המעמד וכו’ אלה דברים אחרים. אנחנו נשב עם יואב, העמדה שלי זה לא האישיו. המטרה הראשונית שלנו הייתה לבוא לפלייאוף העליון, השנייה להתקדם בגביע והשלישית לנסות לקדם שחקנים צעירים. בחלק מהדברים הצלחנו, אכזבה גדולה שלא נכנסנו לפלייאוף, אני חושב שזה מהסיבה שמניתי קודם. מצד שני הגענו לשלבים האלה של הגביע וזה יפה, יש עוד כמה משחקים, אני כבר עכשיו אשב עם יואב ואני אוציא הודעה בצורה מסודרת. מי שלא עושה לא טועה, אני חושב שעשיתי יחד עם הקבוצה דברים יפים, גם דברים פחות טובים, אנחנו נשב בצורה מסודרת ואז אני אוציא הודעה בצורה מסודרת”.

גל אראל אמר בסיום: “מאכזב מאוד, אכזבנו את המועדון, את הקהל, זה באמת זמן להגיד מילים חמות על הקהל שלנו, הם עשו פה תצוגה מדהימה, אדירה, לא זוכר דבר כזה. אני מצטער בשבילם, ובשביל המשפחות שלנו, הצוות, יואב. מאכזב. אני, דור, תורג’מן, אנחנו שחקנים מנוסים שהיינו במעמדים כאלה. כמובן דיברנו לפני המשחק בינינו ורצינו לקחת אחריות. התסריט הזה של המשחק לרגע לא עבר לי בראש, באתי אופטימי, הייתי בטוח שעולים לגמר. לפעמים יש לדברים שלא תלויים בנו, לפתוח משחק בעשרה שחקנים נגד מכבי חיפה זה קשה, נאלצנו להתמודד עם זה ולא התמודדנו טוב”.

אדום יותר מהחולצה: התגובות לדרבי בגביע

על הבעיות במשחק: “לא עבד שום דבר. גם ב-11 שחקנים לא שיחקנו טוב, מכבי חיפה הגיעה להמון מצבים, לא שיחקנו טוב, זה מאכזב מאוד, אבל מה יש להגיד. זה מאכזב. יכול היות שההרחקה הכריעה את המשחק, כי גם כשמכבי חיפה הגיעה למצבים התוצאה הייתה 0:0. לא ראיתי את המקרה, אני לא יודע מה היה, לא מתכוון לדבר על שיפוט אבל קשה לשחק נגד מכבי חיפה ב-10 שחקנים. יש לזה משקל כבד מאוד בתוצאה של המשחק. ברגע שהפועל חיפה לא בגמר, זה לא מעניין אותי, אפילו לא יודע אם אראה את המשחק בגלל שכ”כ כואב לי, לא מייחס לזה חשיבות בכלל”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */