יום שני, 20.05.2024 שעה 06:28
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

יחזקאל עשוי לשוב, ברדה: "משחק שונה לחלוטין"

החלוץ החלים מהפציעה ועשוי להיכלל במפתיע בסגל הפועל ב"ש לחצי הגמר מול מכבי ת"א מחר ב-20:30, המאמן: "הגביע זה כמו ספרינט". ויטור: "זה כמו גמר"

|
מיגל ויטור ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)
מיגל ויטור ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)

בהפועל באר שבע סיימו את ההכנות המקצועיות לקראת חצי גמר הגביע הגדול נגד מכבי תל אביב. בקבוצה ערכו הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת ההתמודדות ולאחר מכן יצאו לבית המלון בתל אביב שם יתכנסו עד היציאה לאצטדיון בלומפילד. המאמן אליניב ברדה מנסה לעבוד בעיקר בפן המנטלי כדי להכין את חבריו לשינוי הגישה שצפוי להיות אצל הצהובים מחר. "היכולת של מכבי תהיה שונה לגמרי ממה שהיה בטרנר, נצטרך לבוא מוכנים כי הם ירצו להוכיח לכולם שמדובר במעידה חד פעמית", אמרו בקבוצה. 

מי שעשוי לחזור לסגל אחרי פציעה ארוכה הוא החלוץ שגיב יחזקאל, שהחלים משבר בעצם הבריח. יחזקאל כבר מספר שבועות מתאמן עם הקבוצה, עבר מספר צילומים בהצלחה ויצא עם חבריו לבית המלון, ההחלטה הסופית תתקבל מחר ע"י ברדה. יוג’ין אנסה יחזור לסגל מעונש צהובים, כשבמקביל חאתם עבד אלחמיד ורמזי ספורי כשירים וצפויים לפתוח בהרכב.

מאמן הפועל ב”ש אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים: “אני מרגיש טוב, מקווה שנבוא הכי מוכנים שיש, אחרי המשחק בראשון לא היה אופוריה, יש משחק אחר לגמרי מחר, במסגרת אחרת ונצטרך לבוא הכי מוכנים. משחק חדש. למשחק הליגה אין שום משמעות במשחק הזה. ננסה לעשות את המקסימום. גביע זה שונה, זה כמו ספרינט 5-6 משחקים ואתה יכול להיות באירופה, מול הליגה שהיא מרתון ארוך. זה מעמד מרגש. אני לא מתעסק בפייבוריטיות, נבוא לעשות את העבודה”.

תקציר מסע"ת מכבי ת"א וב"ש לקראת חצי הגמר

על העובדה ששוב יפגשו אותה יריבה אמר: “לא חשבתי על זה, הכול קשה, לא ראיתי אף משחק שהוא קל, בטח לא מול קבוצות מהפלייאוף העליון. צופה משחק קשה, גם בליגה היה קשה. הסגל? אנחנו צריכים לראות היום ומחר בבוקר את ההתאוששות של השחקנים ונראה מי יוכל לשחק. יש לנו 4-5 פצועים, אבל אמרתי ואמשיך לומר אני נותן קרדיט למי שמשחק כי מגיע לו ומי שפצוע יצטרך לחזור כמה שיותר מהר והחברים שלו יצטרכו לתת הכול עד שהוא יחזור. על ההרכב נחליט בסמוך למשחק. אנחנו ממשיכים לחשוב, כל מי שיקבל את החולצה של הפועל ב”ש יהיה ראוי ולא משנה באיזו עמדה”.

ברדה המשיך: “כמה שיותר אוהדים שיבואו וידחפו זה הכי טוב שיכול לקרות לנו ולשחקנים. זה כמו אקסטרה שחקן מבחינתי. השחקנים צריכים לבוא צנועים וחכמים ולא לפספס לרגע ולא לשכוח שצריך לתת 300-400 אחוז במשחק הזה. זה משחק על תואר, תמיד שחקן ייקח משחקים כאלו ויזכור אותם לכל הקריירה. לקחנו בחשבון אפשרות של פנדלים, כל משחקי הגביע, מהסיבוב הראשון, אנחנו מתרגלים אפשרות לפנדלים”.

אליניב ברדה (איציק בלניצקי)אליניב ברדה (איציק בלניצקי)
מלאדן קרסטאיץ' ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)מלאדן קרסטאיץ' ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)

הקפטן מיגל ויטור אמר: "המשחק הזה הוא כמו גמר. כשמגיעים לשלב כל כך קרוב לגמר, כולם מבינים את המשמעות של המשחק. האצטדיון יהיה מלא, תהיה אווירה שתיתן לנו מוטיבציה גדולה. נגיע מוכנים לא נצטרך מוטיבציה חיצונית, יש לנו ניסיון רב מאוד ולא צריך להבהיר את חשיבות המשחק. אנחנו לא חושבים על אחרים, מתמקדים בעצמנו ורוצים להיות בכושר הכי טוב שאפשר. זה יהיה משחק שונה לחלוטין מהליגה, בגביע אין דרך חזרה. כולם חלמו להעפיל לגמר וזו המטרה שלנו מחר".

הבלם הפורטוגלי התייחס לקהל ואמר: "משחק חוץ? שמעתי שמכרנו כמעט את כל הכרטיסים לאוהדי הפועל באר שבע, אני בטוח שנמכור גם את השאר ויבואו הרבה מאוד אוהדים. לא חושב שבגלל שהמשחק בבלומפילד יש יתרון למכבי ת”א, יש לנו את הכישרון והאיכות כדי הלגיע לגמר ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו ולעלות לגמר".

מיגל ויטור ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)מיגל ויטור ואליניב ברדה (איציק בלניצקי)
דן גלזר ומיגל ויטור (איציק בלניצקי)דן גלזר ומיגל ויטור (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */